loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 433 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

مردها نباید به هیچ عنوان گوشی موبایل خود را در جیب شلوارشان بگذارند

 

آیا تلفن همراه بر باروری زنان و مردان تاثیر دارد؟
تحقیقات تاثیر اشعه های تلفن همراه را بر باروری مردان اثبات کرده است اما تاثیر آن بر باروری خانم‌ها هنوز مشخص نیست.

 

این روزها، بیشتر ما زمان زیادی را سرگرم تلفن های همراهمان هستیم. گذشته از تاثیراتی که این مسئله بر مهارت‌های ارتباطی‌، صبر و تمرکزمان دارد، جای سوال است که این وسیله کوچک چه تاثیرات فیزیکی را می‌تواند به دنبال داشته باشد. آیا این وسیله عزیز که از خودتان جدا نمی‌کنید ممکن است در مادر شدنتان اخلال ایجاد کند؟

 

دانشمندان تحقیقات زیادی را روی تاثیرات اشعات الکترومغناطیس (EMR) بر سلامت انسان‌ها انجام داده‌اند. این اشعه ها همه جا هستند. از مقدار کم که از وسایل خانه و برقی مثل تلویزیون، لپ‌تاپ و مایکروفر تولید می‌شود تا مقدارهای بالاتر از منابعی مثل رادیولوژی پزشکی و البته موبایل عزیزمان هم این اشعهه های الکترومغناطیس را تولید می‌کند. تحقیقات به دنبال ارتباطی بین منابع مختلف اشعات الکترومغناطیس و مشکلات مختلف جسمی مثل سرطان، سردرد و ناباروری بوده‌اند.

 

مشخص است که قرارگیری طولانی‌مدت و مداوم در معرض این اشعه ها مشکلات بسیاری را برای سلامتی فرد ایجاد می‌کند اما درمورد مقدارهای پایین‌تر آن چطور؟ مثلاً دو ساعت پشت سر هم بازی کردن با موبالیتان؟

 

با اینکه تصور اینکه این چیزها می‌تواند بر باروری خانم‌ها تاثیر داشته باشد اما واقعیت این است که هنوز چیزی اثبات نشده است. و دلیل اینکه مشخص نیست این است که سطح کنونی مصرف وسایل الکتریکی بی‌سابقه بوده است. در گذشته به هیچ عنوان تا این اندازه از این وسایل استفاده نمی‌شد. و از آنجا که هیچکدام از نسل‌های قبلی این میزان استفاده را نداشته‌ و تا این حد در معرض این اشعات قرار نداشته‌اند، سال‌های زیادی برای انجام تحقیقات بر روی آن در دست نیست. ولی می‌توانید در سال‌های آتی انتظار اطلاعات زیادی از تحقیقاتی که در این راستا انجام گرفته است داشته باشید.

 

تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان,باروری مردان,تاثیر امواج الکترو مغناطیس بر باروری

باروری آقایان بیشتر تحت‌تاثیر اشعه های تلفن‌همراه است

 

با اینکه هیچ مدرک مستندی ثابت نکرده است که اشعات ناشی از تلفن‌همراه باروری خانم‌ها را پایین می‌آورد، ولی می‌دانیم که ارتباط مشخصی بین این اشعات و پایین آمدن تعداد و تحرک اسپرم وجود دارد زیرا تحقیقات بیشتری بر روی این موضوع انجام گرفته است. مردها نباید به هیچ عنوان گوشی موبایل خود را در جیب شلوارشان بگذارند، مخصوصاً اگر گوشی را با استفاده از بلوتوث استفاده می‌کنند زیرا در این حالت اشعات بسیار نزدیک به شما خواهند بود. متخصصین در حوزه باروری باور دارند که باروری آقایان بیشتر تحت‌تاثیر اشعات تلفن‌همراه است زیرا بیضه‌های مردان مثل تخمدان‌های زنان داخل بدن قرار ندارد و درنتیجه دربرابر اشعات ضعیف الکترومغناطیس محافظت نمی‌شوند.

 

فقدان شواهد قاطع درمورد تاثیرات تلفن همراه بر باروری زنان به این معنا نیست که این اشعات هیچ تاثیری بر باروری شما نخواهند داشت. زنانی که درصدد باردار شدن هستند یا در حال حاضر باردار هستند، باید تا می‌توانند کمتر در معرض تلفن همراه خود قرار گیرند. پزشکان بسیاری توصیه می‌کنند که برای صحبت کردن با تلفن از هندزفری استفاده کنید تا کمتر در معرض این اشعات قرار گیرید.

 

در برابر امواج الکترو مغناطیس چگونه از خود محافظت کنیم؟
با ادامه یافتن تحقیقات، چیزهای بیشتری درمورد تاثیر اینگونه وسایل بر سلامتی‌مان می‌فهمیم ولی در حال حاضر بهتر است کمی هوشمندانه‌تر از این وسایل استفاده کنیم. گوشی‌های موبایل در زمان نقل و انتقال اطلاعات بالاترین میزان اشعات الکترومغناطیس را تولید می‌کنند از اینرو درصورت امکان از گوشی‌های خود با هندزفری استفاده کرده و به هیچ عنوان آن را در جیب یا روی دامن خود نگذارید.

 

بهتر است مویابلتان را در کیفتان قرار دهید تا اشعات آن دورتر باشد و تا جایی که می‌توانید مدت زمان استفاده از آن را چه برای صحبت کردن یا فعالیت‌های دیگر کاهش دهید. همچنین در زمان خواب آن را کنار خودتان قرار ندهید و ترجیحاً خاموشش کنید.

 

تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن ...

www.beytoote.com/.../effects3-phones2-female.html
تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن. مجموعه: پیشگیری بهتر از درمان · باروری مردان, تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان, تاثیر امواج ...
5 hours ago - تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن ... تحقیقات تاثیر اشعه های تلفن همراه را بر باروری مردان اثبات کرده است اما ...
5 hours ago - تاثير تلفن همراه بر باروري زنان و مردان و چگونگي در امان ماندن از آثار آن ... تحقيقات تاثير اشعه هاي تلفن همراه را بر باروري مردان اثبات کرده است اما ...
6 hours ago - تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن - ... تحقیقات تاثیر اشعه های تلفن همراه را بر باروری مردان اثبات کرده است اما ...

توتونه

magazinee.ir/توتونه/
17 hours ago - باروری مردان, تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان, تاثیر امواج الکترو ... تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن ...
Oct 31, 2014 - افرادی که به لپ تاپ، تلفن همراه هوشمند و تبلت‌ها معتاد هستند در مورد خطرات ... که گرمای ایجاد شده در لپ‌تاپ‌ها در طولانی مدت بر قدرت باروری مردان تاثیر می‌گذارد. ... تحت تاثیر اشعه‌ها قرار می‌گیرد، بلکه وای فای زنان را بیش از مردان مورد هدف قرار می‌دهد. .... نارسایی و سقط جنین در اثر تجویز سونوگرافی‌های چند بُعدی مکرر ...
اثر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن ... زوج‌هایی که به راحتی بچه‌دار می‌شوند، کسانی هستند که دغدغه روز و شبشان درمان‌های ناباروری است.

وسایل استفاده

bd-ba.csland.ir/tag/وسایل+استفاده
9 hours ago - ... برخورد نمی کند.در نتیجه دیگر نگران ماندن جای چسب روی وسايل نباشید ... تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن.
پایگاه اطلاع رسانی عوارض تلفن همراه - آشنایی با عوارض تلفن همراه و راه حلی ایده آل!!! ... براساس گزارش‌های رسیده از این گروه، امواج رادیویی تلفن‌همراه هیچ اثر منفی روی سلول‌ها، ژن‌ها، DNA و . ..... آیا می دانید در کشور آلمان مکان هایی که آنتن موبایل نصب شده است قیمت زمین 30 درصد ارزان تر است ؟ ... امواج موبایل تاثیر بدی در باروری مردان دارد.

همچنین ثابت شده كه این امواج تأثیر بدی در باروری مردان دارد، زیرا اسپرم‌ها را می‌کشد و ... که این مسأله را اثبات می‌کند و در بسیاری از روزنامه‌های آلمان نیز این مسأله گفته شد. ... تلفن همراه را با خود به رختخواب برد، ادامه می‌دهد: اثر سوء‌میدان‌های الکترومغناطیسی ... بتوان دوز استفاده از موبایل برای هر فرد مانند زن، مرد، کودک و غیره رامشخص کرد.

 

تحقیقاتی جالب درباره مضرات موبایل - ایلیا سلامت

iliahealth.com › مــقالات
همچنین ثابت شده كه این امواج تأثیر بدی در باروری مردان دارد، زیرا اسپرم‌ها را می‌کشد و ... که این مسأله را اثبات می‌کند و در بسیاری از روزنامه‌های آلمان نیز این مسأله گفته شد. ... تلفن همراه را با خود به رختخواب برد، ادامه می‌دهد: اثر سوء‌میدان‌های الکترومغناطیسی ... بتوان دوز استفاده از موبایل برای هر فرد مانند زن، مرد، کودک و غیره رامشخص کرد.

چرا این همه روی خطرات وای فای تاکید می شود؟

www.hidoctor.ir/47192_چرا-این-همه-روز-خطرات-وای-فا...
Oct 28, 2014 - بنابراین متخصصان به شما توصیه می‌کنند هنگام خواب تلفن همراه ... نکته دیگر این است که فقط مردان در معرض ناباروی قرار ندارند، بلکه وای فای قدرت باروری خانم‌ها را هم تحت ... تحت تاثیر اشعه‌ها قرار می‌گیرد، بلکه وای فای زنان را بیش از مردان مورد ... فضاهای عمومی و حتی خانه و اتاق شخصی‌مان، از این خطرها در امان نیستیم.

خطرامواج مغناطیسی (تشعشعات موبایل ،امواج وایرلس و...) - وبسایت ...

mscenter.ir › پزشكيپزشكيهشدارهای پزشکی
Aug 29, 2010 - 10 posts - ‎9 authors
او ادامه می دهد: اثر سوء میدان های الکترومغناطیسی به ویژه میدان تلفن همراه به صورت ..... آیا می دانید در کشور آلمان مکان هایی که آنتن موبایل نصب شده است قیمت زمین 30 درصد ارزان تر است ؟ ... امواج موبایل تاثیر بدی در باروری مردان دارد.

وسایل استفاده - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

wof90-ba.smartbloger.ir/tag/وسایل+استفاده
9 hours ago - ... برخورد نمی کند.در نتیجه دیگر نگران ماندن جای چسب روی وسايل نباشید ... تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن.
این تلفن همراه عملکردهای اختصاصی دارد که خاص Stylus ۲ ال‌جی طراحی شده تا تجربه کاربری .... تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن.

زنان باردار از وسايل مولد امواج مانند سشوار و تلويزيون و ماشين ...

www.ninisite.com › ... › آگاهي از بارداري و خوش خبري!
May 21, 2011 - 8 posts - ‎4 authors
گوراني افزود: زنان باردار بايد از منابع مولد اشعه مانند تلويزيون، رايانه و .... ناباروري در كشورآن را نتيجه امواج راديويي تلويزيوني، تلفن، موبايل و در .... در كشورهاي كانادا ، بلژيك ، انگليس ، فرانسه ، آلمان و روسيه اعلام شده است. متخصصان معتقدند 5 درصد از جمعيت كل جهان در اثر پرتوهاي ناشي از گوشي ‌هاي تلفن همراه دچار ...
Nov 11, 2014 - در صورتی که گوشی تلفن همراه، از آنجایی که کاربر آن را نزدیک گوش و سر خود مورد استفاده قرار می دهد، امواج مستقیم بر سر و مغز انسان اثر گذارند و ...

خطرات استفاده از موبایل در دوران بارداری | جستجو در وبلاگها ...

weblog24.com/.../خطرات-استفاده-از-موبایل-در-دوران-...
مطالعات اخیر نشان داده است که فرزند زنانی که در دوران بارداري از تلفن همراه ... است که امواج تلفن همراه روی ضربان قلب جنین پیش از تولد پس از آن تاثیر می گذارد. ... در واقع ورود زنان به دنیای کار تحصیل از یک طرف شرایط سخت ازدواج برای مردان از ..... از مرحوم آیت الله بهجت پرسیدندجهت در امان ماندن از تصادف خطرات جاده ای چه ذکری بگوییم؟
'لی لی پوت، پرتال تفریحی سرگرمی و خبری، عکسهای زیبا و دیدنی، شارژ همراه اول ایرانسل و ... تاثیر تلفن همراه بر باروری زنان و مردان و چگونگی در امان ماندن از آثار آن.

تلفن همراه و ناباروری - وبگردی

https://www.webgardha.com/.../تلفن-همراه-و-ناباروری...

20 راه عالی برای در امان ماندن از مضرات و خطرهای تلفن همراه ... حتـمـا دلـتـان نـمـی خواهد طی صحبـت های طولـانی بـا تلفـن همراه تحت تاثیر امواج ... چون نمی شـود اسـتفـاده از تلفن همراه را کـنار گـذاشـت، باید بدانید که چگونه می توانید آثار زیان‌بار تلفن ... بـاروری کـمـک و در مقابل تـغذیه ی نـاسـالم از قدرت باروری، هم در زنـان و هم در مردان می کاهد.

 

نحوه در امان ماندن از امواج مضر موبایل - سرگرمی جدید

downloadfun7.ir/news/466
Feb 8, 2016 - محفظه های فلزی درست مثل یک گیرنده عمل کرده و اثر امواج تلفن همراه را که به سمت بدن شما می آیند را چند برابر می کنند.همچنین استفاده از تلفن همراه در ...

بهترین روش دنیا برای ترک استمنا (جلق-خود ارضایی) ...*پست ...

tobe94.blog.ir/.../بهترین-روش-دنیا-برای-ترک-استمنا-جلق-خود-ارضایی
May 24, 2015 - گناهان من و گناهان همه ی مردان و زنان مؤمن را بیامرز، چرا که کسی جز تو آمرزنده ی ... حالا که آماده شدید پس با من همراه باشید چرا که سفر طولانی و درازی با هم ... قصد تان بر ترک، از ویژگی ها و مشکلات جسمانی که در اثر خودارضایی دارید، ..... و سریع به یک محیط شلوغ بروید یا به یک دوست صمیمی تلفن کنیدو با او هم کلام شوید.
این تفکر غلط است که هر بیماری یک دارو دارد و مشابه آن دارو اثر ندارد یا تقلبی است و یا ... در زیر فهرستی از داروخانه های معتبر شهر تهران به همراه آدرس و شماره تلفن برای شما ..... 2) اخذ غرامت ، بدست آوردن امکانات بستری ، اخذ داور یا در امان ماندن از دست پلیس ..... میزان ابتلا به این سندروم در زنان بیشتر از مردان است و طی چند روز اول سیکل ...
Dec 26, 2015 - تاثیر مودم‌های وای‌فای بر زنان باردار و عقیم شدن مردان ... برای در امان ماندن از آلودگی چه بخوریم؟ ... و گفت: براساس این قانون اپراتورهای مخابراتی موظف هستند اگر کسی از گوشی همراه خود بیش از هشت ساعت در هفته استفاده .... مرگ و میر تا ده سال آینده ۲۵ درصد کاهش می‌یابد/ مرگ سالانه ۶۰ هزار نفر در کشور در اثر مصرف سیگار.

شیردهی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/شیردهی
Translate this page
Persian Wikipedia
اثر محافظتی شیردهی، هر چند کوچک، در بسیاری از مطالعات بسیار پایدار به‌نظر می‌رسد و ... تغذیه مکرر و انحصاری نوزاد با شیر مادر می‌تواند بازگشت باروری را از طریق ... برای برخی از زنان تا دو ماه پس از زایمان، تخمک‌گذاری همراه با شیردهی به صورت ..... شیردهی برای کمک به قرارگرفتن و ثابت ماندن نوزادها در وضعیت مناسب، استفاده کرد.
Sep 24, 2009 - باتوليد قرص‌هاي ضد بارداري مردانه، اين قرص ها ديگر مرد و زن نمي‌شناسد ... مكانيسم اثر اين دارو به گونه‌اي است كه بر انقباض عضلاتي كه كنترل انزال را .... چگونگي نگهداري: دارو را در دماي زير 30 درجه سانتيگراد نگهداري نماييد . .... قرص‌هاي ضد بارداري هورمون آزاد مي‌كنند ولي هيچ يك از عوارض قرص مذكور را به همراه ندارند.
جنسیت:‌زنان بیشتر از مردان افسرده می‌شوند شاید به این دلیل که مردان کمتر اجازه می‌دهند ... شنیدن و نواختن موسیقی مناسب در بهبود افسردگی موثر است اثر یاد شده خصوصا زمانی بیشترین ..... ﺑﻪ ﺑﺎﻗﻲ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻭﺍﻛﻨﺶ ﻫﺎﻱ ﺭﻭﺍﻧﻲ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﻲ ﻭ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. ...... به عنوان مثال می‌توانید وقتی که در کنار خانواده هستید، تلفن همراه را خاموش کرده و رایانه ...

آداب ازدواج - شب زفاف

majidk57.blogfa.com/cat-9.aspx
با توجه به گسترش استفاده از تلفن همراه به عنوان اولين ابزار ارتباطي ، مركز ملي اين ..... سیستانی: زن اگر تصمیم بر ماندن با شوهر خود داشته باشد در انتخاب وطن طبعاً ..... ماند و در اثر پرخونی، درد کمر عارض می شود؛ بنابراین، لازم است، ‌علاوه بر مرد، زن نیز ..... است؛ و آن این که باید، دل و جان ناموس های دیگران از حیوانیت آدمیان در امان باشند.

خطرات استفاده از موبایل در دوران بارداری | جستجو | پرنسیا

peransia.com/.../خطرات-استفاده-از-موبایل-در-دوران-با...
گزارش های پزشکی حاکی از آن است که امواج تلفن همراه روی ضربان قلب جنین ... در واقع ورود زنان به دنیای کار و تحصیل از یک طرف و شرایط سخت ازدواج برای مردان ... تلفن همراه در دوران بارداري بر روی رشد مغز جنین تاثیر میگذارد و در مواردی باعث ..... از مرحوم آیت الله بهجت پرسیدند:جهت در امان ماندن از تصادف و خطرات جاده ای چه ذکری بگوییم؟

Aug 1, 2013 - مشاور ازدواج آنلاین و مشاوره اینترنتی همراه همیشگی شما در تمام لحظات. ..... ابتدای ازدواج و در دوران بارداری و یائسگی زنان و در دوران سالمندی مردان شایع تر است. ... در زنان شود و می توان گفت استرس و اختلال های جنسی بر یکدیگر اثر متقابل دارند. ... از چگونگی برقراری این روابط نداشته و به میزان کافی آموزش ندیده باشند.

 

طب ایرانی- ساعت: 04:00:20 عصر

www.tebbehirani.blogfa.com/author-tebbehirani.aspx
Apr 23, 2015 - پيامبر خدا(ص) : ساكنان يك خانه ،در اثر كم خوردن غذا، خانه ي شان نوراني مي ... د – در آمدن به ملكوت آسمان ها ... امام صادق(ع): - خطاب به طبيب هندي - : من برتر از آنچه تو همراه داري ، به ...... فرق بین زن و مرد و تفاوت بین آنها و قضاوت برتری هر کدام نسبت به .... بنابراین چگونگی قاعدگی نیز تابع سردی مزاج سرشتی کامل و یا مزاج ...
هراس اجتماعي، کمروئي و خجالتي بودن مفرط است که با اضطراب همراه مي‌گردد و ... و چگونگي جايگزين ساختن افکارهاي نگران کننده با افکار آرامش‌بخش کار کند. .... مغز اثر می گذارد و علائمی شبیه وسواس ایجاد می کند و ممکن است که گذرا هم باشد. ...... این اختلال معمولاً از دوران کودکی شروع می شود و در زنان بسیار بیشتر از مردان گزارش می شود.

مطالب جالب علمی

www.danestane.blogfa.com/
Nov 14, 2014 - ایا می دانید در یک روز کاملاً آفتابی که حتی یک تکه ابر در آسمان نیست .... ایا می دانید در حالي كه مردان بيش از زنان رنگ آبي را ترجيح مي دهند ..... ایا می دانید افزايش احتمال كوتاه ماندن قد دختران در اثر بسته شدن زودتر ...... ایا می دانید دوش حمام ، صفحه كلید رایانه و گوشی تلفن همراه می توانند از آلوده ترین اشیا باشند.

5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...

people.mozilla.org/.../fa-opensubtitles-freq.txt
... 52551 کردن 52369 خواهند 52273 همراه 52205 بازار 52141 بازی 52081 سياسي 52050 ... آثار 47915 نامه 47740 معاون 47622 همان 47565 شدند 47555 صنعت 47525 زنان ... دنبال 39750 دیگری 39703 اجرای 39669 چرا 39540 اثر 39528 فقط 39383 ویژه ... 18391 تاریخی 18386 تلفن 18385 آورده 18374 کسب 18344 سبب 18301 نحوه ...
در مقاله هفته آینده سعی داریم تاثیر نیاز های انسانی را در سطوح بالاتر بر روابط زن و .... می خواست خودکشی کند که این واقعاّ برای من وحشتناک بودو اثر بسیار بدی روی من گذاشت. .... زن يا مرد رازي را در زندگي دارد كه مي‌كوشد آن را از همسرش پنهان كند كه البته در .... و احساس خوشحالی می کند، درمورد چگونگی کنار آمدن با آن تصمیم گیری کنید.
احتمال دارد در اثر بر هم خوردن تعادل هرمونهاي جنسي و افزايش آندروژنها چنين عوارضي ايجاد شود. ... پرسمان : به طور خلاصه بايد گفت: آمادگي روحي و جسمي زن و مرد كه قبل از عمل .... پاره شدن پرده بكارت به طور معمول همراه با خون ريزي است و به سادگي اتفاق نمي افتد ...... شدن با اين حالت چشمان خود را به زمين يا آسمان دوخته و در صورت مقدور ببنديد.

نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - ارتفاع برج ایفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط 16 سانتی .... در 30 سالگی پی بردم که قدرت ، جاذبه مرد است و جاذبه ، قدرت زن ...... مدتی بعد نامه ای به این شرح همراه با یک چک یک میلیون دلاری از پدرش ...... پیشوایان ، دانه های نبات و گیاهان ناشناخته و شگفت انگیزی هستند که به هنگام باروری و کمال قلبشان به ...

مشاوره خانواده ،روانشناسی خانواده - مقالات خانه و خانواده و روانشناسی

www.akairan.com/khanevadeh/ravanshenasi-khanevadeh/
تست روانشناسی : سنجش اعتیاد به گوشی تلفن همراه · آلزایمر چیست و .... تاثیر جالب بوی عرق مردان و واکنش زنان! ... تاثیر استرس در ماه های اول بارداری بر زایمان و جنسیت نوزاد .... به 2 دلیل حتما به آسمان نگاه کنید ..... مصرف قلیان باعث ناباروری می شود ...... چگونگی حفظ سلامت جسم وروان در زمستان ..... اشتغال زوجین و آثار آن بر فرزندان.

iran cpa - انجمن علمي روانشناسي باليني ایران

www.irancpa.com/NewsByCategory.aspx?cat=2&type=archived
سید مهدی صابری در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح چگونگی ارائه مشاوره ... به درخواست های پس از این تاریخ بعد از انتخابات ترتیب اثر داده خواهد شد. ... [ آرشیو ] استرس شدید، قدرت باروری زنان را کاهش می دهد. تحقیقات ... [ آرشیو ] افزایش استرس با استفاده از تلفن همراه پیش از خواب ...... عملکرد جنسی در خانمها خیلی پیچیده تر از مردان است.

خانه: داوینچی تایمز

davincis.ir/
تاثیر عشق بر سلامتی ... چگونه گوشی گم شده یا دزدی را در ایرانسل و همراه اول ردیابی کنیم؟ کاربردهای ... اثار فوق العاده ساخته شده از مرجان مصنوعی زیر آب .... ۱۱ مشکلی که با مجرد ماندن به سراغتان می آید .... اپراتورهای مجازی تلفن همراه. ... مقاله : چگونگی تکامل دید رنگی بشر ازنظر مولکولی ..... چرا سن زنان در ازدواج باید کمتراز مردان باشد؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 395
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,420
  • بازدید ماه : 8,452
  • بازدید سال : 71,879
  • بازدید کلی : 749,672
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات