loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 365 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)
پرتاب مجسمه به‌سوی سیلویو برلوسكنی نخست‌وزیر ایتالیا كه باعث جراحت شدید او شدنام این سیاستمدار جنجالی اروپا را به فهرست رهبرانی در جهان اضافه كرد كه كتك خورده‌اند یا حتی كشته‌شده‌اند.
برلوسكنی اكنون با بینی شكسته و 2 دندان افتاده و لب پاره شده در بیمارستان بستری است. مقامات امنیتی ایتالیا اما مشغول بررسی تدابیر امنیتی و بازجویی از محافظان برلوسكنی هستند.
پلیس ایتالیا می‌گوید مردی كه تعادل روانی نداشته با مجسمه‌ای از كلیسای میلان صورت نخست‌وزیر را خونی كرده‌است. اكنون این سؤال همیشگی مطرح است كه وقتی سیاستمداران در میان مردم قرار می‌گیرند چه میزان تدابیر امنیتی لازم است؟

برلوسكنی بدون توجه به تذكرات امنیتی كار غیرمعمولی كرد و مستقیما به میان مردم رفت. این اتفاق در نوع دیگری ماه گذشته در آمریكا هم روی داد.

در مهمانی خصوصی جشن شكرگزاری در كاخ سفید، 2 مهمان ناشناس بدون دعوت توانستند خود را به داخل برسانند و حتی با رئیس‌جمهور هم عكس بگیرند.
در پی این واقعه 3 مقام امنیتی كاخ سفید بركنار شدند و محافظان همچنان تحت بازجویی قرار دارند.

سال گذشته یك خبرنگار عراقی با پرتاب لنگه كفش به سوی جرج بوش، رسمی را بنا گذاشت كه اكنون ماه‌هاست در چند جای دیگر دنیا تكرار می‌شود.
آن كفش‌ها هنوز در دنیای سایبر پرتاب می‌شوند.

ون‌جیابائو نخست‌وزیر چین یكی از كسانی بود كه چندی پیش در دانشگاه كمبریج در جریان سخنرانی هدف پرتاب كفش از سوی دانشجویان قرار گرفت.

هفته گذشته وقتی گروه طرفدار محیط‌ زیست صلح سبز توانست دیوارهای امنیتی اجلاس سران اروپا در بروكسل را بشكند و عبور كند، تدابیر امنیتی اتحادیه اروپا زیر سؤال رفت. البته این حوادث همیشه هم غیرمرگبار نبوده و گاهی به مرگ افراد نیز منجر شده‌است.

در هلند بعد از ترور – پیم فورتیون – سیاستمدار – در سال 2002، تدابیر امنیتی مقامات دولتی تشدید شد. یكسال بعد آنا لیند وزیر خارجه سوئد ترور و این پرسش مطرح شد كه آیا سیاستمداران می‌توانند آزادانه در خیابان‌های استكهلم با خانواده‌شان رفت‌وآمد كنند؟ از آن پس پلیس امنیتی سوئد محافظان سیاستمداران را بیشتر كرد.

در سال 1990 ولفگانگ شوبل وزیر كشور وقت آلمان در یك گردهمایی سیاسی هدف گلوله قرار گرفت. از آن زمان شوبل فلج و او اكنون وزیر دارایی آلمان است.در ایتالیا كه در دهه‌های 1970 و 1980 درگیر موج تروریسم و خشونت سیاسی بوده است، شرایط برای اینگونه حملات مساعدتر از دیگر كشورهای اروپایی است.

اما پاپ بندیكت، رهبر كاتولیك‌های جهان یكی دیگر از كسانی است كه در مقابل این حملات آسیب‌پذیر به‌نظر می‌رسد. او به‌طور مرتب با پیروان كاتولیك و مسیحیان دیگر دیدار می‌كند. پیش از او پاپ ژان پل در سال 1981 در جریان یكی از همین گردهمایی‌ها هدف گلوله قرار گرفت.

در آمریكا بخشی از سرویس اطلاعاتی ماموریت ویژه حفاظت از جان رئیس‌جمهور را دارد. اما در كشورهای اروپایی معمولا این كار با جمع‌آوری اطلاعات ارائه شده توسط چند نهاد امنیتی و پلیسی صورت می‌گیرد.
وزیر كشور ایتالیا اما تاكید دارد كه حمله اخیر به برلوسكنی نتیجه كم‌كاری ماموران اطلاعاتی نیست و فقط ناشی از فضای پرتنش و سنگین سیاسی كشور در این روزهاست. او با دفاع از عملكرد خود گفته‌است كه همه بررسی‌ها و بازرسی‌ها انجام شده‌بود. اما به گفته او، دمكراسی و سیاست ایجاب می‌كند كه نخست‌وزیر به هوادارانش نزدیك شود و در میان آنها قرار گیرد.

رسانه‌های ایتالیایی اما سرویس‌های امنیتی این كشور را به‌شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند و آنها را مقصر دانسته‌اند. آنها همچنین از نیروهای امنیتی و محافظان نخست‌وزیر انتقاد كرده‌اند كه چرا بعد از حمله اجازه داده‌اند كه برلوسكنی از ماشین پیاده شود و دوباره در مقابل مردم و دوربین‌ها قرار بگیرد.

 

فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

www.irannaz.com/news_detail_6708.html
پرتاب مجسمه به‌سوی سیلویو برلوسكنی نخست‌وزیر ایتالیا كه باعث جراحت شدید او شدنام این سیاستمدار جنجالی اروپا را به فهرست رهبرانی در جهان.

فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

patient-edu.ir/view.asp?...فهرست+سیاستمدارانی+که+... - Translate this page
فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند! رتاب مجسمه به‌سوی سیلویو برلوسكنی نخست‌وزیر ایتالیا كه باعث جراحت شدید او شدنام این سیاستمدار جنجالی اروپا را به فهرست ...

فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند

varzeshonline.hostik.ir/فهرست-سیاستمدارانی-که-كت...
فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند,پرتاب مجسمه به‌سوی سیلویو برلوسكنی نخست‌وزیر ایتالیا كه باعث جراحت شدید او شدنام ...

فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند پاتوقی

appdl.hostik.ir/فهرست-سیاستمدارانی-که-كتك-خوردند... - Translate this page
Oct 19, 2015 - فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند پاتوقی,فهرست سیاستمدارانی که ... را به فهرست رهبرانی در جهان اضافه كرد كه كتك خورده ...

فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند! - بزرگترین وبسایت ...

www.itzarin.ir/.../فهرست-سیاستمدارانی-که-كتك-خورد...
[ad_1] هوای آلوده چه اثراتی روی کودکان می گذارد؟ سعی کنید فرزندانتان را در هوای آلوده این روزهای کلان شهرها کمتر در معرض هوای مستقیم بیرون از خانه قرار دهید. به گزارش ...

فهرست سیاستمدارانی که کتک خوردند - نکسروب

mihan.nexrob.in/pnext23038_فهرست-سیاستمدارانی-...
فهرست سیاستمدارانی که کتک خوردند - نکسروب در این باره نوشت: فهرست سیاستمدارانی که کتک ... خوراکی هایی که باعث شفاف شدن و و انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم.

لیست مطالب بهار سال 89 - کلوب

www.cloob.com/timeline/activitys_89_1_0_7181009_0
فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند! پرتاب مجسمه ... سخنان بزرگان در مورد آزادی کسی كه حفظ جان را مقدم بر آزادی بدان. ... پنج کار زنها که باعث فرار مردها می‌شود! زن‌ها ب.

شكسته

clothline.xyz/tags/شكسته.html - Translate this page
تنها خریداریست كه اجناس شكسته را بهتر برمیدارد... تنهاكسی است كه وقتی همه رفتند ... فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند! فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!
فهرست اسامی نامزدهای مورد حمایت اصلاح‌طلبان در سراسر کشور. کد خبر: ۴۲۷۴۵۰ ... کتک خوردن بازیگر نقش شمر از یک تماشاچی تعزیه (فیلم) · دانلود. مطالب مرتبط.

باعث جراحت شدید

mofassal.ir/detail/باعث-جراحت-شدید/article/98/
فهرست سیاستمدارانی که کتک خوردند ،پرتاب مجسمه به‌سوی سیلویو برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا که باعث جراحت شدید او شدنام . حمله افراد مسلح به ماشین کشتی ...

مدل های جدید لباس اسپرت فشن دخترانه 1392 - ایران ناز

nickell.ir/p/02d6fa7992e5c3ceff8c744017bf096c09
شلیک مرگبار به دختر موبایل فروش در تهران قارچی که بزرگتر از یک توپ بسکتبال ... جوان ترین دانشجوی پزشکی دختر جهان فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

برچسب ها - کتک - Hamseda.ir

www.hamseda.ir/fa/tag/8/کتک
بار شاهد کتک خوردن فرحناز به دست شوهرش بودیم چند... کد خبر: ۳۷۶۶ ... فهرست سياستمداران كتك‌خورده. را به فهرست رهبرانی در جهان اضافه کرد که کتک... کد خبر: ۳۳۷۳ ...

درمان گرفتگی رگ های قلب با عصاره سیر و لیمو

search.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5pcmFubmF6... - Translate this page
همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان (دندان کروچه) داشته و یا جرم دندان .... +عکس آمار جالب از فوتبال زناندر جهان فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!
(طنز) شعر خنده دار اسرار والدین بر 20 گرفتن یک ترم دانشجو چگونه میگذرد!! (طنز) چهره دختری که می خواست مانکن باشد! (عکس) فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

۷ سیاستمداری که با دوچرخه زمین خوردند - شبکه خبری پچ پچ

pechpech.net/.../۷-سیاستمداری-که-با-دوچرخه-زمین-خو...
Jun 3, 2015 - دوچرخه سواری - زمین خوردن - سیاستمداران - جان کری - نیکلاس مادورو - بونو - خایمه ... تصاویر: جشنواره کتک کاری ... ۱۱عکس کمیاب و تاریخی که از دیدنشان تعجب می کنید ..... توافق هاشمی، روحانی و خاتمی برای انتشار فهرست مشترک.

تروريست حقيقي - كتك خوردن زن حامله

realterrorist.blogfa.com/tag/كتك-خوردن-زن-حامله
Aug 21, 2013 - زنان سوئدی به نشانه حمایت از یک زن محجبه باردار که هفته گذشته در استکهلم مورد ... در میان معترضان به حمله علیه این زن مسلمان تعدادی از سیاست‌مداران و مجری‌های ... برچسب‌ها: زنان بي‌حجاب, زنان سوئدي, حجاب, كتك خوردن زن حامله, استكهلم.
Aug 24, 2015 - کتک خوردن شریک پسر صدام حسین برای شعار دادن علیه ایران! ... ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ..... چک سعودی‌ها به جیب کدام یک از سیاستمداران رفت؟
زنان مشهور که توسط عمل جراحی زیبا شدند +عکس پرتال تفریحی ایران ناز صفحه .... با اراده آهنین که باید از او درس گرفت (عکس) فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

دلیل خط خوردن آرش برهانی از فهرست استقلال چیست؟ - پایش

payeshonline.com/.../دلیل-خط-خوردن-آرش-برهانی-از-ف...
Feb 1, 2016 - مهاجم باسابقه تیم فوتبال استقلال که برخلاف سایر بازیکنان چک ... دلیل خط خوردن آرش برهانی از فهرست استقلال چیست؟ ... تصاویر: جشنواره کتک کاری .... و محمد خاتمی، این سیاستمداران میانه رو و اصلاح طلب در نهایت توافق کردند در ...

عکس های خنده دار از سوتی و سوژه های ایرانی | سهند نت

sahandnet20.ir › تفریحیتصاویر جذاب و دیدنی
Jan 4, 2016 - ... کاربران عزیز ایرانی و فارسی زبان آماده کرده ایم و امیدواریم که با تماشای این. ... های اضافه خود خداحافظی کنید فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

مرد مشهوری که مردم برای کتک خوردن پیش او می روند!! +عکس

www.niksalehi.com/newspaper/view/076343.php
May 13, 2015 - روش درمان وی از زمانی که یک پسر بچه 7 ساله بدلیل شرکت در کلاس های آموزشی و ورک شاپ او و سیلی خوردن کشته ... ماجرای کتک خوردن سارق طلافروشی توسط صاحب مغازه ..... هنرمندان ، ورزشکاران و سیاستمداران معروف در کودکی + تصاویر ...

افشای جزئیات هولناک از زندان زنانه نازی‌ها - فرارو

fararu.com/.../افشای-جزئیات-هولناک-از-زندان-زنانه-نا...
Jan 28, 2015 - همگی گرسنگی شدید، کار اجباری، کتک خوردن و شکنجه را تجربه کردند. ... اردوگاه مرگ کمتر شناخته شده‌ای که در می 1939، یعنی چهار ماه پیش از آغاز جنگ ... زنان "پست" شامل سیاستمداران، بی‌خانمان‌ها، فاحشه‌ها و خوانندگان اپرا می‌شد. ..... جمله از فيلم فهرست شيندلر كه ميگفت براي موفقيت در تجارت يك چيز كم داشتم آنهم نه ...

کتک خوردن شاهزاده عربستان در امریکا

iruni.ir/search/?...کتک%20خوردن%20شاهزاده%20عرب...
شاهزاده ولید بن طلال که در میان خاندان سلطنتی سعودی به صراحت لهجه و اظهارات ... کرده که می‌خواهد با "پول بابا" کنترل سیاستمداران آمریکایی را در دست داشته باشد. ..... به گزارش تايمز آف اينديا؛ وزارت کشور عربستان 50 اسم را در فهرست اسامي که با ...

چرا زنان کتک می خورند؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/300851/چرا-زنان-کتک-می-خورند؟
دیدگاه سنتی همسر آزاری، مشمول تمام افرادی می شود که در هر معادله ای، زنان زا مقصر در کتک خوردن می دانند. این سنت گرایان معتقدند، بسیاری از زنان، خود مسبب رفتار ...
کتک خوردن شاهزاده سعودی توسط پلیس آمریکا ... سی، شاهزاده ولید بن طلال که در میان خاندان سلطنتی سعودي به صراحت لهجه و اظهارات ... که می‌خواهد با "پول بابا" کنترل سیاستمداران آمريکایی را در دست داشته باشد. ..... اسامی مدافعان حرم کشته شده در سوریه.
Mar 11, 2015 - سوال مهم و البته تاسف برانگیز آنجاست که مطهری با این حوزه نفوذ بالای ... فهرست. صفحه اصلی · سیاست · بین الملل · اقتصاد · فرهنگ · جامعه .... اما نقطه عطف نامه مطهری آنجا بود که این نماینده مردم تهران همانند برخی سیاستمداران توهم ..... کتک کاری و کفگرگی زدن در تریبون مجلس صی است اما کتک خوردن شما جای اشکال دارد.
Aug 25, 2014 - فقط‌ در مواردی‌ که‌ زن‌ آسیب‌ جدی‌ دیده‌ باشد، کتک‌ خوردن‌ او به‌ مسوولان‌ گزارش‌ .... این‌ در حالی‌ است‌ که‌ رهبران‌ جهان‌، سیاستمداران‌ و رسانه‌ها در این‌ باره‌ سکوت‌ ...

سیاست‌مداری که با دیدن همسرش از حال رفت +عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../سیاست‌مداری-که-با-دیدن-همس...
Jul 13, 2014 - سیاست‌مداری که با دیدن همسرش از حال رفت +عکس. گفتم «خدایا، ‌می‌شود محسن .... در اوج کتک خوردن و آویزان بودنم با خود می‌گفتم «ای خدا! من به مریم نگفته‌ام که ..... درخواست حدادعادل از اصولگرایانی که در فهرست نیستند · احتمال همکاری‌های ...
به بهانه کتک خوردن آقای برلوسكني : سياستمداران كتك‌خورده. در مهماني ... نام اين سياستمدار جنجالي اروپا را به فهرست رهبراني در جهان اضافه كرد كه كتك خورده‌اند يا حتي ...
Dec 28, 2009 - ما در این چند دهه در مقابل تئوری پردازانی که کتک خوردن و سرفرود آوردن در مقابل دشمن را نوعی فروزه ایرانی معرفی میکردند روبرو بودیم. این دسته از ...

کتک خوردن شاهزاده سعودی - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=کتک+خوردن+شاهزاده+سعودی
سی، شاهزاده ولید بن طلال که در میان خاندان سلطنتی سعودي به صراحت لهجه و اظهارات ... کرده که می‌خواهد با "پول بابا" کنترل سیاستمداران آمریکایی را در دست داشته باشد.

کتک خوردن شاهزاده سعودی از پلیس آمریکا - نازنین ها

nazaninha.ir/search/?q=کتک+خوردن+شاهزاده...از...
سی، شاهزاده ولید بن طلال که در میان خاندان سلطنتی سعودي به صراحت لهجه و اظهارات ... کرده که می‌خواهد با "پول بابا" کنترل سیاستمداران آمريکایی را در دست داشته باشد.
+تصاویر رازهایی از زنان که مردان باید بدانند فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند! سگ پاسپورت صاحبش را خورد! یک روز جالب با لی لی پوتی ترین معلم جهان (عکس) ...

نماینده‌ای که از همسرش کتک‌خورد/عکس

www.fardanews.com/.../نماینده‌ای-که-از-همسرش-کتک‌خ...
Dec 8, 2012 - در حالی که در آناتولی مرکزی و استان های ترک نشین ترکیه میانگین خشونت غلیه زنان ... و عضو حزب عدالت و توسعه که به خاطر کتک خوردن از همسر خود چهار روز از حضور در جلسات ... این کشور تبدیل شده، این بار این معضل دامن یکی از سیاستمداران این کشور را گرفت. ... اسامی داوران دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر.

خاطره محمد باقر قالیباف از کتک خوردن حاج قاسم سلیمانی در جبهه!

sahebnews.ir › خواندنیگزارش مقاومتمقاومت
Aug 8, 2014 - خاطره محمد باقر قالیباف از کتک خوردن حاج قاسم سلیمانی در جبهه! ... دیدیم علت خراب شدن راه، این است که بچه‌های ادوات قرارگاه، برای کار گذاشتن ... از آن موقع هر وقت حاج قاسم را می‌بینم می‌گوید تو آن موقع سیاستمداری کردی و با بیلت به کمک ما نیامدی! ... اسامی تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه ...
Feb 28, 2015 - صفحات سایت بی بی سی. فهرست. جستجو در بی بی سی ... چند روز بعد گروهی از این زنان ادعا کردند که آسیه بی‌بی هنگام مشاجره به پیامبر اسلام توهین ... او می گوید: "من سعی می کنم لحظه های کتک خوردن و شکنجه شدن مادرم را فراموش کنم. ... خطرناکی است و بسیاری از سیاستمداران ترجیح می دهند در این مسئله دخالت نکنند.
Feb 10, 2016 - ماجرای دختر پسری که با عکس رابطه داغی برقرار کردند · این دخر 23 سال است که فقط ... فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند! دردسرهای خوش لباسی و ...
فوایدی از خوردن شکلات تلخ پرتال تفریحی ایران ناز صفحه نخست برترین ها .... امید و تیام همجنس بازان شبکه من و تو (عکس) فهرست سیاستمدارانی که كتك خوردند!

گفت‌وگو با عبدالمهدی کریمی دانشجویی که پس از کتک خوردن ...

www.edalatgolestan.ir/.../10994-گفت‌وگو-با-عبدالمهد...
Dec 11, 2014 - گفت‌وگو با عبدالمهدی کریمی دانشجویی که پس از کتک خوردن، سخنران را ... مجلس هفتم از سوی فعال مطبوعاتی ، فرهنگی و اجتماعی گلستان+اسامی ...

مقابله با پدیده «سیاستمداران لخت» در چین - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../مقابله-با-پدیده-سیاستمداران-لخ...
Nov 29, 2013 - فساد اداری آنقدر در دم و دستگاه حکومتی چین زیاد است که حال صدای مقامات این کشور را نیز درآورده ... آغاز زندگی مشترک با چاشنی کتک خوردن و خرافه!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 473
  • باردید دیروز : 491
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,482
  • بازدید ماه : 2,482
  • بازدید سال : 97,638
  • بازدید کلی : 775,431
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات