loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 533 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)
یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد.
این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر پاناجی هند خودکشی کرده است.
یک منبع خبری هند در این باره نوشت: این مرد 2 ماه قبل تولدش را جشن گرفته بود. او بعد از اینکه از طولانی شدن عمرش به ستوه آمده، خودکشی کرده است.
بنا به گفته پلیس، این مرد با پسرش در نزدیکی رودخانه Mandovi زندگی می کرده است. در تحقیقات اولیه مشخص شد که هیچکدام از افراد خانواده اش با او بدرفتاری نمی‌کردند.
این مرد از مدت زمان طولانی بیمار بوده است. او قبلاً سعی کرده بود دوبار خودکشی کند، اما روستائیان وی را نجات دادند.
پلیس نیروی دریایی جسد این مرد را یافت و آن را از رودخانه بیرون کشید.

مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!!

www.irannaz.com/news_detail_7960.html
یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر پاناجی هند خودکشی کرده ا.

مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!

www.cloob.com/c/.../مردی_که_نمی‌مرد،_خودش_راکشت!
Dec 10, 2010 - مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! این مرد از مدت زمان طولانی بیمار بوده است. او قبلاً سعی کرده بود دوبار خودکشی کند، اما ... یک مرد هندی 100 ساله که از ...
Apr 22, 2013 - یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر پاناجی هند خودکشی کرده است.

مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! - اس ام اس، روانشناسی

www.patogh98.ir › اخبار روزحوادث - Translate this page
May 16, 2010 - مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر ...
May 16, 2010 - یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر پاناجی هند خودکشی کرده است.

مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! - بازی

old.old.old.old.chat.chat.chat.mehran.chat.chat.mehra...
May 16, 2010 - یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر پاناجی هند خودکشی کرده است.

مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! - بازی

chat.old.old.old.old.old.old.old.old.old.old.old.old.old...
May 16, 2010 - مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر ...

مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! | بهترین سایت تفریحی برای ...

www.tafrihi.com/مردی-که-نمی‌مرد،-خودش-راکشت
May 17, 2010 - مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! یک مرد هندی ۱۰۰ ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر ...

مردی که با خودش ازدواج کرد

brandsara.site/+مردی+که+با+خودش+ازدواج+کرد/
زنی که با خودش ازدواج کرد! +عکس مردی که با دیدن دزد خودش را خیس کرد ! ( تصویر متحرک ) زنی که با خودش ازدواج کرد! +عکس مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! - ایران ناز 8 ...

مردی که با خودش ازدواج کرد

avayemelal.ir/+مردی+که+با+خودش+ازدواج+کرد
زن‌ و مردی که برای ازدواج با یکدیگر، شوهر زن را کشتند با بازداشت محسن وی ... لیو مرد 39 ساله چینی در اقدامی عجیب با خودش ازدواج کرد. ... مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!

عاشق 18ساله معشوقه13ساله ی خود راکشت - تنکیو

10q.ir/عاشق-18ساله-معشوقه13ساله-ی-خود-راکشت.html
مردی که نمیمرد خودش راکشت عاشق قورمه مردی با گربهی خود ازدواج کرد ... زیبا ایران ناز. با یک کلیک همسر آینده خود را انتخاب خانواده ای که همه ی مردم را شوکه کردند عکس ...

سرود مردي كه خودش را كشته است

www.shamlu.com/odyssey/poems/.../sorood.html
سرود مردي كه خودش را كشته است. نه آبش دادم. نه دعائي خواندم،. خنجر به گلويش نهادم. و در احتضاري طولاني. او را كشتم. به او گفتم: « به زبان دشمن سخن مي گوئي!» و او را.

روایت زندگی عمرسعد در انیمیشن «مردی که خودش را کشت

www.tasnimnews.com/.../روایت-زندگی-عمرسعد-در-ان...
Aug 3, 2013 - خبرگزاری تسنیم: محمدیان، کارگردان انیمیشن «مردی که خودش را کشت» در تشریح داستان این فیلم گفت: عمرسعد شخصیت اصلی این انیمیشن است.
Dec 6, 2015 - مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! یک مرد هندی 100 ساله که از طولانی شدن عمرخود به ستوه آمده بود، خودکشی کرد این مرد با ... بیشتر.

3عکس عجیب از مردی که با خالکوبی خودش را مانند پلنگ کرده است!

persianpet.org › ... › گفتگوی آزادتالار اخبار
Jul 16, 2013 - 6 posts
This is a discussion on 3عکس عجیب از مردی که با خالکوبی خودش را مانند پلنگ کرده است! within the تالار اخبار ... مردی که نمیمرد خودش را کشت.

مردی که نمی مرد خودش راکشت - جاست فان

mihan.jusfun.in/pjust36936_مردی-که-نمی-مرد-خودش-را...
جالب و عجیب ترین روش مطالعه مردی. کیم پیک مردی که زندگی اش سوژه فیلم Rain man بود در سن 58 سالگی براثر عارضه قلبی درگذشت. وکالت ان لاین انلاین وکیل.

مردی که نمی شناسم مجله مرد روز - اخبار ورزشی

varzeshonline.acff.ir/مردی-که-نمی-شناسم-مجله-مرد-روز...
Feb 7, 2016 - مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! مجله خبری روز; ... مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! ... فقط در طول 3 روز با چربی های اضافه خود .

کشیدن بخیه کودکی دراصفهان - twr.ir

twr.ir/کشیدن+بخیه+کودکی+دراصفهان
... imna.ir خداحافظ، ویتیلیگو - aftabir.com مسئول پژوهشکده رویان اصفهان خبر داد : درمان … مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! - ایران ناز گالری عکس های دیدنی - ParsNaz.ir ...
May 16, 2010 - تصاویر پسر 8ساله‌ای که تغییر جنسیت داد و دختر شد!! مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! ۱۵ نکته کامپیوتری که اگر ندانید باعث خنده دیگران می‌شوید!

88/09/08 - مدرسه فقاهت

www.eshia.ir/feqh/archive/text/moghtadaei/.../880908/
Nov 29, 2009 - قسم دوم، قتل بالتسبیب بود که جانی سبب قتل را فراهم می‌کند نه اینکه ... خود مجنی علیه محقق شد، یعنی خودش غذا را برداشت و خورد و مرد، آیا در اینجا نسبت قتل ... است، یعنی اگر چنانچه این سم را در غذای او نریخته بود، نمی‌مرد و کشته نمی‌شد ، و ... خودش را کشت و خود کشی کرد، هرچند سم را دیگری ریخت و اگر سم را نریخته ...

عاطفه زن - درس هايي از قرآن

gharaati.ir/show.php?page=darsha&id=1554
حدیث داریم اگر كسی، كسی را مسخره كند، نمی‌میرد مگر این كه خودش هم به همان بلا مبتلا شود. ... یا می‌بینی مثلاً می‌گویند: اگر كسی زنی را كشت خون بهایش نصف مرد است.

باردار و کودک 2ساله وی شهید - نکسروب

mihan.nexrob.in/tnext1611550_باردار-و-کودک-2ساله-... - Translate this page
مردی که نمی مرد خودش راکشت. این مرد با پریدن به داخل رودخانه ای در شهر پاناجی هند خودکشی کرده است. Professor Soltanzadeh. دریافت لوح تقدیر توسط وزیر بهداشت و ...

کویر - از دفتر خواب ها

kavireman.blogfa.com/post-85.aspx
حتي يك لحظه در خواب و بيداري ديدم كه گربه همسايه مرد، روز بعد آن قدر برف آمد و هوا سرد شد كه گربه همسايه كه پشت در مانده بود شبانه يخ ... با اين كه هيچ جايش سالم نمانده اما نمي‌ميرد، چون كه من خواب مرگ او را نديده‌ام. ... من خوابيدم كه پسر مادربزرگ خودش را كشت.
Jul 10, 2015 - احسان خواجه امیری عکس های جدیدی از خودش و همسرش و همچنین پسرش ارشان را در صفحه اجتماعی اش قرار داده که جالب هستند ... مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!

اسم های مورد علاقه پسر و دختر - نیکلودون

nickell.ir/p/446950a591ecdd0b1f5d2e41cf8ce9f710
(طنز ) برگزاری عروسی باشکوه با مسابقه دو (عکس) دختری که بجای غذا فقط باید .... (عکس) گران ترین تمبرهای پستی در جهان (عکس) مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!
Jan 20, 2016 - هشتــــمی های باحـــــــآل(وب فان) - زندگی امروز من خوابهای دیشبم است که تعبیر می شود. ... با اینكه هیچ جایش سالم نمانده اما نمی‌میرد، چون كه من خواب مرگ او را ندیده‌ام. ... من خوابیدم كه تو مردی. ... من خوابیدم كه پسر مادر بزرگ خودش را كشت.

۱۰ باری که بتمن مرگ را تجربه کرد! | زومجی

zoomg.ir/2016/01/03/.../ten-times-batman-has-died/
Jan 3, 2016 - شاید فکر کنید که بتمن نیز صرفا به دلیل اینکه یک ابرقهرمان است، نامیرا ... ماده، می‌خواست که این منابع را از بین ببرد تا خطرناک‌ترین مرد گاتام تبدیل ... وی همچنین در یکی‌ دیگر از اقدامات جالب خود، در انتهای این مجموعه کمیک، بتمن را کشت. ... به دست بتمن خون آشام (که خودش پیش از این کشته شده بود)، به قتل رسید.
(عکس) مردی ایرانی که دندان هایی مانند فولاد دارد! .... هم شدند و اکنون 3 فرزند دارند چاق ترین مرد دنیا با 444 کیلوگرم وزن در گذشت (عکس) مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!

درخواست اعدام براي قاتل سريالي زنان كاليفرنيايي - واضح

vazeh.com/.../درخواست-اعدام-برای-قاتل-سریالی-زنان-...
درخواست اعدام براي قاتل سريالي زنان كاليفرنيايي خبرگزاري فارس: زماني كه هيئت منصفه دادگاهي در كاليفرنيا مجازات مرگ را براي ... مردی که نمیمرد، خودش راکشت!

آوریل | 2013 | نیم دایره

fatemehshams.com/2013/04/
Apr 9, 2013 - فکر کردم چقدر بد که قبل از آشتی کردن خودش را کشت و این کرم توی سرم ... است طرف که محال است خودش را بکشد و یحتمل خیلی سال بعدتر از من خواهد مرد. ... با این مضمون که ملتی که رهبرش اسد باشد هرگز نمی‌میرد در کوچه‌ها پس‌کوچه‌های ...

تعبیر خواب کشتن - قتل | تعبیر خواب - حرف ک

www.sootak.ir/...ک/تعبیر-خواب-کشتن-قتل.html
من خواب دیدم که از طریق اقوام خیلی نزدیکم کشته می شوم ولی خودم اصلا انتظاری نداشتم ... بعد جالب اینه که اون یارو که کشتمش مرد بود و حامله بود یهنی یه بچه پسر تو شکمش بود زنده بود. ..... سلام من هم همین خواب رو دیدم خواهر کوچیکمو میخواستم با اسلحه بکشم ولی نمیمرد یعنی .... دوباره دیشب خواب دیدم پدرم با کسیدعواش شد و طرف را کشت
مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! خوابه اتیش + عکس; بهترین نقطه آنتن دهی مجلس (عکس); صحنه دلخراش قتل يك دختر ، همين امروز +عكس; از فواید آدامس که ایرانی ها کشف ...

نگاهي به جهان بيني «صادق هدايت»*

arthamadan.ir/PrintListItem.aspx?id=9403
Jan 22, 2011 - به قول خودش، هدايت همانند «آرتور آدامف» ميگويد: «زندگاني پوچ نيست، مشكل است. .... موضوع عمومي شده؛ به طوريكه بياغراق ميشود گفت كسي به مرگ طبيعي نميميرد. .... در «مردي كه نفسش را كشت»، از مجموعه داستان «سه قطره خون»، «ميرزا ...
Feb 10, 2016 - ماجرای دختر پسری که با عکس رابطه داغی برقرار کردند ... قضاوت عجیب و جالب رانندگی زن و مرد توسط یک سگ… .... مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!
در برزیل ازدواج دختر 9 ساله با یک سگ به زور خانواده +ع*************ی که از ********** و .... پیدا شدن اژده های بسیار زیبا در قطب (عکس) مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!
Feb 3, 2016 - ... بر این نکته تأکید می کند که او چون با ما مخالف بود، خدا به خاطر این حقیر او را کشت ... حتماً این سوال برای شما هم بوجود می آید که خب اگر اینگونه باشد، پس چرا بسیاری از ..... اگر هم نمی مرد، می گفتن شیخ از جونش صرف نظر کرد! .... و پای تو را به مجلس یک مدعی دروغین باز کرده و مطمئن باش خودش و دار و دسته اش دست ...
أبوبكر جرجاني‌ ميگويد‌: من‌ خودم‌ اثر آن‌ شكاف‌ را در چهرۀ او ديدم‌ كه‌ واضح‌ و هويدا بود‌. ... حضرت‌ فرمودند‌: من‌ أبومسلم‌ خولاني‌ را قصد نداشتم‌‌، مقصود من‌ مردي‌ بود كه‌ در آخرالزّمان‌ ..... است‌ و نمي‌ميرد تا آنكه‌ رئيس‌ لشگر ضلالت‌ گردد و آن‌ لشگر را بياورد‌، و صاحب‌ لواء و ..... همين‌ خالدبن‌ عرفطه‌ را براي‌ جنگ‌ با او اعزام‌ داشت‌ و خالد با وي‌ جنگ‌ كرد تا او را كشت‌ .
دوبله فیلم «جرم» به پایان رسید · عکس؛ مردی که آلت تناسلی اش را طالبان برید ... آلبوم «اسیر» با صدای علیرضا قمیشی منتشر شد · مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!

راه حل هایی برای درمان کوتاهی قد - جونیور

jonior.ir/p/2f3c8544bf26a4d5f15dcec95116b83f12
+تصاویر مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! فال و طالع بینی روز شنبه 28 آذر 1394 بچه ای شبیه پینوکیو که مغزش در دماغش رشد می کند (عکس) عجیب ترین عروسی ها در ...

درس هاى از قرآن :: سال 64 :: عاطفه زن - مؤسسه ترويج فرهنگ قرآنی

www.tarvijequran.com › صفحه اولدرس هاى از قرآن
حديث داريم اگر كسي، كسي را مسخره كند، نمي‌ميرد مگر اين كه خودش هم به همان بلا مبتلا شود. ... به طوركلي اين است كه مرد نان آور است و وقتي آدم نان آور خانه را كشت، بايد خون ...
(طنز) چطور می شود یک زن یا یک مرد را خوشحال کنیم؟ ... توقیف ویلای دختر رئیس جمهور با تمام وسایلش (عکس) دختری که زیر .... (عکس) مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!

بارداری معلم زن پس از رابطه با

jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5pcmFubmF6L... - Translate this page
ازدواج همزمان این زن با 3 مرد فقط بخاطر پول (عکس) گزارشی از غذاهای عجیب رستوران‌های کشور کوتاه قدترین گربه جهان (عکس) .... (عکس) مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!
مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!! پسری 12 ساله طراح لباس میشل اوباما ! + عکس. نکات جالبی در مورد خواب دیدن. فستیوال گریه نوزادان برای دور شدن شیاطین. ستاره های ...
Dec 18, 2015 - هیچ‌یک از اهالی خیابان شهید همدانی منطقه خزانه ندیدند که امید پسر ۱۵ ساله، چاقو را در شکم رفیقش فرو کرد و او را کشت. ... اما همه فهمیدند که حسین (مقتول) همراه با مرد بستنی‌فروش مشغول جابه‌جایی ... می‌گویند امید همین که چاقو را در شکم حسین فرو کرده تازه به خودش آمده و وقتی ... شاید اگر اورژانس زودتر می‌آمد حسین نمی‌مرد.».

نسخه چاپی - پارسینه

www.parsine.com/fa/print/265831
Dec 17, 2015 - ... شهيد همداني منطقه خزانه نديدند كه اميد پسر ١٥ ساله، چاقو را در شكم رفيقش فرو كرد و او را كشت. اما همه فهميدند كه حسين (مقتول) همراه با مرد بستني‌فروش مشغول جابه‌جايي جعبه‌هاي ... مي‌گويند اميد همين كه چاقو را در شكم حسين فرو كرده تازه به خودش آمده و وقتي خواسته چاقو را بيرون ... شايد اگر اورژانس زودتر مي‌آمد حسين نمي‌مرد.
Feb 27, 2012 - مرد جوان که نوعروس 17 ساله اش را یک روز پس از عقد به قتل رسانده بود به اعدام محکوم شد. ... مردی که زن و بچه اش را کشت: می خواستم همانجا خودکشی کنم، اما نشد ... با خودش گفته پول دیه بدم بهتره تا اینکه پول مهریه. .... اون بنده خدا اگه اون زمان نمی مرد حتما بعد از پختن اولین غذا بخاطر بی نمکی یا پرنمکی غذا کشته می شد!
(عکس) خانمی که مرد بود صاحب دوقلو شد! .... پسر دختری فراری و جاسوس استخرهای زنانه هشت روش برای كسب حقوق بیشتر هنگام استخدام مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!
راهکار های جدید برای باکلاس شدن (خنده دار) سیر مرد سالاری در طول تاریخ (طنز) ... + عکس دختر 10 ساله و نابینا مترجم 5 زبانه پارلمان اروپا مردی که نمی‌مرد، خودش راکشت!
حتی قصه گوهای قرون وسطایی هم علاقه مند بودند که به قهرمانان و قدیسان افسانه هایشان ... و سوزاندنش، باز زنده شد تا بار چهارم که سرانجام خودش مرگ را از خدا خواست که سرش را ... همان قرن پانزدهم دهان به دهان می‌چرخید که چطور مردی به نام «ویلیام تل» طرف ستمدیدگان ... افسانه‌های زیادی درباره‌ی شاهان قرون وسطایی وجود دارد که نمی‌مردند که بلکه مخفی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 728
  • باردید دیروز : 509
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,237
  • بازدید ماه : 1,237
  • بازدید سال : 96,393
  • بازدید کلی : 774,186
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات