loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 254 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)
به گزارش "ورزش سه"، فرناندو د ژزوز که پیش از این با نام دخسوس شناخته می شد در برنامه نود اعلام کرد تلفظ صحیح نامش دژزوز است و درباره حضورش در فوتبال ایران گفت: تجربه خیلی خوبی برای من بود. همه بازیکنان برزیلی به دنبال این هستند که در خارج خودشان را اثبات کنند.

وی ادامه داد: تیم هایی که من در برزیل بازی کردم همیشه خوب بودند. در بعضی از تیم ها موفقیت و قهرمانی نیز به دست آوردم. در سری B هم بازی کردم و شرایط سختی در آن وجود دارد.

د ژزوز در مورد تقابلش با رونالدینیو گفت: من شانس این را داشتم که جلوی بازیکنان بزرگی بازی کنم. برابر رونالدو و فلامینگو بازی کردم و این شانس بزرگی برای من بود. بازیکنان بزرگ زیادی روبروی شان قرار گرفتم. رونالدینیو و فرد و دیگر بازیکنانی که اکنون به خاطر نمی آورم.

وی در مورد اینکه چرا از سن 25 سالگی فوتبال را آغاز کردی گفت: رقابت شدیدی وجود دارد و من کودکی فوتبال را شروع کردم اما برای رسیدن به شرایط حرفه ای فوتبال مدت زیادی را پشت سر گذاشتم. من از خانواده ای فقیر به این جایگاه رسیدم.

دروازه بان 192 سانتی متری استقلال خوزستان در مورد واکنش های نجات بخشش در دروازه این تیم گفت: تیم ما اکنون تمرکز بالایی دارد و با تمرینات زیاد به دنبال موفقیت است. من خیلی تمرین می کنم و ثمره آن را در عملکردم می بینم.

وی درباره موفقیت استقلال خوزستان در این فصل گفت: من می توانم لسترسیتی را مثال بزنم. ما یک برنامه ریزی داشتیم. سال گذشته شانس نداشتیم و بزرگترین موفقیت نگه داشتن مربی بود و با شناخت کامل از بازیکنان به خوبی هدایت آن را برعهده گرفته و نتایج ما با هدایت او شکل گرفته است.

د ژزوز در مورد اعتقاداتش به خرافه اینطور توضیح داد: به من کاغذی دادند و من آن را درون دروازه قرار دادم. من آن را انجا گذاشتم تا شاید صاحب آن پیدا شود و آن را بردارد. من هیچ وقت این کار را نمی کردم. من اینجا حاضر شده ام درباره فوتبال صحبت کنم.

یکی از بازی های تیمم آقای ویسی شاهد بازی بودند و روزی خوبی را داشتم و در نهایت شانس حضور در ایران برایم به وجود امد و من برای ادامه پیشرفت کاملا آماده هستم.

در دروازه بانی گلرهای خوبی در برزیل هستند. من نمی توانم بین دیدا و سزار کسی را انتخاب کنم. من تافارل را خیلی دوست دارم و او رهبر بزرگی برای فوتبال بود.

از اشتباهات می توان تجربه گرفت و این خیلی مهم است. هیچ کس دوست ندارد اشتباه کند اما با اشتباهات بزرگ می شود.

دژزوز در مورد برخودش در دیدار با پرسپولیس و با فرشاد احمدزاده گفت: من فقط می خواستم به او کمک کنم زودتر زمین بازی را ترک کند و برای مداوا در کنار دکتر حضور یابد اما او منظور مرا اشتباه متوجه شد.

او در مورد پاس گل هایش نیز گفت: من همیشه تلاش می کنم در این راه به تیمم کمک کنم و مربی دروازه بانم خیلی به من کمک می کند.

دروازه بان استقلال خوزستان در مورد ویسی نیز گفت: مربی خیلی جوان و خیلی خاکی! چیزهای خاص که نمی توانم درباره او بگویم. هر مربی شخصیت متفاوت دارد و نمی توانم او را با گوآردیولا مقایسه کنم.

او در مورد قهرمانی تیمش گفت: در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. فوتبال سورپرایزهای خاص خودش را دارد و ما باید تلاش کنیم. 30 امتیاز باقی مانده  و بازی ها سخت تر می شود. تیم ها در انتهای فصل بهتر می شوند. اینکه بگویم در کدام رتبه قرار می گیریم سخت است و تلاش می کنیم بهترین جایگاه را بگیریم.

دروازه بان برزیلی استقلال خوزستان در مورد شکست 7 گله برزیل برابر آلمان در جام جهانی گفت: خیلی سخت بود و نتیجه ناراحت کننده بود.

صحبت‌های جالب درباره جادو در لیگ برتر! :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../صحبت‌های-جالب-درباره-جادو-در-...
36 mins ago - دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی می شود مهمان ویژه برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد.

گزارش کامل شب جنجالی برنامه نود :: ورزش 3

www.varzesh3.com/.../گزارش-کامل-شب-جنجالی-برنام...
10 hours ago - ... ادامه صحبت های جنجالی دروازه بان برزیلی استقلال درباره جادو در لیگ برتر ... دوربین نود به شهرستان چوار در ایلام رفت و به تهیه گزارشی جالب این ...

در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد - خبرچه

khabarche.ir/.../در-گفتگو-با-دروازه-بان-برزیلی-اس...
28 mins ago - ... صبح سه شنبه بیست و هفتم بهمن ماه 1394 خبر در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جالب درباره جادو در لیگ برتر!

صحبت‌های باورنکردنی در مورد جادو در لیگ برتر ایران صبح سه ...

khabarche.ir/.../صحبت-های-باورنکردنی-در-مورد-جادو-د...
16 mins ago - 21 دقیقه پیش در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جالب درباره جادو در لیگ برتر! دروازه بان موفق استقلال خوزستان که ...

فوران | در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد ...

habibtm.ir/.../در-گفتگو-با-دروازه-بان-برزیلی-است...
3 mins ago - وی درباره موفقیت استقلال خوزستان در این فصل گفت: من می توانم لسترسیتی را مثال بزنم. ... من اینجا حاضر شده ام درباره فوتبال صحبت کنم.

در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های ...

feedgah.com/.../در-گفتگو-با-دروازه-بان-برزیلی-اس...
در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جالب درباره جادو در لیگ برتر!دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی ...
صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! ... اگر نمی ترسید کلیک کنید /جالب ... آذری هم صحبت های مظلومی را درباره داوری های جهت دار به سود یک تیم تایید کرد.
در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ . ... فردوسی پور: دو هفته است پرسپولیسی ها از داوری سود بردند ورزش لیگ برتر - به اعتقاد محمد فنایی، ... و استقلال آنچنان بی‌حاشیه هم برگزار نشد به طوری که اتفاقات جالبی در این مراسم رخ داد. .... خداداد به تیم منتخب راه یافت، خسوس جادو را رد کرد!
به نظرم باید دست به کار شویم و خورش های جدید خوشمزه اختراع کنیم. به همین خاطر امروز قرار است خورشی با ... bolet درباره انواع هپاتیت بیشتر بدانید ... bolet جادوی رنگ‌ها (26) · آرشیو. موفقیت ..... تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر. dot هشدار دیوید ...
9 hours ago - صحبت های جنجالی استقلال خوزستان درباره جادو .... چالش جالب و عجیب پنالتی · بررسی نکات داوری بازی ... برترین های هفته بیستم لیگ برتر.

اخبار و اطلاعات جهان فوتبال و اخبار لحظه به لحظه خبرگذاری ها

manofootball.ir/
... با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! ... مهمان جنجالی فوتبال ایران در مصاحبه ای جالب روبروی دوربین برنامه نود قرار ...

نظر جالب علی کریمی درباره سریال پژمان + عکس - نمناک

namnak.com/4423-نظر-جالب-علی-کریمی-درباره-سر...
کریمی با توجه به نگرش و قلم جادویی پیمان قاسم خانی که مثل چماق مدام روی سر پژمان ... سریال این شب های تلویزیون ایران هم صحبت های جالبی می کند: «سریال خوبیه. .... را به همراه آخرین تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال را در سایت نمناک مشاهده می کنید.
عکس صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز ۹۴٫۱۱٫۲۷/آدم های کی; گزارش کامل شب جنجالی برنامه نود; صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! ورود‌ مصد‌ق به انتخابات ...

ورزش 3

varzesh3.irwordpress.com/
مهمان جنجالی فوتبال ایران در مصاحبه ای جالب روبروی دوربین برنامه نود قرار گرفت ... دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر!

صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! - kodoom.com ...

news.kodoom.com/.../صحبت-های...درباره-جادو.../5567...
صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! ... با نام دخسوس شناخته می شد در برنامه نود اعلام کرد تلفظ صحیح نامش دژزوز است و درباره حضورش در فوتبال ایران گفت: تجربه خیلی خوبی برای من بود. ..... ادامه مصاحبات جالب رشید پور: محمد اصفهانی، الهام .

صحبت های جنجالی استقلال خوزستان درباره جادو/ گزارش لحظه ...

hamejoo.ir/صحبت-های-جنجالی-استقلال-خوزستان-درب...
11 hours ago - خداداد به تیم منتخب راه یافت، خسوس جادو را رد کرد! ... در ادامه صحبت های جنجالی دروازه بان برزیلی استقلال درباره جادو در لیگ برتر به بخش جنجالی آن ...

صحبت‌های باورنکردنی در مورد جادو در لیگ برتر ایران - تفریحی

tafrihy.net/.../24973-صحبت‌های+باورنکردنی+در+مورد+... - Translate this page
19 mins ago - 28 دقیقه قبل صحبتهای باورنکردنی مورد جادو لیگ برتر ایران وازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی می شود مهمان ...

نیــوزمــی

newsme.blogsky.com/
3 hours ago - نتایج زنده بازی لیگ برتر هفته 15 رقابتها هفته پانزدهم لیگ برتر ... ادامه صحبت های جنجالی دروازه بان برزیلی استقلال درباره جادو در لیگ برتر به ...

در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های ...

mihanbaran.com/در-گفتگو-با-دروازه-بان-برزیلی-ا...
در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! 15 فوریه 2016 توسط. دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از ...

اخبار عادل فردوسی پور - تی نیوز

tnews.ir/Tags/عادل-فردوسی-پور
صحبت های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! صحبت های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! دروازه بان موفق استقلال خوزستان که یکی از عوامل موفقیت تیم ویسی معرفی ...

پتروشیمی لرستان-صفحه اصلی

www.lpc.co.ir/
Nov 23, 2015 - صفحه اصلی; + درباره ی ما .... در گفتگو با دروازه بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر! ... مهمان جنجالی فوتبال ایران در مصاحبه ای جالب روبروی دوربین برنامه نود قرار گرفت و به سوالات پاسخ داد.

صحبت های جالب لام در مورد انتخاب بازیکن سال | طرفداری

www.tarafdari.com/.../صحبت-های-جالب-لام-در-مورد-انت...
Jan 20, 2016 - این حس بوجود می اید که بازیکن برتر کسیست که همه در عرصه ی ملی و هم باشگاهی موفق بوده است. اما وقتی رای دهندگان کاپیتانان و مربیان تیم های ملی ...
Feb 9, 2016 - صحبت جالب همسر پیكه درباره توهین جنسیتی به او!. شکیرا ... زمان آغاز فصل بعد لیگ برتر مشخص شد ... میبلین، ریملی که مژه های تان را جادو می کند.

گزارش کامل شب جنجالی برنامه نود

mixfott.rozblog.com/گزارش-کامل-شب-جنجالی-برنامه-...
9 hours ago - شماره پیامک برای دریافت سبد کالا جدید سال 95, 0, 292, admin ... و در ادامه صحبت های جنجالی دروازه بان برزیلی استقلال درباره جادو در لیگ برتر به ...

teammelli.ir :: گزارش ویژه/ درباره حضور جادوگران در فوتبال ...

teammelli.ir/.../گزارش-ویژه-درباره-حضور-جادوگران-ف...
Sep 8, 2014 - گزارش ویژه/ درباره حضور جادوگران در فوتبال ایران/اجی ، مجی ، توی دروازه! ... مربی البته به حرفهای این جادوگر گوش نداد و در نهایت آخر فصل هم تیمش قهرمان شد. ... با طرح ادعای عجیب و باورنکردنی، مدعی می‌شوند برخی مربیان و تیم‌ها را طلسم و جادو کرده‌اند. ... چند فصل پیش که فجر در لیگ برتر بود یک اتفاق جالب افتاد.
9 hours ago - دوربین نود به شهرستان چوار در ایلام رفت و به تهیه گزارشی جالب این منطقه پرداخت. ... انتخاب برترین های هفته بیستم لیگ برتر با نظر کارشناسان این ..... صحبت های جنجالی دروازه بان برزیلی استقلال درباره جادو در لیگ برتر به ...

بازرسی برای پیدا کردن سحر و جادو درون دروازه - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../بازرسی-برای-پیدا-کردن-س...
Nov 19, 2015 - آمار جالبی که مهدی طارمی از خود به جای گذاشت ... ترابیان پاسخ صحبت‌های تند کی‌روش را داد · 10 نکته درباره شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس · آمار جالبی که مهدی طارمی از خود به ... بازرسی برای پیدا کردن سحر و جادو درون دروازه. داور دیدار ...

90tv.ir :: افشارزاده: گفته بودند من سردسته باند اصفهانی هستم ...

90tv.ir/.../افشارزاده-گفته-بودند-من-سردسته-باند-اص...
Feb 8, 2016 - وی درباره صحبت‌هایش درباره باند اصفهانی و انتقاداتی که در این زمینه مطرح می‌شد، بیان ... پدیده وارونگی در لیگ برتر / وقتی که جدول برعکس شد ... ۱۸:۲۹ طرح نوشت/ جادویی به نام مودریچ، رئال را نجات داد; ۱۸:۲۴ بازگشت حاتمی به ... واتفورد; ۱۵:۰۵ لسترسیتی با قهرمانی در لیگ جزیره، رکوردی جالب به جای خواهد گذاشت ...
Nov 16, 2014 - جاناتان بارنت مدیر برنامه های گرت بیل , صحبت های جالب و مفصل مدیر برنامه های گرت بیل در مورد مسائل مختلف. ... او مصاحبه ای مفصل و جالب با AS داشته که با هم می خوانیم. به گزارش ورزش 11، جاناتان بارنت، ..... کاریکاتور روز؛ جادویی به نام مودریچ! ... چلسی 1-1 منچستر یونایتد (لیگ برتر انگلیس فصل 2015/16).
11 hours ago - مهاجم تیم ملی ایران این روزها در لیگ یونان می درخشد، انصاری فرد در بازی روز قبل پانیونیوس توانست ... صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر!

اظهار نظر جالب زلاتان درباره بازی در بارسلونا/ مثل ...

www.khabaronline.ir/detail/482825/.../world-soccer
Nov 27, 2015 - اظهار نظر جالب زلاتان درباره بازی در بارسلونا/ مثل پلی‌استیشن بود! ورزش > فوتبال جهان - ایبراهیمویچ بار دیگر علیه سرمربی سابق خود در باشگاه بارسلونا صحبت کرده است. ... من نیازی به تکمیل دوران حرفه ای‌ام با رفتن به لیگ برتر نمی‌بینم. ... کنترل توپ جادویی نیمار مقابل مدافعان رم · بایرن و آرسنال بردند، ...

گزارشی از اتفاقی مهم در پخش مسابقات لیگ ‌برتر فوتبال ...

metafootball.com/.../گزارشی-از-اتفاقی-مهم-در-پخش-م...
Oct 18, 2015 - گزارشی از اتفاقی مهم در پخش مسابقات لیگ ‌برتر فوتبال / جادوی «جعبه ... به گزارش متافوتبال و به نقل از شهروند، پخش صحنه‌های آهسته با فرمتی جدید در دیدار پرسپولیس و ... مهدی ‌هاشمی، تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر درباره ضبط HD مسابقات ... او صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه می‌دهد: «شاید این اتفاق در سال‌های اخیر در ...
اخبار و مطالب جالب عکس های جدید. ... ای که گذشت پرداخت و در ادامه صحبت های جنجالی دروازه بان برزیلی استقلال درباره جادو در لیگ برتر به بخش جنجالی آن تبدیل شد.
Aug 15, 2011 - حاشیه های جادویی در لیگ برتر/ کوچ جادوگرها، از محافل سیاسی به زمین چمن فوتبال ... جالب اینجاست که برخی از نزدیکان مرفاوی هم تاکید می‌کنند که وی قبل از ... روزنامه گل داشت، با تاکید بر صحبت‌هایش گفت: «من درباره جادو و جنبل همه ...
تیم های والیبال ایران و لهستان در دومین دیدار خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ مقابل هم قرار گرفتند ... بان برزیلی استقلال عنوان شد؛/ صحبت‌های جنجالی درباره جادو در لیگ برتر!
Oct 27, 2015 - صحبت محمود خوردبین و محسن بنگر درباره هانی در بخش بعدی برنامه 90 در مورد حضور هانی همراه با ... آنالیز جالب و دقیق پیش از دربی در اولین آنالیز برنامه 90 امشب آنالیز دقیقی از پرسپولیس و استقلال بود. .... جادوگری در لیگ برتر!
درباره اینک��ه هر روز نامه ای برای تعلیق فدراس��یون ها. می آی��د و این اتفاق از .... سه شنبه 4 مهر 1391. باخت پرس��پولیس در لیگ برتر، دیگر مورد عجیبی در.

فوتبال جادویی فرانک - روزنامه جام جم

press.jamejamonline.ir/.../1154440424633646075
من در دو ماه اخیر درباره این کتاب خیلی با رسانه‌ها صحبت کرده‌ام، اما خیلی از ... همه ما مجبوریم آنچنان با تمرکز وارد فصل جدید لیگ برتر شویم که تا به حال سابقه نداشته ...
Sep 29, 2014 - انریکه: انگار به مسی چوب جادو زده‌اند پرینت; کارت پایان خدمت م. ... خسوس: لیگ برای جام گرندپریکس تعطیل نمی‌شود پرینت; فروشـــی نیســت!
امروز می‌خواهیم درباره جادوی ورزش صحبت کنیم؛ این که چرا هنوز قسمتی از ذهن ما و نه فقط ... مهرآیین، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره جادو و ریشه خرافه در جامعه نظرات جالب ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 634
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 9,296
  • بازدید سال : 72,723
  • بازدید کلی : 750,516
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات