loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 502 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

به گزارش ایران ناز تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی در میان مردم هند وجود دارند.

 

وسیله های نقلیه در هر شهری با رنگ و ظاهر خاصی ،ویژه همان سرزمین است و اغلب نماد آن مکان به حساب می آید به طوری که هر توریستی سعی می کند حداقل یک بار با آن وسیله نقلیه خاص رفت و آمد و کند.

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

به گزارش ایران ناز، “لندن” برای داشتن تاکسی های سیاه ،”نیویورک” و تاکسی های زردش و اما “بمبئی” برای داشتن تاکسی های رنگارنگ و شاد شهرت دارند.

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی که در مردمان هند وجود دارد هماهنگ شده و طرحهای داخل آنها توسط طراحان جوان انتخاب شده است.

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

این طراحی های رنگی و شاد برای فضای داخلی این تاکسی ها است تا مسافران از سفر درون شهریشان بیشتر لذت ببرند.

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

قرار است که این طرح در شهرهای دیگر هند هم اجرا شود و حتی طراحی ها در مترو، اتوبوسها و قطارها نیز انجام شود.

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

 

 

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس)

www.irannaz.com/taxi-interesting-make-you-happy-p...

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند عکس به گزارش ایران ناز تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی در میان مردم هند وجود دارندn.

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس) - جوونی ...

www.javuni.ir/news/40814
6 hours ago - تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس) به گزارش ایران ناز تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی در میان مردم هند وجود دارند.

تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس) - |راحیل دانلود|

rahilchat.org/تاکسی-های-جالبی-که-شما-را-شاد-می-کند...
6 hours ago - تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس) - |راحیل دانلود| ... تبلیغ محصول شما در این مکان با کمترین هزینه همین حالا با ما تماس بگیرید.

عصر ايران

www.asriran.com/
جریانی تلاش می کند دولت روحانی را یک دولت چهارساله معرفی کند. ... 52 روز بعد قیمت 250 تومانی را به خود می بیند و این یعنی 180 درصد سود برای آن هایی که در ... احمد خاتمی در کرمان و علم‌الهدی در خراسان رأی ندهید به شما چه ربطی دارد، فضول‌ها این مردم در صدر ...... در سفر احمقانه ترین کارهایی مسافران در سال 2015 (+عکس) چالش تاکسی؛ چین!

خانه هایی که چشمان شما را گرد می‌کند! - بیتوته

www.beytoote.com › اخباراخبار گوناگون
... شنبه, 29 بهمن 1394. اخباراخبار گوناگونخانه هایی که چشمان شما را گرد می‌کند! آخرین اخبار گوناگون. . اخبار گوناگون ,خبرهای گوناگون , در این تاکسی ها شاد می شوید ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
صحنه هایی که حتما و بدون شک هر کدام از ما بارها و بارها آن را از نزدیک در همین خیابان های دور و برمان .... باران کوثری و نوید محمدزاده در خارج از کشور چه می کنند؟ ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (42) ..... در این تاکسی ها شاد و سرحال می شوید! ... راهنمای شما در طب سوزنی زیبایی ضد پیری و روش سفت شدن و چاقی صورت ...

پارسینه|Parsine

www.parsine.com/
رهبری بارها فرمودند من از دولت هایی که به قدرت برسند، حمایت... ۱۱ · ایرباس، ... ایران به اتباع همه کشورها به جز 9 کشور در فرودگاه روادید اعطا می‌کند. سخنگوی وزارت امور ...

تصاویر: در این تاکسی ها شــــــاد می شوید! - توریسم آنلاین

www.tourismonline.co/.../تاکسی-های-رنگی-بمبئی.ht...
2 days ago - تاکسی های رنگی بمبئی. ... *هیچ‌گونه ایمیل تبلیغاتی برای شما فرستاده نخواهد شد. ... چه استان هایی امروز بارندگی دارند؟ ... رنگ و ظاهر خاصی ،ویژه همان سرزمین است و اغلب نماد آن مکان به حساب می آید به طوری که هر توریستی سعی می کند ...

Jul 21, 2013 - سامانتا: چیزی که برام جالبه اینه که همه این عکس هایی که از ایران برامون ... خیلی از اونجایی ها فکر می کنند غارنشین هستیم اومده ایران که نشون بده مردم ... اریک: به نظر میاد واقعا داره از زندگیش در عین سادگی لذت میبره و میدونه چجوری شاد باشه ... ما باید در مورد چیزهایی که شما تا به حال در مورد ایران به خوردمون دادید به طور جدی ...

 

سه ترفند زنانه که مردها را عاشق تر میکند... - نیک صالحی

www.niksalehi.com/new/archives/209511.php
Jan 21, 2014 - مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند از شما دریافت کنند، دلزده می ... کارهای زیادی وجود دارند که با صرف کمترین هزینه می توان لحظه های شادی را ... این مساله برخلاف تصور شما اصلا برای یک مرد جالب نیست. ... حدیثه تهرانی بالاخره از همسرش رونمایی کرد / عکس های حدیثه تهرانی و ..... در این تاکسی ها شاد و سرحال می شوید!
7 hours ago - رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی به ایفای نقش می پردازد. سوپر استار سینمای ... تاکسی های جالبی که شما را شاد می کند (عکس). تبلیغات. تبلیغات.

در این تاکسی ها شاد می شوید! | vfun

vfun.ir/در-این-تاکسی-ها-شاد-می-شوید/
2 days ago - تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی که در مردمان هند وجود دارد هماهنگ ... در حالی که مواد خوراکی زیادی هستند که سلامتی دندان ها را حفظ می کنند، برخی از ... در این مطلب به شما می گوییم که کدام یک از مواد غذایی را نباید مصرف […] ... های آموزنده کاریکاتورهای زیبا و دیدنی کاریکاتورهای جواد علیزاده عکس های خنده ...
جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی - دیازپام های روحی - جملات زیبا،عارفانه رسول طالبی. ... می آیند ... پس برای شادی بغل باز کنید ، ... درختی که تنها بالای کوه زندگی می کند ... گل هایی که در نگاه دختر قالی باف غنچه کرد .... شروعی برای شما. ... گالری عکس.

30 هزار عکس سلفی همراه با مسافران تاکسی! - آلامتو

www.alamto.com › سرگرمیجالب و خواندنی
May 6, 2015 - تنگ که مسافرها عمو تنگ صدایش می کنند قبل از اینکه گرفتن عکس سلفی از یک ... این راننده تاکسی خوش ذوق حالا آرشیو ۳۰ هزارتایی از عکس های سلفی با ... بسیاری از مسافران گفته اند که چهره همیشه خندان آقای تنگ مسری است و باعث شاد شدن و ... برچسب ها : اخبار داغ روز, خبرگزاری مهر, سلفی, مطالب جالب روز, چین.
روزانه با جدیدترین و برترین اس ام اس ها و مطالب و عکس های جالب و دیدنی. ... تبریک و تهنیت عرض می نمایم. اس ام اس و ... عید قربان بر شما مبارک ... خوی حیوانی سزاوار تو نیست / ترک این خو کن که انسانت کنند ... قربان‌ شدست‌ و شادی باید به عید ای‌ جان‌ .... صبح تو تاکسی یکی لباس چارخونه قرمز پوشیده ‌بود پیاده که شد در رو محکم بست.

بانکوک - دلتابان

www.deltaban.ir/agency-city-57-بانکوک
شما بعنوان یک توریست در سفر به بانکوک می توانید شامی بیادماندنی و لذیذ را در ... بار به این شهر سفر می کنید از قطار هوایی تا مترو, تاکسی های موتوری تا TUK TUK , و ... مردم تایلند برای بیان شادی مختصر، تشکر برای خدمت کوچک، پاسخ wai .... به فروشگاه هایی که معرفی می کنند نروید زیرا آنها از فروشگاه کمیسیون دریافت می ...

نقاشی - آکاایران

www.akairan.com/fun/tag/نقاشی/
از این رو جمعی از هنرمندان شروع به نقاشی کردن محیط داخلی تاکسی های بمبئی کردند. ... نقاشی های سه بعدی نقاشیهای سه بعدی خیابانی نقاشی های جالب سه بعدی عکس های ... در این بخش از سایت آکاایران عکس و تصاویری از نقاشی های خیابانی را برای شما آماده ... و لذت بخش تر از شادی که به مشتریانم در قبال سفارششان در سراسر جهان می دهم.
او که همین‌طوری هم‌ زبان صحبت‌کردن نداشت، حالا دهانش قفل شده و فقط نگاه می‌کند. ... شهیدی که منزلش بودیم و لهجه شیرینش صحبت می کنند و اینکه اگر عکس ها و علامت های مسیحی در خانه نبود، شک می ... اصلا ترافیک معنی نداشت و از رانندگی، حتی با تاکسی لذت می بردم. .... دل شما را ان شاءالله شاد بکند، به خاطر این فرزند از دست رفته تان.

پله پله تا ملاقات خدا - داستان های کوتاه آموزنده و جالب - همه عمر برندارم سر از این خمار ... چهار هفته بعد رئیس اداره به آنها سر زد و گفت: می دانم که شما خیلی سخت کار می کنید. ... در شهر ما دیوانه ای زندگی میکند که همه او را دست می اندازند و در کوچه پس کوچه های شهر ...... تاکسیهای کثیفی که رانندگانش مدام غرولند می کردند، هیچگاه شاد و سرخوش ...

 

در این تاکسی ها شاد و سرحال می شوید! + تصاویر

www.ayenejam.ir/.../13219-در-این-تاکسی-ها-شاد-و-س...
17 hours ago - ... و اغلب نماد آن مکان به حساب می آید به طوری که هر توریستی سعی می کند حداقل ... تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی که در مردمان هند ... تاکسی. در این تاکسی ها شاد و سرحال می شوید. تاکسی جالب ... عکس تاکسی .... شما اینجا هستید: خانه · سایر خبر ها · ایران و جهان; در این تاکسی ها شاد و سرحال می شوید!

کانال عکس خنده دار

iruni.ir/search/?q=کانال+عکس+خنده+دار
برای شما جدیدترین و باحال ترین عکس های خنده دار رو اماده کردیم در این آلبوم سایت ... عکس هایی که در این بخش مشاهده می کنید از لحظه های جالب و خنده دار است که صرفآ جهت .... آن لحظه حتما گريه مي کرد اما چون برايش بد بود بابت گل خوردن گريه کند زد زير خنده! ... سری جدید جوک و پیامک های خنده دار زنگ تفریحی شاد برای تمامی کاربران عزیز ...
عکسهای زیبا - مطالب جالب - مطالب جالب و خواندنی (اولدوز ) ... این پست رو تقدیم میکنم به پدر مهربانم که جاش خیلی خالیه خیلی - روحش شاد. حالم خوب ... اگه شما میتونید کمک کنید .ممنون .... چرچيل(نخست وزير اسبق بريتانيا) روزي سوار تاکسي شده بود و به دفتر BBC ... آرامم میکند تنها، قدم های تنهایی اما با یادی از گذشته ها و صدایی که.
شادی یعنی. ... گنجشکها این ضرب المثل را بر فراز پیاده رو های پر رفت و آمد به کار می برند. .... به سلامتی اون نبودن هایی که هیچ بودنی جبرانشون نمی کنه … ... لره میزنه بغل یارو رو پیاده میکنه میگه: زمان پیغمبر تاکسی هم نبود ، وایسا تا شتر بیاد! ..... و از این کار او ظاهراً لذت می بردند، نشان می دهد که در مورد این جمعیت چه فکری می کند.
تنها مسیر استاد پناهیان تنها مسیر برای زندگی بهتر روضه استاد پناهیان عکس تلگرام .... علی: توی عمرم چنین تعریف هایی از دین نشنیده بودم که من رو از صمیم قلب به دین جذب ..... این توضیح شما کمک میکند که ما بدانیم کدام بخش از مباحث موثرتر است و کار ...... در بخش پرسش و پاسخ بپرسید تا رفقای دیگر بتوانند به شما کمک کنند.

عکس های خنده دار خوابیدن + اس ام اس های خنده دار جدید - جدیدترین ...

newentry.ir/.../عکس-های-خنده-دار-خوابیدن-اس-ام-اس-های-...
Aug 25, 2015 - اس ام اس و جوک های جدید خنده دار مرداد ۹۴, اس ام اس خنده دار, مطالب جدید عکس های ... ۴ پس بزنید لایکو برای همه راننده تاکسی های زحمت کش…. milad; اس ام اس ... دار را مشاهده نمایید نمکستان : در این مطلب عکس های جالب خوابیدن را برای شما ... اس ام اس عاشقانه وقتی پیرمردان و پیرزنان در مد کولاک می کنند + عکس. .... دانلود آهنگ شاد

آنچه می خرید در میزان شادی شما تاثیر می گذارد | آیا با پول - قطره

www.ghatreh.com/.../آنچه-خرید-میزان-شادی-شما-تاثیر...
Jan 14, 2016 - اما بررسی عمیق تر این یافته ها بسیار جالب توجه است. ... اما پژوهش های دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان می دهد که خرید اقلام می تواند در طول ... اما برای هفته های طولانی تر احساس شادی را با دوز کم به شما منتقل می کند. ... تازه ترین اخبار از جایگزینی تاکسی های فرسوده/ پیکان اول شد ... خودرو مورگان پلاس 4 در تهران +عکس ...
مردم مالزی معمولا آدم هایی با لباس های رنگارنگ و شاد می باشند و با توریستها رفتاری محترمانه و ... به خاطر آزادی مذهب در انجا همگی دوستانه کنار هم زندگی می کنند . .... در این سالن شما اگر با تور به مالزی سفر کرده اید می توانید دنبال نماینده تور که معمولا ... از سالن با وسیله نقلیه موجود اتوبوس یا تاکسی ،خود را به هتل یا مرکز شهر برسانید .
خبرنو پربازدیدترین سایت خبری و مجله اینترنتی سبک زندگی سلامت چهره های سرشناس میباشد. ... امپوریو آرمانی مارکی است که در بوتیک هایی که محصولات جورجیو آرمانی را می ... جایی‌که زندگی زخم هایی بر او وارد می‌کند و گاهی اوقات قلبش را می‌شکند. ... برای کاهش چربی در پاهایتان، شما باید کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید، یک رژیم ...

کلک های عبور از طرح ترافیک! - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روزاخبار اجتماعی

او هفته گذشته عکس هایی برای خبرگزاری ایسنا گرفت که خیلی ها موقع دیدنش دهانشان ... شده که قبل از ورود به محدوده طرح ترافیک با اسپری برف شادی روی پلاکشان را می ... عده ای از این راننده ها کمین می کنند تا راننده هایی که مجوز طرح ترافیک دارند وارد .... اصلا نمیدن من محل کارم تو طرح خونمونم اقدسیه است باید 4-5 تا تاکسی عوض کنم تا ...

 

جالب ترین تاکسی های دنیا !+عکس - جذاب

www.jazzaab.ir/news_detail_15298.html
عکس و کارت پستال های تبریک عید · نقاشی های دیواری سه بعدی ... آرایش هایی که شما را زشت تر می کند · قتل وحشتناک دختر ..... برخی از کشورهای دنیا از تاکسی های بسیار عجیبی استفاده می کنند. برای مثال در شهر .... ایستگاه طنز و شادی. مادر زن جان!

تاکسی‌سواری به‌صرف شادی و شکلات - محمود معظمی

www.moazami.ca/.../304-تاکسی‌سواری-به‌صرف-شادی...
آقای دلشاد با لبخندی موافقت می‌کند، و البته کاغذی را که تقریبا نزدیک چراغ سقفی .... تا سوار شدیم یهو گفتیم اِ چه جالب! ... به‌نظر من آقای دلشاد با هوشمندی تمام، ارزش‌هایی را ایجاد کرده و سرویسی می‌دهد که در تاکسی‌های دیگر نیست؛ و بخشی از این درآمد ... شما برفرض هم از داخل تاکسی آقای دلشاد عکس گرفتی و نخواستی هزار تومان بدهی.
مردم مالزی معمولا آدم هایی با لباس های رنگارنگ و شاد می باشند و با توریستها رفتاری محترمانه و ... به خاطر آزادی مذهب در انجا همگی دوستانه کنار هم زندگی می کنند . .... در این سالن شما اگر با تور به مالزی سفر کرده اید می توانید دنبال نماینده تور که معمولا ... از سالن با وسیله نقلیه موجود اتوبوس یا تاکسی ،خود را به هتل یا مرکز شهر برسانید .
خبرنو پربازدیدترین سایت خبری و مجله اینترنتی سبک زندگی سلامت چهره های سرشناس میباشد. ... امپوریو آرمانی مارکی است که در بوتیک هایی که محصولات جورجیو آرمانی را می ... جایی‌که زندگی زخم هایی بر او وارد می‌کند و گاهی اوقات قلبش را می‌شکند. ... برای کاهش چربی در پاهایتان، شما باید کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید، یک رژیم ...

۷ راهکار ساده برای داشتن افکار مثبت - شبکه خبر

www.irinn.ir/.../۷-راهکار-ساده-برای-داشتن-افکار-مثب...
Aug 16, 2014 - نکته جالب این است که داشتن فکر مثبت می تواند در تغییر احساس شما تاثیر ... بدنی به شما کمک کند، ورزش های مغز نیز می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید آسانتر ... می توان به تقویت این بخش از مغز پرداخت و مغز غمگین را به مغزی شاد تبدیل کرد. .... پس عکس هایی از خودتان و یا خانواده و دوستانتان را همراه با مدال ها، ...

کلک های عبور از طرح ترافیک! - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روزاخبار اجتماعی
او هفته گذشته عکس هایی برای خبرگزاری ایسنا گرفت که خیلی ها موقع دیدنش دهانشان ... شده که قبل از ورود به محدوده طرح ترافیک با اسپری برف شادی روی پلاکشان را می ... عده ای از این راننده ها کمین می کنند تا راننده هایی که مجوز طرح ترافیک دارند وارد .... اصلا نمیدن من محل کارم تو طرح خونمونم اقدسیه است باید 4-5 تا تاکسی عوض کنم تا ...

حرف دل - آری آغاز دوست داشتن است...

ghalb-e-vahed.persianblog.ir/tag/حرف_دل
آدم، بسیاری حرف ها را که می شنود، آرزو می کند کاش بشر گنگ و ساکت بود. ... به بچه هایی فکر کن که گفتند : ... حتی یک ثانیه را با فرض بر این که آنها خودشان از دل شما خبر دارند از دست ندهید؛ ... کردنش در میان چتر های مشکی آسان است و به روزهای غمگین بارانی شادی و نشاط می بخشد. ... *به سلامتی کسی که دید تو تاکسی بغلیش پول نداره
2 days ago - ... است و اغلب نماد آن مکان به حساب می آید به طوری که هر توریستی سعی می کند حداقل یک بار با آن وسیله نقلیه خاص رفت و آمد و کند. ... تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی که در مردمان هند ... تاکسی. در این تاکسی ها شاد و سرحال می شوید. تاکسی جالب ... عکس تاکسی ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
2 days ago - تاکسی های بمبئی مدتی است که با شور و هیجان خاصی که در مردمان هند وجود دارد ... این طراحی های رنگی و شاد برای فضای داخلی این تاکسی ها است تا ... برچسب‌ها: جالب و خواندنی ، تاکسی ،. اخبار مرتبط. - بازیگر تحصیل کرده انگلیس،با عشق مسافرکشی می کند .... 2 غذای خوشمزه که شما را تا عید لاغر می‌کند + طرز تهیه.

... حرف می زند. در گوشه اتاق فقط عکس پنجره ست ... شب ِ من وصل شد از گریه به شب های شما ... کـــه فکر می کند این روزها به تــو اغلب. که چشم های .... شب ، تاكسی ، صدای «مهستی» كه هیچ وقت. .... آواز دسته جمعی و شاد ِ کلاغ ها ..... با چشمهاي جالب انگيز خمارش.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 581
  • باردید دیروز : 491
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,590
  • بازدید ماه : 2,590
  • بازدید سال : 97,746
  • بازدید کلی : 775,539
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات