loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 753 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

امام علی(ع): هرگاه نیّت‏ها فاسد باشد، بركت از میان مي ‏رود.

 

احادیثی گهربار درباره رزق و روزی

حدیث (1) امام صادق عليه السلام :
صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى نمايد و روزى را زياد مى كند و مرگ را به تأخير مى اندازد.
كافى(ط-الاسلامیه) ج 2، ص 151، ح 6

 

____________________________________

 حدیث (2) پیامبر گرامی اسلام فرمودند :
تا وقتى مردم امر به معروف و نهى از منكر مي ‏كنند و یكدیگر را در نیكى و تقوا، یارى مي‏رسانند، در خیر و نیكي ‏اند، آن‏گاه كه چنین نكنند، بركت‏ها از آنان گرفته ميشود و بعضى بر بعض دیگر مسلّط مي ‏گردند و در زمین و در آسمان، هیچ یاورى نخواهند داشت.

 

 ____________________________________
حدیث (3) پيامبر صلى الله عليه و آله:
هر كس روزى اى دارد كه حتما به او خواهد رسيد. پس هر كس به آن راضى شود، برايش پُر بركت خواهد شد و او را بس خواهد بود و هر كس به آن راضى نباشد، نه بركت خواهد يافت و نه او را بس خواهد بود. روزى در پى انسان است، آن گونه كه اجلش در پى اوست.
اعلام الدين ص 342

 

____________________________________
حدیث (4) پیامبر گرامی اسلام فرمودند :
در پى روزى و نیازها، سحر خیز باشید؛ چرا كه حركت در آغاز روز، [مایه] بركت و پیروزى است.

 

____________________________________
حدیث (5) پیامبر گرامی اسلام فرمودند :
نماز شب، موجب رضایت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پیامبران، نور معرفت، ریشه ایمان، آسایش بدن‏ها، مایه ناراحتى شیطان، سلاحى بر ضدّ دشمنان، مایه اجابت دعا، قبولى اعمال و بركت در روزى است.


____________________________________
حدیث (6) امام صادق - علیه السلام - فرمودند :
اگر در میان مردم عدالت برقرار شود، همه بي نیاز مي ‏شوند و به اذن خداوند متعال آسمان روزى خود را فرو مي‏فرستد و زمین بركت خویش را بیرون مي‏ریزد.

 

 ____________________________________
حدیث (7) امام صادق علیه السلام :
امام صادق عليه السلام : خداوند زيبايى و خودآرايى را دوست دارد و از فقر و تظاهر به فقر بيزار است. هرگاه خداوند به بنده اى نعمتى بدهد، دوست دارد اثر آن را در او ببيند. عرض شد: چگونه؟ فرمودند: لباس تميز بپوشد، خود را خوشبو كند، خانه اش را گچكارى كند، جلوى در حياط خود را جاروكند، حتى روشن كردن چراغ قبل از غروب خورشيد فقر را مى برد و روزى را زياد مى كند.
ارشاد القلوب(دیلمی) ج 1 ، ص 195

 

____________________________________

حدیث (8) امام علی - علیه السلام- فرمودند :
هرگاه نیّت‏ها فاسد باشد، بركت از میان مي ‏رود.

 

 ____________________________________
حدیث (9) امام صادق علیه السلام :
به ابو عبداللّه‏ امام صادق (عليه ‏السلام) عرض ‏كردم:شخصى ‏مى ‏تواند تجارت كند، با اين حال اگر خودش را اجير [ديگرى] سازد، به اندازه‏ اى كه خودش تجارت كند، به او داده مى ‏شود. فرمود: اجير نشود؛ بلكه از خداوند بزرگ روزى طلبد و دست به تجارت زند؛ زيرا اگر اجير شود ، مانع روزى خود شده است.
کافی(ط-الاسلامیه) ج 5 ، ص90 ، ح 3

 

____________________________________
حدیث (10) امام على علیه السلام :
براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف شدن اندوه، بدست آوردن روزى و دانش و آداب زندگى، و هم‏نشينى با بزرگواران.
مستدرك الوسائل و مستنبط المسایل ج 8، ص 115، ح 9199

 

____________________________________

حدیث (11) امام رضا علیه السلام:
هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راضى خواهد بود.
بحـارالانـوار(ط-بیروت)ج 75،ص 356 و 357 ، ح 12

 

____________________________________
حدیث (12) امام صادق علیه السلام :
نماز شب، انسان را خوش ‏سيما، خوش ‏اخلاق و خوشبو مى‏ كند و روزى را زياد و قرض را ادا مى ‏نمايد و غم و اندوه را از بين مى ‏برد و چشم را نورانى مى‏ كند.
ثواب الأعمال ص 42

 

____________________________________

حدیث (13) پيامبر صلی الله علیه و آله و سلم :
هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه انتظار ندارد، روزى‏اش مى‏دهد؛ امّا هر كس چشم اميدش به دنيا باشد، خداوند، او را به دنيا وا مى‏گذارد.
نهج الفصاحه ص 731 ، ح 2796

 

 ____________________________________

حدیث (14) امام على علیه السلام :
خداوند متعال روزی ها را عادلانه تقسیم کرد تا هر که را بخواهد به وسعت روزی یا تنگی آن بیازماید و میزان سپاسگزاریِ توانگر و شکیباییِ تهیدست را امتحان کند.
نهج البلاغه(صبحی صالح) ص 134 از خطبه 91

 

14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی - بیتوته

www.beytoote.com/.../hadith3-sustenance2-hadith.htm...
حدیث درباره رزق و روزی احادیث ائمه درباره رزق و روزی راههای افزایش رزق و روزی حدیث احادیث راههای افزایش رزق و روزی در کلام احادیث,سخنان بزرگان.

14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی | شبنم ها - پایگاه اطلاع ...

shabnamha.ir/.../14-حدیث-از-ائمه-اطهار-درباره-رزق-و-ر...
1 day ago - احادیثی گهربار درباره رزق و روزی حدیث (1) امام صادق عليه السلام : صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى نمايد و روزى را زياد مى كند و ...
1 day ago - 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی امام علی(ع): هرگاه نیّت ها فاسد باشد، برکت از میان می رود. احادیثی گهربار درباره رزق و روزی حدیث (1) امام صادق ...

14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی - تفریحی

tafrihy.net/.../5181-+14+حدیث+از+ائمه+اطهار+درباره+رز... - Translate this page
1 day ago - ركت و پيروزى است حدیث (3) امام صادق علیه السلام : حدیث (14) پيامبر صلى الله عليه و آله: 16 ساعت قبل 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی-امام ...
در پى روزى و نيازها، سحر خيز باشيد؛ چرا كه حركت در آغاز روز، [مايه] بركت و پيروزى است. ... حدیث (3) امام صادق علیه السلام : .... حدیث (14) پيامبر صلى الله عليه و آله:.

14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی - واضح

vazeh.com/.../14-حدیث-از-ائمه-اطهار-درباره-رزق-و-روز...
2 days ago - 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی-امام علی(ع): هرگاه نیّت ها فاسد باشد، بركت از میان مي رود. احادیثی گهربار درباره رزق و روزی حدیث (1) امام صادق ...
Dec 22, 2015 - امام صادق (ع) : چون روز قیامت شود پرده ای از پرده های بهشت را کنار زنند پس هر .... سخنان 14 معصوم جلد 2 صفحه 12 امام ... امام صادق (ع) : سلیمان نبی فرموده است : درباره کسی که به نیکی یا بدی ..... امام صادق (ع) : گناه، مردم را از رزق (روزي) محروم مي‌كند. ..... پيمبران و ائمه اطهار از خداى تعالى طول عمر و ماندن در دنيا را مى خواستند، ...

۱۴ حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی | فیدگاه

feedgah.com/.../۱۴-حدیث-از-ائمه-اطهار-درباره-رزق-و-رو...
۱۴ حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی امام علی(ع): هرگاه نیّت ها فاسد باشد، برکت از میان می رود. احادیثی گهربار درباره رزق و روزی حدیث (۱) امام صادق علیه السلام :صله رحم، انسان را خوش ...... «پنه لوپه کروز» در کنار «کیت بلانشت» در مراسم بفتا 14.

کار از ديدگاه امام علي (ع)

www.ido.ir/a.aspx?a=1390012807
بنابراين دسترسي به رزق و روزي حلال پروردگار در سايه کار و تلاش ميسر است و بنده ... در همين زمينه احاديث بسيار سودمندي از پيامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار وجود دارند که ... آنها را با حرکت و فعاليت بگشائيد زيرا کار باعث برکت است» (14) و پر واضح اس ... اينک سفارش مرا در حق بازرگانان و پيشه وران بپذير و درباره آنها به کارگزارانت ...

14 حدیث گهربار درباره رزق و روزی | زمزار | تفریح و سرگرمی

www.zamzar.ir/.../14-حدیث-گهربار-درباره-رزق-و-روز...

1 day ago - ( سخنان حکیمانه ) 14 حدیث گهربار درباره رزق و روزی امام صادق عليه ... در پى روزى و نیازها، سحر خیز باشید؛ چرا که حرکت در آغاز روز، [مایه] برکت و پیروزى است. ... احادیثی درباره تواضع و فروتنی · اس ام اس احادیث گهربار ائمه اطهار (ع) ...

 

حدیث از امام علی - مولا علی (ع) می فرمایند :

yaali1370.blogfa.com/post-721.aspx
Oct 28, 2015 - ثواب صلوات بر حضرت زهرا (س) · 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی · براي عبور از گردنه صراط چه ... برچسب‌ها: حدیث از امام علی, حدیث, امام علی.

HOSSEIN بانک حدیث، احادیثی از امام حسین علیه السلام ...

www.emamhossein.com › صفحه اصلیبانک ها
حدیث 82. امام علي (ع) در حديثی فرموده اند كه اين آيه در مورد ما نازل شده است. ... يعنی امامت در نسل حسين (ع) تا روز قيامت پاينده است. ..... ای و پدر بزرگوارانی تو امام و امازاده ای و پدر ائمه [ اطهار عليهم السلام] هستی تو حجت و پسر ..... حدیث 14 رضايت‌ مخلوق. امام حسین (ع): كسانی‌ كه‌ رضايت‌ مخلوق‌ را به‌ بهای‌ غضب‌ خالق‌ بخرند، رستگار نخواهند شد.

30 راه برای افزایش رزق و روزی - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../30-راه-برای-افزایش-رزق-و-...
Dec 2, 2013 - امام محمد باقر. ... 30 راه برای افزایش رزق و روزی ... 14- نماز شب خواندن . .... اگر انسان به خدا توکل کند و توسل به ائمه اطهار داشته باشد و در آخر تلاش را چاشنی کار خود قرار دهد قطعاً .... رایزنی رژیم صهیونیستی درباره تحویل اس 300 به ایران.
5 hours ago - ... ورزشی · آرشیو · پیوندها · چندرسانه ای · Rss · درباره ما · تماس با ما · خروجی RSS سایت. جمعه 30 بهمن 1394. 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی ...

40 آموزه مهم درباره همسرداری از زبان ائمه - شیعه نیوز

www.shia-news.com/.../40-آموزه-مهم-درباره-همسرداری-از...
Jul 13, 2012 - یکی از عوامل مهم در تحقق عشق و محبت میان هسمران بیان و اظهار آن است. ... لذا بر آن شدیم تا آیین همسرداری اسلامی را که بر گرفته از احادیث و منابع کامل .... 14- راوي مي گويد به امام صادق عليه السلام عرض كردم: حق زن بر شوهرش چيست؟ .... مي بيند مي گويد: اگر براي رزق و روزي [و مخارج زندگي ] غصه مي خوري، بدان كه خداوند آن را ...

توقف ممنوع - احادیث ائمه اطهار (ع)

tavaghofmamnu.blogfa.com/.../4/احادیث-ائمه-اطهار-(ع)
Nov 14, 2014 - و اگر رزق و روزی موجودات تقسیم شده و مقدر گردیده ، زیباتر و نیكوتر آن است كه انسان در طلب رزق و روزی كمتر حرص داشته باشد. اگر جمع كردن اموال ...
اين تلاش براي کسب رزق و روزي حلال به مال، جان، عمر، زندگي و عزت دنيا و آخرت انسان برکت مي ... اهميت طلب حلال در احاديث ... تلاش اقتصادي در سيره ائمه اطهار (ع) ... شيخ حسنعلي نخودکي درباره کسب رزق حلال فرمودند:«دو نفر کاسب، هر دو شاغل يک نوع کسب ..... وَلاَ تَتَبَدَّلُواْ الْخَبِیثَ بِالطَّیِّب)[14]؛ «مال پاکیزه را به خبیث تبدیل نکنید».
Jul 13, 2015 - خواص مواد غذایی حدیث حدیث درباره خواص مواد غذایی حدیث درباره خواص میوه ها,حدیث درمورد تغذیه ... حدیث 14- امام على علیه السلام : .... همه موجودات روی زمین چه حلال گوشت چه حرام گوشت عائله من هستند و من رزق و روزی آن ها را تأمین می کنم.
Jul 19, 2012 - 1 post - ‎1 author
رزق وروزی 1- امام علی علیه السلام فرمودند: می خواهید اسباب زیادی رزق را بیان کنم؟ ... 8- امام حسینعلیه السلام فرمودند: نه عفت ومناعت مانع روزی می شود و نه حرص زدن ... 14- امام علی علیه السلام فرمودند: هر که می خواهد خیر خانه اش فراوان شود پیش از ... احادیث و فرمایشات ائمه اطهار (ع) درباره آقا امام زمان (عج) روحی لتراب مقدمه فداه ...

باورهای غلط زیادی درباره زیبایی وجود دارد هر مجله یا کتابی در مورد زیبایی ... باور اشتباه 4: موهای تان را هر روز نشویید .... 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی.

 

دعا و نیایش - مطالب ادعیه مربوط به رزق و روزی

doa-niayesh.mihanblog.com/post/category/27
دعا و نیایش. Slide 1 Slide 2 Slide 3. 1; 2; 3. درباره ... ائمه اطهار (علیهم السلام) .... { بخش اول } اعمالی که طبق روایات سبب زیاد شدن رزق انسان می‌شوند: 1. ... پی روزی رفتن در آغاز روز: پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) در این مورد فرمود: «صبح زود در طلب روزى و ... بِرّ: پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) فرمود: «بِرّ و نیکی، روزی را زیاد می‌کند». 14.

رابطه سحرخیزی با افزایش روزی

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=214035
Jul 15, 2012 - شخصی به امام صادق(علیه السلام) عرض کرد: من نمی‌توانم با دستم کار کنم ... روزی حلال از جمله اموری است که سیره بسیاری از پیامبران و ائمه اطهار ... خداوند متعال در قرآن کریم درباره حضرت داود (علیه السلام) می‌فرماید: و به ... همچنین می‌فرماید: سست نباش تا آن که تو را می‌شناسد تحقیرت نکند14، ... تأثير گناه بر رزق و روزي.

دعاهایی که سریع اجابت می شوند - jaleb | دیاکو وب

jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5iZXl0b290ZS...
[4] دعایی دیگر از امام جعفر صادق (علیه السلام) که هر کس یا رب یا الله بگوید به گونه‌ای ... 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی دعا برای سلامتی و تعجیل فرج امام زمان ...

احادیث ائمه اطهار علیه السلام و سخنان بزرگان (حدیث) - آدان تحلیل

www.adantahlil.com › ... › بخش آزادطنز و سرگرمی
Mar 26, 2014 - 10 posts - ‎4 authors
احادیث ائمه اطهار علیه السلام و سخنان بزرگــــــان :rose:حدیث عشـــــــــق :rose: ... منبع : الکافی جلد 3 صفحه 344 حدیث 14 ، صحیفه فاطمیه صفحه +++++++++++++++++++ امام صادق (ع) .... احادیثی در مورد رزق روزی حلال 1. پيامبر صلى ...

چهل حدیث کلیدهای رزق و روزی - زندگی رضوی

zendegirazavi.aqr.ir/Portal/home/?news/114496/... - Translate this page
Dec 8, 2013 - چهل حدیث کلیدهای رزق و روزی. ... انکار ولایت امیرالمؤمنین و ائمه اطهار (علیهم السلام) دارای اقسام و مراتبی است از جمله انکار در گفتار و ... درباره کتاب :

امانت داری و وسعت رزق - سرزه

www.serze.com › ... › امانت داری و وسعت رزق
1 day ago - صفحه اصلی مذهبی احادیث و سخن بزرگان امانت داری و وسعت رزق. مذهبی · احادیث و سخن بزرگان ... 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی · احادیث و سخن ...

بانک حدیث

www.hadisonline.blogfa.com/
مرحوم آقای سید هاشم رضوی هندی می فرمایند: روزی یکی را به محضر آقای قاضی آوردند که مثلا آقا دستش را بگیرد و راهنمایی ... توسل به ائمه أطهار(ع) و توجه تام به مبدأ است.

نکاتی ارزنده از ائمه اطهار(ع)درباره طریقه صحیح نوشیدن آب

www.14-masoum.com/نکاتی-ارزنده-از-ائمه-اطهارعدربا...
Feb 7, 2015 - نکاتی ارزنده از ائمه اطهار(ع)درباره طریقه صحیح نوشیدن آب. ... (الکافی جلد ۶ ، صفحه ۳۸۱ حدیث ۱ ، بحارالانوار ، ج ۶۶ ، صفحه ۴۶۶ ، حدیث ۲۳ ، دانش نامه احادیث پزشکی : ۱۴۸/۲). امام صادق علیه السلام می ... ایستاده آشامیدن آب در روز مایه قدرت افزون تر و تن درستی بیشتر است. .... ثبت نام در سامانه پیامکی سفیر 14معصوم(ع):.
تصاویر جذاب و دیدنی روز - پنجشنبه 29 بهمن 94 · کاریکاتور های ... 14 باور غلط در مورد زیبایی که نمی دانستید · کراتینه مو ... 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی.

Jun 25, 2012 - شفاعت پيامبران و امامان و بندگان صالح خدا كه طبق آیات صريح قرآن ... همانطور كه قرآن در باره شهداء به آن اشاره كرده است و مى گويد آنها را مردگان ... ۸ تیر ۱۳۹۱ در ۱۳:۳۷ | #14 ... کسی از اهل سنت و جماعت منکر الله و پیامبرانش و ائمه اطهار نیست بلکه .... دارند نزد پروردگارشان زندگی می کنند و رزق و روزی دریافت می کنند و از ...

 

حادیث از ائمه اطهار(ع) درباره حرام بودن موسیقی و آوازه خوانی

sayyedmostafa.blogfa.com/post/162
آیات و احادیث درباره مطیع بودن در برابر دستورات خدا و رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) ... روضة الکافی جلد 2 صفحه 14 ..... رزق و روزی تو را خداوند حلال داده و تو در طریق حرام تلاش داری ، اگر دوباره چنین درخواستی کنی تو را تادیب خواهم کرد ، برو دنبال کسب ...

حدیثبان مرجع احادیث اهل البیت علیه السلاماحادیث درباره مال و ...

hadithban.ir/?p=285 - Translate this page
امام کاظم (ع) : کسی که در پی روزی حلال برای خود و خانواده اش باشد ، همانند کسی است که در راه خدا جهاد کند. ... و از محب ما خاندان ( ائمه اطهار (ع) ) بحار الانوار جلد 103 صفحه 11 حدیث 47 ... امام باقر (ع) : خداوند برای هر انسان رزق حلالی را مشخص و حتمی کرده است که به طور کامل به او خواهد رسید ، و از طرفی رزق حرامی از طریق .... اثنی عشریه صفحه 14.

___هو النور___ . حدیث ائمه ی اطهار علیهم السلام درمورد ... - ویسگون

wisgoon.com › ... › عکس نوشته (دیالوگ، کتاب، نقل)
عکس و تصویر ___هو النور___ . حدیث ائمه ی اطهار علیهم السلام درمورد زن . امام ... پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: هر کس با یک زن نامحرم دست بدهد، روز قیامت در غل و ... (14) و باز رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: جبرئیل آن قدر مرا به نماز شب سفارش کرد . ... هنگامی که مرا اندوهناک یافت در تسلیت من می گوید : \"اگردرباره رزق و روزی می ...
تصاویر جذاب و دیدنی روز - پنجشنبه 29 بهمن 94 · کاریکاتور های ... 14 باور غلط در مورد زیبایی که نمی دانستید · کراتینه مو ... 14 حدیث از ائمه اطهار درباره رزق و روزی.

کلمات ائمه اطهار(ع) - بلاگفا

imamswords.blogfa.com/post/199
سوره مبارکه آل عمران; آیه شریفه 14 ... السّلام عَلیَ الحُسَین (ع) دلنشین ترین جملات ،مقالات و اشعار درباره امام حسین(ع)،پخش زنده ... حدیث | محبت امام حسین(ع) و زیارتش نشانه کسى که خداوند خیر را براى او اراده کرده باشد .... فرشتگان وحی و معارف اندیشه و علوم، فرشتگان رزق و روزی و فرشتگان احیا و زنده نمودن و فرشتگان اماته و مرگ. هر گروه ...
چهارده معصوم - احادیثی منتخب درباره مال و ثروت - وبلاگی در مورد مسایل 14 معصوم علیه ... امام کاظم (ع) : کسی که در پی روزی حلال برای خود و خانواده اش باشد ، همانند کسی است که ... و از محب ما خاندان ( ائمه اطهار (ع) ) بحار الانوار جلد 103 صفحه 11 حدیث 47 ... امام باقر (ع) : خداوند برای هر انسان رزق حلالی را مشخص و حتمی کرده است که به طور کامل ...

پرسمان

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/5387/.../پرسمان
در قرآن کریم و روایات معصومین(علیهم السلام) درباره رزق و مسائل فرعی آن نکات بسیار ... امام حسن عسکری (ع) می فرماید: «رزق و روزی تضمین شده، تو را از عمل و تلاش باز ندارد.» ... حیث لا یحتسب؛(14) هر که از خدا بترسد برای او راهی برای بیرون شدن قرار خواهد داد. ..... دست زدن در مجالس ولادت ائمه اطهار (ع) در مسجد یا در مجالس زنانه چه حکمی دارد؟
پرسشهای دینی 14. ... (144) لزومی ندارد درباره رزق و روزی خود و مردم فکر کنیم و در کاری که مربوط به خداست، تکلیف معین ... اما از آن جایی که در سیره ائمه اطهار علیهم السلام اموری هست که ظاهرا با یکدیگر تناقض و تعارض دارند، باید ... غیر این صورت، نوعی هرج و مرج اخلاقی و اجتماعی ایجاد می شود و هر کس خبر و حدیث دلخواه خود را متمسک قرار ...

خواص سنگ ها - {{ کشکول راز }}

kashkuleraz.persianblog.ir/tag/خواص_سنگ_ها
و در حدیث معتبر از بشیر دهام منقول است که به حضرت امام جعفر صادق علیه السلام .... درباره یاقوت نیز از پیامبر(ص) در «الدر المنثور» سیوطی و بحارالانوار علامه مجلسی ..... از سنگ شرف الشمس برای : چشم زخم ، گشایش امور ،برآورده شدن آرزوها ،افزایش رزق ..... خواص سنگها از زبان ائمه اطهار , خواص عمومی , شرف الشمس , شرف شمس , روز شرف ...

آیات و احادیث درباره مطیع بودن در برابر دستورات خدا و رسول الله (ص) و ائمه اطهار (ع) ..... رزق و روزی تو را خداوند حلال داده و تو در طریق حرام تلاش داری ، اگر دوباره چنین ... جامع الاخبار صفحه 180 ، تفسیر قرطبی جلد 14 صفحه 54 ، مستدرک الوسائل جلد 2 ...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 309
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 754
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,768
  • بازدید ماه : 2,768
  • بازدید سال : 97,924
  • بازدید کلی : 775,717
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات