loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 497 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس)

 

این مرد پاهایی به وزن بیش از 100 کیلو گرم دارد. به گزارش ایران ناز آرون راجاسینگِ 34 ساله ساکن منطقه «شنای» در جنوب هند از بدو تولد دچار نوعی اختلال ژنتیکی است که باعث رشد غیرطبیعی اعضای بدنش می‌شود.

 

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس)

 

در حال حاضر وزن یکی از پاهایش به 100 کیلوگرم رسیده و تقریباً اندازه وزن یک بچه فیل است به‌گونه‌ای که اصلاً نمی‌تواند حرکت کند. پزشکان هندی نیز از رشد سریع و شرایط غیرعادی پایش سردرگم شده‌اند.

 

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس)

 

پزشکان معتقد بودند که آقای راجاسینگ حداکثر یک هفته پس از تولدش زنده می‌ماند اما او با رسیدن به نیمه دوم از دهه سوم زندگی‌اش ثابت کرد که متخصصان اشتباه می‌کرده‌اند البته باوجود انجام مرتب فیزیوتراپی و مصرف دارو برای کاهش درد پاهایش، هنوز درمانی برای آن پیدا نشده است.

 

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس)

 

آقای راجاسینگ می‌گوید: پزشکان روی بیماری من تحقیق می‌کنند اما هنوز درمانی برای آن پیدا نکرده‌اند. گاهی احساساتی و دلسرد می‌شوم اما اصلاً امیدم را از دست نداده‌ام.

 

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس)

 

او برای جابجا شدن از صندلی چرخ‌دار کمک می‌گیرد و حتی برای انجام کارهای معمول روزمره‌اش مثل لباس پوشیدن و دست‌شویی رفتن به کمک احتیاج دارد. آرون باوجود ناتوانی جسمی و مرگ زودهنگام مادرش در یک دانشکده مهندسی که در فاصله 804 کیلومتری از محل زندگی‌اش قرار داشت، ثبت‌نام کرد. پس از فارغ‌التحصیلی نیز چندین جا مشغول به کار شد اما با توجه به شرایطش نتوانست هیچ‌کدام از آن‌ها را ادامه دهد.

 

او استیو جابز را الگوی خود قرار داده است و تصمیم دارد برای خودش یک شرکت نرم‌افزار راه‌اندازی کند.

 

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) - که

www.irannaz.com/man-gigantic-feet-strange-photo.html
مردی با پاهای غول پیکر و عجیب عکس این مرد پاهایی به وزن بیش از 100 کیلو گرم دارد به گزارش ایران ناز آرون راجاسینگِ 34 ساله ساکن منطقه ش.

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) - فان سیتی

f30t.ir/news/62713
6 hours ago - مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) \n\n این مرد پاهایی به وزن بیش از 100 کیلو گرم دارد. به گزارش ایران ناز آرون راجاسینگِ 34 ساله ساکن منطقه ...

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) · پاتوق-90،آهنگ جدید ...

patogh-90.ir/.../مردی-با-پاهای-غول-پیکر-و-عجیب-عک...
4 hours ago - مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس). این مرد پاهایی به وزن بیش از ۱۰۰ کیلو گرم دارد. به گزارش پاتوق-۹۰ آرون راجاسینگِ ۳۴ ساله ساکن منطقه ...

مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) - |راحیل دانلود|

rahilchat.org/مردی-با-پاهای-غول-پیکر-و-عجیب-عکس/
6 hours ago - مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) - |راحیل دانلود ... تبلیغ محصول شما در این مکان با کمترین هزینه همین حالا با ما تماس بگیرید. http://rahilchat.
یک دختر بچه 3 ساله چینی از یک بیماری رنج می برد که باعث شده است پاهای وی بزرگتر از حد معمول خود باشندبه گزارش پارس ناز ، یو یو دختر بچه 3 ساله چی.
مردی با پاهای عجیب + تصاویر · عکس/ عجیب ترین رکوردداران گینس ... روز قبل یکی از ساکنان سواحل "پورتستیوارت" در شمال ایرلند لاشه یک نهنگ غول پیکر به طول ...

دختری با پاهای عجیب و غریب + عکس - الو دکتر

www.alodoctor.ir/.../دختری-با-پاهای-عجیب-و-غریب-ع...
دختری با پاهای عجیب و غریب + عکس. دختری عجیب با پاهای غول پیکر ... شاید با دیدن تصاویر و شنیدن برخی اخبار، بتوان بخشی از این نعمت بزرگ را درک کرد و شکرگذار بود. پاهای یو یو دائما در حال .... آیا مرد شما به لحاظ احساسی فرد تنگ‌نظری است؟
ماساژ عجیب با مارهای افعی غول پیکر در فیلیپین انجام می شود همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید مارهای بزرگ به ... مردی که رشد پای چپش متوقف نمی شود (عکس).

عصر ايران

www.asriran.com/
مهدی طارمی با آن خطای سهل انگارانه درست مثل کسی که پای صندوق رای نرفت، بازی نکردن مقابل سایپا را «انتخاب» کرد تا ... او مظنون به دخالت در 2 حمله بزرگ در تونس است. ..... عجیب ترین رکوردداران گینس (فیلم) ..... مرد غول آسای جنوب استرالیا (+عکس).

دختری عجیب با پاهای غول پیکر + عکس – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/دختری-عجیب-با-پاهای-غول-پ...
www.parsnaz.ir - دختری عجیب با پاهای غول پیکر + عکس .... که در زیر می‌بینید مربوط به یک سه چرخه غول‌پیکر ساخت سال ۱۸۹۶ است که هشت مرد باید در آن رکاب می‌زدند ...

مردی با پا های فیلی و غول آسا!! + عکس

milioon.ir › سرگرمیچه خبر از کجا؟
مرد 66 ساله اسکاتلندی با نام " مایکل کل" با پاهایی غول آسا زندگی می کند که نه تنها او ... گوشی متفاوت و خمیده ال جی + عکس · روش عجیب زن چینی برای گرم کردن خودرو!

مردی با داشتن بزرگ ترین پاهای جهان + عکس - ایران مطلب

iranmatlab.ir/.../مردی-با-داشتن-بزرگ-ترین-پاهای-جهان...
پاهای بزرگ ، مردی با داشتن بزرگ ترین پاهای جهان : مردی در کشور ونزوئلا به نام جیسون رودریگوئز با داشتن پاهایی ... رسم عجیب در جشن عروسی و روز اول عروسی + عکس.
جوانی که قوانین فیزیک را زیر پا گذاشت. چینش حیرت آور سنگ ها بر روی هم + عکس ها. پسری با چهره ای شبیه عروسک ! ... عکس ماهی غول پیکر , صید ماهی غول پیکر و بزرگ , شکار ماهی های عظیم ... تغییر شکل عجیب این مرد با بدنسازی + تصاویر.

عکس - صراط

www.seratnews.ir/fa/multimedia
تصاویر/ دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبری · عکسی استثنایی از ... عکس/ نفس آتشین مرد هندی · عکس/ کارت ... تصاویر/ سفره ماهی غول پیکر · کاریکاتور/ آثار ...

کشف بقایای یک پای غول پیکر +عکس - پارسینه

www.parsine.com/.../کشف-بقایای-یک-پای-غول-پیک...
برخورد اتفاقی دو پسر جوان به یک پای غول پیکر تجزیه شده در جنگلهای ماساچوست ... "طرح جداسازی زن و مرد در اتوبوس را من به مسئولان سعودی دادم و جایزه گرفتم» ... ارسال کرده اند تا آنها با انجام بررسیهای خود بتوانند ماهیت موجودی را که این پا به وی تعلق دارد را شناسایی کنند. ..... عکس: حرکت عجیب بهنوش بختیاری در کاخ (۱۰۴ نظر).

تصاویری از دختری با پاهای غول آسا

www.nazweb.ir/12296-images-of-girls-with-giant-legs...
ازدواج یک زن عجیب با مرد خرچنگی (عکس) · تفاوت هوش های IQ ... تصاویری از دختری با پاهای غول آسا ... ولی پاهایش به طرز عجیبی و غیرنرمالی بزرگ هستند. به طوری که ...

دختری عجیب با پاهای غول پیکر + عکس

iran20.com/.../دختری-عجیب-با-پاهای-غول-پیکر--عک...
Jan 20, 2015 - دختری عجیب با پاهای غول پیکر + عکس ... می برد که باعث شده است پاهای وی بزرگتر از حد معمول خود باشندبه گزارش پارس ناز ، یو یو دختر بچه 3 ساله چینی دارای پاهای غول پیکری می باشد. .... ازدواج رویایی این زن با مرد 450 کیلویی!
عجایب اسرار آمیز,عجایب,مطالب عجیب,عکس عجیب,موجودات ناشناخته,انسان دوسر,عجایب کشورها,کودکان عجیب,تصاویر انسنانهای عجیب, ... ازدواج مرد خرچنگی با زن ریش دار! ..... خرچنگ غول پیکر به اندازه یک سگ +تصویر ... متولد شدن نوزادی با 8 دست و پا!

پسر بچه هندی با دست های غول پیکر و عجیب! +تصاویر - تاپ ناز

www.topnaz.com › سرگرمیمطالب جالب و خواندنی
Aug 23, 2014 - پسربچه 8 ساله هندی با دست های غول آسا ، پسربچه 8 ساله هندی دچار عارضه عجیبی ... مطالب جالب و خواندنی > پسر بچه هندی با دست های غول پیکر و عجیب! ... طرز تهیه غذای آذری آش ماست برای افطاری · ازدواج مردی با زنی که یک متر از خودش کوتاه تره! .... و راه جلوگیری از چرب شدن مو · رابطه سایز پا و کفش شما با طول عمرتان!

دختری عجیب با پاها غول آسا عکس - اخبار ورزشی

varzeshonline.acff.ir/دختری-عجیب-با-پاها-غول-آسا-عک...
Feb 7, 2016 - مردی با پا های فیلی و غول آسا!! + عکس. مرد 66 ساله اسکاتلندی با نام " مایکل کل" با پاهایی غول آسا ... دختری بدون دست و ... عجیب .
Sep 12, 2014 - مرد 66 ساله اسکاتلندی با نام " مایکل کل" با پاهایی غول آسا زندگی می کند که نه تنها او را از راه رفتن باز ... خودروی عجیب مرسدس بنز رویال 600 / عکس ...
او از کودکی با این بیماری دست به گریبان بوده و به همین دلیل مشکلات جسمی و روانی زیادی را متحمل ... یکی از پاهای غول پیکر و عجیب این دختر قطع شد + عکس - www.
تمرینات بدنی سخت و عجیب مرد 105 ساله هندی (+عکس) ... مردی‌ که‌ با تولید صدا مردم‌ را لاغر می‌کند ! ... یکی از پاهای غول پیکر و عجیب این دختر قطع شد + عکس.

عجیب ترین های جهان - تکناز

www.taknaz.ir/news_cats_248.html
حفظ تعادل مرد چینی با سرش روی میخ (عکس) ... این زن بخاطر پاهای برعکس به شهرت رسید + عکس · پیرزنی که ... دست های غول پیکر و عجیب این پسر بچه هندی + عکس.

خرگوش غول پیکر به بزرگی یک سگ تریر + تصاویر

www.iranbanou.com/.../203377-خرگوش-غول-پیکر-...
خرگوش غول پیکر این زن هنوز یک ساله نشده است ولی اندازه ای به بزرگی یک سگ تریر ... مردی با پاهای عجیب + تصاویر; عکس/ عجیب ترین رکوردداران گینس; نقاشی ...
یکی از پاهای غول پیکر و عجیب این دختر قطع شد + عکس صفحه نخست مطالب داغ ... + عکس آهن ربا شدن پسر 9 ساله دامغانی + عکس رکورد شکنی 80 کیلویی این مرد با ...

پسری با دستانی غول آسا + عکس - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../پسری-با-دستانی-غول-آسا-عکس
Aug 20, 2014 - پسر هشت ساله هندی با نام «کلیم» با دستانی غول آسا زندگی می کند که او را ... مردی با پای غول آسا + عکس ... رویش ریش؛ بیماری عجیب یک دختر هندی!
Jul 15, 2012 - پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز - دختری عجیب با پاهای غول پیکر + عکس. ... یو یو دختر بچه 3 ساله چینی دارای پاهای غول پیکری می باشد. یو یو که اهل شیان چین می باشد از یک ... وقتی «مرد عنکبوتی» سه ساله بود!+عکس · دانشجو چه کسی ...
Aug 30, 2015 - یک شرکت آمریکایی، ماشین غول پیکر بی نظیری را به قیمت یک میلیون دلار به فروش گذاشته است. ... مردی با پاهای عجیب+ تصاویر. پربازدید ها.

عکس/ سلفي با لاک پشت غول پيکر - نیک صالحی

www.niksalehi.com/newspaper/view/061860.php
Jul 8, 2014 - سلفي با لاک پشت غول پيکر. ... عجیب ترین لاک پشت جهان +عکس · لاک پشت با پاهای چرخ دار!+عکس · مردی که با خون لاک‌پشت زنده ماند !! + تصاویر ...

عکس برداری اتفاقی از روح و جن +18 (44 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم هاعجیب و غیر عادی
Dec 7, 2010 - دیدن این عکس ها برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود با عرض پوزش تعدادي ... اند ,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب ترین و زیبا ترین عکسهای سراسر وب بصورت روزانه. ... Ali_A : از کرم خاکی متنفرم (حدود 10 ساعت پیش) در : کرم های خاکی غولپیکر در استرالیا (7 عکس) .... مردی با پاهای شبیه به سُم (6 عکس).

مرد غول پیکر شگفت انگیز (32 عکس) - تاپ ناپ

topnop.ir › همه آلبوم هاعجیب و غیر عادی
Jul 11, 2015 - Shaquille O'Neal با هیکلی قوی و قدی بسیار بلند شگفت انگیز ترین مرد زمان خود معرفی شده است. ,تاپ ناپ ... مرد غول پیکر شگفت انگیز (32 عکس) ... ارسال شده در : عجیب و غیر عادی ... دروغو راست این حرفام پای خود رسانها. پاسخ دهيد ...
Jan 20, 2012 - عکس از خرابکاری بچه ها · عکسهای بسیار دیدنی و باور نکردنی مردی با سه پا · اتوبوس یاهتل پنج ستاره!!!!!!!!! هنرنمایی و نقاشی روی ... دیدنی ترین -جالب ترین -عجیب ترین · عکس بازیگران و هنرمندان با خانواده هایشان. نویسنده: عاطفه مویدی ... عکس سحر قریشی (یلدا بازیگر دلنوازان) و همسرش. امیر جعفری همسرش ریما ...

دختری با پاهای عجیب و غول پیکر | - مجله اینترنتی سنجاقک فان

sanjaghakfun.ir/دختری-با-پاهای-عجیب-و-غول-پیکر/
Jun 14, 2015 - دختری با پاهای عجیب و غول پیکر: یک دختر بچه 3 ساله چینی از یک ... مطالب مرتبط. مردی با این کفش های سنگین! (عکس). مردی با این کفش های.

خدای دوست داشتنی من - شگفتي ها....

www.kimia64.blogfa.com/post/58/شگفتي-ها-
پسر غول پیکر. پسر ۵ساله ۱.۵متری غول پیکر. زندگی زنی عجیب با چهار پا !!!! + (عکس) www. taknaz.ir at site. زنی ایرانی که همه فکر میکردند مرد است (+عکس).
در پدیده ای نادر جوجه ای با 4 پا در شهرستان ریگان استان کرمان سر از تخم بیرون آورد. ... هستیم که به دلیل عوامل ژنتیکی دارای شکل و ظاهر عجیب و غریبی مثل تولد با دوسر یا چند پا و . ... مرد 27 ساله گرجستانی موفق به ثبت رکورد جدیدی با ریسک بالا شد او با خوابیدن زیر چرخ ... خرگوش غول پیکر به بزرگی یک سگ تریر + تصاویر.

عکس های خفن بایگانی | پالاما

palama.ir/cat/photos/hot-photos
کشف کوسه ای عجیب و غول پیکر در سواحل پاکستان پالاما>>>عکس>>عکس های ... مرد چینی با خوردن پای خود توانست ۱۳ روز زنده بماند پالاما>>>عکس>>عکس های ...
The post عکس های دیدنی از نحوه خوابیدن زرافه ها appeared first on ایران ناز. مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) زنده ماندن کودک 2 ساله که 8 ماه در بیابان گم شده بود ...
پوشش های خاص و گاهی عجیب وغریب و خارج از عرف بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم ... می شود با کمک گفته های آن ها نوجوان ها را تشویق به رای دادن کرد و به آن ها فهماند در عراق چه ... لِووو، تاجر موفق و ستاره‌ی سابق تیم ورزش دبیرستانش است که مرد سختکوشی اهل خانه ... تحولات بزرگ شبکه‌های اجتماعی در سال 2016 ... اخبار داغ عکس های خبری.

یکی از پاهای عجیب و غول پیکر این دختر بریتانیایی قطع شد ...

www.pardad.ir/N_یکی-از-پاهای-عجیب-و-غول-پیکر-ا...
Dec 22, 2011 - عاقبت دختری که با مرد 60 ساله و پولدار ازدواج کرد +عکس ... یکی از پاهای عجیب و غول پیکر این دختر بریتانیایی قطع شد + عکس ... او از کودکی با این بیماری دست به گریبان بوده و به همین دلیل مشکلات جسمی و روانی زیادی را متحمل ...

۱۰ شیوه عجیب شکار در حیوانات! | عجیب‌ترین

www.ajibtarin.com › جانوران و گیاهان عجیب
Oct 29, 2015 - این هزارپای غول‌پیکر دارای پاهایی زهرآلود است و معمولا با حرکت بر روی سطح غارها این ... زمانی که ماهی وجود خطر را در آب احساس می‌کند به طور کامل برگشته و در جهت عکس حرکت می‌کند، مار آبی، دم .... ۵۴۲ بازدید; آیا این مرد را در خواب دیده‌اید؟

(فیلم) روش عجیب برای شکار مار غول‌پیکر - فرارو

fararu.com/.../فیلم-روش-عجیب-برای-شکار-مار-غول‌پ...
Mar 18, 2015 - در این فیلم، مردی برای شکار مار آناکوندا به درون حفره می رود تا با روش عجیبی این مار غولپیکر را ... صفحه نخست; سیاست; اقتصاد; جامعه; فرهنگ; عکس ... (فیلم) روش عجیب برای شکار مار غول‌پیکر .... کسی به گرد پای ترامپ نمی‌رسد.

غول پیکر ترین هواپیمای جهان + عکس - تالاب

www.talab.ir/.../the-worlds-giant-aircraft-photos.html
برخلاف تصور بسیاری از افراد که ایرباس A380 را بزرگ ترین هواپیمای جهان می دانند، هواپیمای آنتونوف AN225 ... مردی عجیب با بدن فوق العاده انعطاف پذیر + عکس.
ARASH WEB - مردی که سه پا داشت - picture. ... وبلاگی در تمام موضوعات(اما بیشتر در مورد عکس) ... ترین حرکات (1)پارکینگ با بطری (1)پارکینگ با (1)جانوران و حیوانات بزرگ و غول پیکر که نظیر ... هنگام تولد بدن او بسیار عجیب بود, او دارای دو پای بزرگ بود و یک پای کوچک پشت رانش که بعد ها رشد کرد و به پای سومش تبدیل شد.
مردی با پاهای غول پیکر و عجیب! (عکس) - فان سیتی f30t.ir/news/62713 1 ساعت قبل ... پزشکان هندی نیز از رشد سریع و شرایط غیرعادی پایش سردرگم شده‌اند. مردی با ...

مار غول پیکر دوست صمیمی دختر ۲ ساله + عکس : مجله بی قرار

turbo.biqarar.com/.../مار-غول-پیکر-دوست-صمیمی-دخ...
Oct 19, 2015 - دوستی بسیار عجیب ۲ ساله با یک مار غول پیکر عکس .... قطبی در خیابان های لندن تصاویر دیدنی از دوستی و رابطه صمیمی یک مرد با شیر ماده … .... دختری عجیب با پاهای غول پیکر + عکس یک دختر بچه ۳ ساله چینی از یک بیماری …
Dec 27, 2011 - یکی از پاهای غول پیکر و عجیب این دختر قطع شد + عکس ... + عکس تولد نوزادی عجیب با 2 صورت و چهره + عکس مرد ضد گلوله هم پیدا شد +عکس

ماهی های غول پیکر عکس ها

jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL25hbWFrc3Rhbi5pci... - Translate this page
جدید ترین این بخش حفظ تعادل مرد چینی با سرش روی میخ (عکس) اعتیاد باورنکردنی دختر بچه ای به یکی از پاهای غول پیکر و عجیب این http www taknaz ir ... اکواریوم و ماهی عکس های حیوانات شکار ماهی های غول پیکر و عجیب عکس ها و معرفی مرسدس بنز ...
عکس های پرندگان,عکس پرنده,عکس حیوانات,تصاویر پرندگان,عکسهای پرنده,تصاویر حیوانات,عکسهای حیوانات,عکس جانوران,حیوان ... خرگوش غول پیکر با جثه ای به بزرگی سگ + تصاویر ... عکس های وحشتناک عشق بازی مرد جوان با تمساح ماده ... وحشتناک ترین ماهی جهان که پا دارد + تصاویر ... تصاویری از 10 حیوان عجیب و غریب جهان.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 8,778
  • بازدید سال : 72,205
  • بازدید کلی : 749,998
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات