loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 412 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

چند وقت پیش طناز خامه یکی از سردبیران و مجریان برنامه اتاق خبر شبکه من و تو ، با این شبکه قطع همکاری کرد. جدایی ناگهانی یکی دیگر از مجریان زن شبکه من و تو آن ...

همه چيز درباره مجريان شبكه «من و تو»+عكس - 598

www.598.ir/.../همه-چيز-درباره-مجريان-شبكه-من-و-توع...
سالومه سیدنیا : او که یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه تلویزیونی " من و تو " می ..... یا تو برنامه بفرمایید شامشون کاملا معلومه به شرکت کننده ها میگن راجب ایران و ...
پس از صحبت های رها اعتمادی شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت ...... بچه هاي من وتو باهم سر اين موضوع بسوزن مثلا يكي مثل امير (مجري برنامه ي تك شو) چه ...
مجریان من و تو,ازدواج همجنس گراهای مجریان من و تو,عکس از ازدواج مجریان من و تو,همه ... شبکه من وتو چیزی نمیدانستند قابل باور نبود تا اینکه رها اعتمادی مجری برنامه آکادمی ...

وقتی مجریان شبکه من و تو همجنس باز می شوند + تصاویر ...

www.momtaznews.com/وقتی-مجریان-شبکه-من-و-تو-...
پریسا مجری برنامه من و تو پلاس که از دیگر دنباله روان فرقه ضاله بهائیت است، در پستی از وبلاگش روابط نامشروع را تایید کرده و عنوان می کند که بر طبق آیین ضاله ...
افشاگری سلماز روی آنتن زنده برنامه استیج من و تو در برنامه زنده شب گذشته ... کریسمس پارتی مجریان من وتو با چاشنی ابتذال+تصاویر گردآوری شده توسط گروه ...

عکس جنجالی لو رفته از اتاق خواب مجری شبکه من و تو+ عکس

www.iranstyle.ir/عکس-جنجالی-لو-رفته-از-اتاق-خواب-م...
مجری شبکه جم: بهتر است آقای خلیلی که از سوی مدیریت من و تو تحریک شده، قبل از هرگونه اراجیفی، نگاهی به سابقه اخلاقی و زندگی خود بیندازد. کسی که با افتخار ...

من و تو ۱ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../من_و_تو_...
Translate this page
Persian Wikipedia
وی یکی از مجریان شبکه من و تو ۱ و از دست‌اندرکاران و تهیه‌کنندگان تلویزیون من و تو ... ندا جناب دانش‌آموختهٔ رشته حقوق، در شبکه من وتو برنامه چرا که نه را اجرا می‌کند.

سوابق مجریان من و تو+عکس - فردا

www.fardanews.com/fa/.../سوابق-مجریان-من-و-توعک...

سالومه سیدنیا : او که یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه تلویزیونی " من و تو .... حتی شاید این شبکه را پرمخاطب تر کند چون برنامه های متنوعی دارد که این مطالب را ...

 

انصاف نیوز | پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو (+ ...

www.ensafnews.com/.../پشت-پرده-انصراف-سولماز-از...
Jan 31, 2016 - افشاگری شرکت‌کننده رقابت خوانندگی شبکه من و تو با اعتراض شدید مجریان و داوران برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیرحرفه‌ای بودن متهم کردند.

داستان تجاوز تیام من و تو به روشنا آکادمی گوگوش - ویکی ناز

www.wikinaz.ir/.../داستان-تجاوز-تیام-من-و-تو-به-رو...
چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز “پریسا سحرخیز”، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای ...
تلویزیون من وتو،بیوگرافی مجریان من وتو،عکس های مجریان من وتو،تصاویر مجریان من ... امیر علی مجری شبکه من وتو، در چندین برنامه از جمله «زرشک» و «بفرمائید شام» ...

افشاگری نیمه تمام سولماز از مسابقه stage شبکه من وتو+ ...

ma-hastim.com/.../افشاگری-نیمه-تمام-سولماز-از-مساب...
Jan 29, 2016 - برنامه Stage عنوان برنامه تلویزیونی شبکه من وتو است که به مسابقه میان ... آنچنان که سایت بالاترین آورده است، در جریان برنامه امشب Stage که قرار ...

مرگ بر من و تو

manoto-hate.blogfa.com/
یکی از وقیح ترین مجریان شبکه من و تو که مجری برنامه شیطانی سالی تاک است مدتی پیش در یکی از سریال های شبکه آی فیلم به نام مشق عشق دیده شده است. مسئولین ...
Oct 19, 2014 - بسیاری از مخاطبان شبکه های ماهواره ی تا پیش از ورود شبکه من وتو به فضای رسانه ای شاهد برنامه های بی محتوا و درگیری مجریان و مدیران شبکه های به ...

همجنس بازی و روابط نامشروع در میان مجریان شبکه " من و تو "

www.militarynews.ir/.../همجنس-بازی-و-روابط-نامشروع-...
فساد در شبکه من و تو,فساد جنسی من وتو,شبکه جنسی من وتو,شبکه غیر اخلاقی من و تو ... باز,همجنس باز سیاوش صبا,همجنس بازی مجریان من و تو,لواط مجری من و تو,جنگ نرم ... برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز جنسی تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به ...

جدایی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو از همسرش /تصاویر

vakonesh.com/.../جدایی-سالومه-سیدنیا-مجری-شبکه-م...
Jun 17, 2015 - سالومه سیدنیا ، یکی از مجریان تلویزیون ماهواره‌ای «من و تو» است که پس از اجرای برنامه «سالی تاک» و برنامه بی‌محتوا و خسته‌کننده «سمت نو»، از سوی ...

مجری شبکه من و تو: به من هم تجاوز شده!! - آپارات

www.aparat.com/.../مجری_شبکه_من_و_تو%3A_به_من...
Mar 19, 2015 - LONDON CHANNEL مجری شبکه من و تو: به من هم تجاوز شده!! شبکه من و تو , تجاوز , مجری , , LONDON CHANNEL.

سالار عقیلی در کنار مجریان برنامه من وتو | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/.../سالار-عقیلی-در-کنار-مجریان-...

Jan 25, 2016 - حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! + ... - سیمرغ seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر ۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی در ...

 

جریان سولماز در برنامه استیج من وتو

persianmusic22.toskablog.ir/search.php?...جریان...برن...
5 days ago - ش. - اپ رای گیری مسابقه استيج , دانلود اپ مسابقه استيج , اموزش رای دادن در ... سایت رسمی مسابقه استيج منو تو , Stage manoto tv برنامه رای گیری .
Oct 29, 2014 - پس از صحبت های رها اعتمادی شائبه همجنس گرایی عوامل شبکه من وتو به واقعیت ... در این پستی عکس از امید خلیلی مجری همجنس باز شبکه من و تو که به تازگی ... ۱” از زن شوهردار در دبی + عکس · برنامه محبوب عادل فردوسی پور تعطیل شد.
واکسینه کردن مخاطب، حاصل 5 جلسه مدیریت بحران شبکه انگلیسی من و تو بود. ... در کنار بیم جدا شدن دیگر مجریان و دست‌اندرکاران، مشکل دیگری نیز به وجود آمد و آن افشای .... بعد از آن مرجان و آمنه 2 مجری زن این شبکه در برنامه من و تو پلاس، رسانه‌ای شدن ...
ابتدا همه فکر می‌کردند مدیریت شبکه من و تو را گوگوش (فائقه آتشین) خواننده ... آمدن شبکه انگلیسی من و تو ۱ به یک‌باره دیدند در برنامه اتاق خبر این شبکه اکثرا و گاهی ... اختلاف مجریان و دست‌اندرکاران شبکه آزادی با مدیر آن یعنی کیوان عباسی منجر به ...

زمان برنامه ها - من و تو

https://www.manototv.com/schedule
گروه خبر تلویزیون '' من و تو '' با روش و زبانی تازه شما را در جریان آخرین ... ساله اخیر و سخن روز و هفته، قسمتهای دیگری از برنامه اتاق خبر تلویزیون '' من و تو '' است.

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس

seemorgh.com › فرهنگ و هنراخبار فرهنگ و هنر
Jan 25, 2016 - حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس, جریان مهاجرت سالار عقیلی به هیچ وجه صحت ندارد. گفتنی است؛ البته ... که سالار عزیز محکم گفت نه من برنامه هام زیاد هست و حتی ارزان اما خارج از کشور راه میروی باید پول بدی

ماست مالی رسوایی سولماز در استیج من و تو - فتوکده

photokade.com/مصاحبه-سالومه-با-سولماز/
Feb 4, 2016 - بعد از جریان رسوایی سلماز در برنامه استیج من و تو و آبروریزی گسترده این شبکه،در برنامه استیج اکسترا مجری آن (سالومه) با انجام مصاحبه با ...

جریان سولماز در برنامه منو تو | فیسبوک ایران - صفحه اصلی

rnbp.dj98.ir/list/جریان+سولماز+در+برنامه+منو+تو.html
طبق تعریف جريان سیال ذهن شیوه ای ادبی است در روایت، که به موجب آن، عمق جريان ذهنی ... حامد نیک پی و رضا روحانی یکی دیگر از داوران برنامه استیج من و تو خواهند بود.

جریان سولماز در برنامه من وتو - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=جریان+سولماز+در+برنامه+من+وتو
این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجريان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند. پیش از این هم این بارها خبر هایی از حواشی و ...

جریان استیج من و تو چی بود سولماز - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=جریان+استیج+من+و+تو+چی...

این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجريان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند. پیش از این هم این بارها خبر هایی از حواشی و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 8,876
  • بازدید سال : 72,303
  • بازدید کلی : 750,096
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات