آموزش خرید پرفکت مانی از بیت مهر
بازدید : 39 | شنبه 12 مهر 1399 - 14:28
bitmehr
ارسالی ها : 48
عضویت : 11 /1 /1399
محل زندگی : تهران
وضعیت یاهو :
آموزش خرید پرفکت مانی از بیت مهر

اگر برای اولین بار است که می خواهید پرفکت مانی بخرید، می توانید از طریق انجام دادن گام های زیر خرید و فروش خود را شروع کنید:

1. افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی افتتاح حساب کاملا رایگان است و شما می توانید از اطلاعات هویتی ایرانی خود برای ثبت نام در این سایت و احراز هویت استفاده کنید، توجه داشته باشید تنها در صورتی که بخواهید اکانت خود را وریفای کنید نیاز به تایید مدارک وجود دارد و اینکار الزامی نیست.

2. ارسال مدارک و ثبت نام در بیت مهر : با توجه به اینکه پرفکت مانی به صورت مستقیم به بانک های ایران متصل نمی شود، شما نیاز دارید که از خدمات صرافی های آنلاین برای خرید و فروش وب مانی استفاده کنید تا بتوانید با کارت های شتاب خرید خود را انجام دهید.

3. پیام به پشتیبانی و درخواست احراز هویت: این گام اختیاری است اما کمک می کند که سریعتر مدارک شما بررسی و تایید گردد.

4. خرید از بیت مهر و واریز اتوماتیک وجه شما به حساب وبمانی شما، پس از تایید هویت شما می توانید به صورت اتوماتیک و با استفاده از کارت شتاب خود به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خدمات بصورت 24 ساعته و همچنین آماده راهنمایی و مشاوره به هموطنان عزیز در رابطه با خرید ووچر پرفکت مانی و فروش ووچر پرفکت مانی و سایر موارد ارزی می باشند. باعث افتخار مجموعه ماست که بتوانیم به شما هموطنان گرامی خدمت کنیم.

وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
پرش به انجمن :