loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 527 یکشنبه 02 اسفند 1394 نظرات (0)

از عوامل اصلی کمردرد حین رانندگی نشستن‌ مداوم و طولانی در اتومبیل است

 

چگونه بدون کمر درد رانندگی کنیم؟
بیشتر مردم حداقل یک بار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند و می‌توان گفت دومین علت مراجعه به پزشکان، بروز این عارضه است. علت‌های بسیار زیاد و متنوعی در بروز کمردرد نقش دارند با وجود این، بیش از 90 درصد آنها در گروهی قرار می‌گیرند که اصطلاحا به آنها کمردردهای مکانیکال گفته می‌شود مانند کشیدگی‌ها و گرفتگی‌های عضلانی یا ساییدگی‌های مفصلی (آرتروز) و آسیب دیسک‌های بین‌مهره‌ای.

 

بنابراین کمردردهای مکانیکال، نشانه‌ای از آسیب رسیدن به مفاصل، عضلات یا دیسک‌های بین‌مهره‌ای هستند که در بسیاری از موارد ناشی از اقدام‌هایی نظیر بلند کردن جسم سنگین و حتی بلند کردن غیراصولی اجسام غیرسنگین است. پس هر شخصی باید از نحوه انجام صحیح فعالیت‌های روزمره زندگی باخبر باشد و بداند که چگونه این اعمال را انجام دهد تا فشار کمتری به ستون فقرات وارد شود و از بروز کمردرد پیشگیری کند.

 

ناآگاهی از نحوه انجام کار و مراقبت از کمر باعث می‌شود هر سال درصد قابل‌توجهی از افراد حین انجام فعالیت‌های روزمره و کارهای خانه مثل نظافت، خرید، جابجایی اجسام، گلکاری و باغبانی و حتی رانندگی در مسافرت دچار کمردرد شوند یا کمردرد قبلی آنها عود کند یا به سمت مزمن شدن برود. در این میان، یکی از مشاغلی که میزان بروز کمردرد در آن بالاست، رانندگی است. در این مقاله به علل بروز کمردرد در رانندگان و راهکارهای پیشگیری از کمردرد پرداخته‌ایم.

 

چرا رانندگان کمردرد می‌گیرند؟
از عوامل اصلی کمردرد حین سفر می‌توان به نشستن‌ مداوم و طولانی در اتومبیل، لرزش‌ها و ضربه‌های حین حرکت، جابجایی اجسام سنگین مثل حمل ساک و چمدان یا گذاشتن وسایل داخل صندوق عقب، باربند یا هل دادن یا پنچرگیری خودرو اشاره کرد. رانندگی به‌عنوان عامل خطر ایجاد کمردرد در افرادی که بیش از 4 تا 5 ساعت در روز رانندگی می‌کنند، شناخته شده است. احتمال ایجاد و شدت کمردرد در رانندگان زن بیشتر از رانندگان مرد است. در مسافرت‌های طولانی، رانندگی و حتی سرنشین بودن می‌تواند باعث بروز کمردرد یا حتی درد در سایر نقاط بدن شود.

 

تنظیم صندلی‌‌تان را جدی بگیرید
هنگام تصمیم گرفتن به سفر و رانندگی، ابتدا باید از سالم بودن و درجه راحتی صندلی‌تان مطمئن شوید. برخی از رانندگان بدون رعایت مسائل ارگونومی و با تشخیص خود اقدام به تغییر یا تعویض صندلی اتومبیل می‌کنند که این اقدام گاهی نتیجه عکس دارد.

 

قبل از شروع رانندگی باید صندلی خودرویتان را تنظیم کرد. صندلی را نباید زیاد عقب کشید چراکه در این حالت سطح زانوها پایین‌تر از سطح ران قرار می‌گیرد و گودی کمر افزایش می‌یابد. در نتیجه درد و خستگی در ناحیه کمر ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از کمردرد هنگام رانندگی باید صندلی را حداقل به میزانی که زانوها بالاتر از سطح ران قرار بگیرد، جلو کشید. در این حالت به دلیل وضعیت مناسب‌تر انحنای ستون فقرات و بازتر بودن سوراخ‌های بین‌مهره‌ای که محل خروج ریشه‌های عصبی است، احتمال فشار بر این ریشه‌ها هم کمتر می‌شود.

 

برای پیشگیری از کمردرد صندلی اتومبیل را چگونه تنظیم کنیم؟
برای اینکه بدانیم میزان جلو یا عقب بودن صندلی خودرو مناسب است یا نه، باید در حالتی که فرمان را به دست گرفته‌ایم و دست‌ها به صورت قیچی از روی هم عبور می‌کنند، مجبور به حرکت به سمت جلو نشویم و همچنین پاها نیز باید نسبتا کشیده باشد. اگر صندلی خودرو طوری که برخی رانندگان دوست دارند زیاد عقب کشیده شود، علاوه بر اینکه باعث افزایش گودی کمر می‌شود، به دلیل اینکه راننده مجبور است تکیه ندهد، قوز پشتش هم افزایش می‌یابد و این خمیدگی پشت باعث احتمال ایجاد همزمان دردهای پشت و گردن خواهد شد. نکته دیگر، زاویه قسمت پشتی صندلی است که نباید عمود باشد. بهتر است که زاویه با افق حدود 100 تا 110 درجه باشد.

 

پیشگیری از بروز کمردرد هنگام رانندگی,کمردرد,پیشگیری از کمردرد

بعد از تنظیم صندلی، نحوه نشستن راننده در پیشگیری از بروز کمردرد اهمیت دارد

 

توصیه‌های تکمیلی برای پیشگیری از کمردرد هنگام رانندگی
مساله دیگری که در مسافرت می‌تواند دردسرساز باشد، انجام کارهای سنگین و مرتبط با آن است؛ مثلا برداشتن بار از صندوق عقب. در این شرایط باید فاصله فرد تا صندوق عقب کم باشد و خود را به آن نزدیک کند و برای خم شدن از مفصل ران خم شود و کمر صاف و شکم سفت باشد. بهتر است از لبه صندوق عقب یا سپر خودرو هم به‌عنوان تکیه‌گاه برای یکی از پاها استفاده کرد.

 

توصیه بعدی برای پیشگیری از کمردرد هنگام رانندکی اجتناب از هل دادن خودرو به‌خصوص به افراد با سابقه کمردرد و همچنین خودکمردردی است. تا جایی که می‌توانید برای هل دادن خودرو از دیگران کمک بگیرید ولی در صورت اجبار و نبود همراه، پشت به ماشین قرار بگیرید و با فشار تنه آن را هل دهید و در زمان نیاز و اجبار به تعویض چرخ، در حالت نشسته باشید و به جلو خم نشوید.

استرس‌ها و نگرانی‌های مرتبط با سفر و همچنین پیاده شدن‌های ناگهانی با بدن مرطوب و عرق‌کرده و در معرض باد سرد قرار گرفتن در افراد با سابقه و داشتن کمردردهای مزمن، می‌تواند باعث برگشت یا تشدید کمردرد شود که به این نکته‌ها هم باید توجه کرد.

 

برای جلوگیری از کمردرد هرازگاهی تغییر وضعیت بدهید
گرفتن وضعیت ثابت هم می‌تواند آسیب‌رسان باشد. هر از گاهی فرمان خودرو را شل‌تر بگیرید. بعد از هر 15-10 دقیقه تغییری جزئی در وضعیتتان و حالت کششی به عضلات پشت، شانه و حتی ساق و پنجه پا بدهید. بهتر است پس از هر 3-2 ساعت رانندگی توقفی کوتاه داشته باشید و اطراف خودرو قدم بزنید. البته در مورد افراد دچار کمردرد یا سابقه آن، این زمان به هر 1 تا 1/30 ساعت می‌رسد. به‌طور کلی رانندگی طولانی‌مدت علاوه بر خستگی، می‌تواند به دلیل احتمال خطر برای ستون فقرات دردسرساز باشد بنابراین بهتر است رانندگی برای رسیدن به مقصد را به زمان‌های کوتاه و منقطع تقسیم کرد.

 

برای پیشگیری از بروز کمردرد هنگام رانندگی چگونه بنشینیم؟
بعد از تنظیم صندلی، نحوه نشستن راننده در پیشگیری از بروز کمردرد اهمیت دارد. بهتر است به‌خصوص افرادی که دچار کمردرد هستند یا سابقه کمردرد دارند، ابتدا باسن را روی صندلی قرار دهند و سپس پاها را به داخل اتومبیل ببرند. در مجموع باید در حین نشستن اصول کلی حفظ انحناهای طبیعی ستون فقرات را از طریق تکیه دادن رعایت کرد.

 

استفاده از بالشتک کمری و قرار دادن آن در ناحیه گودی کمر هم توصیه می‌شود. البته در خصوص نحوه نشستن، توجه به سایر قسمت‌های بدن هم مهم است؛ باید سر، مستقیم و شانه‌ها به عقب و قسمت پشت هم با تکیه بر صندلی باشد و فرمان طوری در دست گرفته شود که مچ دست خمیده نباشد و دست حالت کشیده و زاویه آرنج بیش از 90 درجه باشد.

 

اگر ستون فقراتتان را جراحی کرده‌اید
در مورد کسانی که عمل جراحی ستون فقرات انجام داده‌اند، زمان شروع رانندگی با توجه به وسعت عمل، بین 2 تا 6 هفته متفاوت است و باید قبل از سفر با جراح مشورت کنند. معمولا حتی بعد از این زمان پزشک نکته‌هایی را به این افراد توصیه می‌کند که باید رعایت کنند؛ مصرف برخی از داروهای مسکن می‌تواند باعث احساس گیجی و خواب‌آلودگی راننده شود بنابراین تا زمان مصرف این‌گونه داروها اجازه رانندگی ندارند.

 

علاوه بر این، باید در طول سفر با خود کیسه‌های آب سرد و آب گرم همراه داشته باشند و با کوچک‌ترین ناراحتی از آن برای کاهش درد استفاده کنند. حتما راننده کمکی داشته باشند تا در صورت شروع و تشدید ناگهانی و غیرطبیعی درد حین سفر، تا رسیدن به مقصد و ویزیت پزشک به آنها کمک کند.

 

چگونه از کمردرد هنگام رانندگی پیشگیری کنیم؟ | بویر نیوز

boyernews.com/.../چگونه-از-کمردرد-هنگام-رانندگی-پ...
10 hours ago - چگونه بدون کمر درد رانندگی کنیم؟ بیشتر مردم حداقل یک بار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند و می‌توان گفت دومین علت مراجعه به پزشکان، ...

چگونه از کمردرد هنگام رانندگی پیشگیری کنیم؟ | پایگاه ...

www.amroolah.ir/.../چگونه-از-کمردرد-هنگام-رانندگی-...
6 hours ago - پیشگیری بهتر از درمان. چگونه از کمردرد هنگام رانندگی پیشگیری کنیم؟ بیشتر مردم حداقل یک بار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند و ...
10 hours ago - چگونه بدون کمر درد رانندگی کنیم؟ بیشتر مردم حداقل یک بار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند و می‌توان گفت دومین علت مراجعه به پزشکان، ...
30 mins ago - ۹ ساعت پیش - چگونه بدون کمر درد رانندگی کنیم؟ بیشتر مردم حداقل یک بار در طول زندگی خود کمردرد را تجربه می‌کنند و می‌توان گفت دومین علت ...
برای پیشگیری از کمردرد چطور روش رانندگی خودر ا تصحیح کنیم. ... مهمترین مواردی که در هنگام رانندگی برای کاهش احتمال ابتلا به کمردرد باید رعایت شوند عبارتند از.
منظور دقيقا” همان حرکاتی است که شايسته يک بدن سالم نيستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ايستادن و…… استفاده از عضلات کمر در ...
کمر درد شدید را درمان کنید و آنرا تقویت کنید تا از صدمه مجدد آن جلوگیری کنید. ... وضعیت بد هنگام خوابیدن یا لمیدن. بد نشستن و بد ایستادن. طولانی خم شدن ... چگونه از صدمه دیدن مجدد جلوگیری نماییم؟ برای جلوگیری از ... هنگام رانندگی. صندلی خود را ...
سلامت نیوز: کمردرد از معضلاتی است که این روزها گریبان بسیاری از افراد را گرفته است در این خبر شما را با ... توصیه هایی برای جلوگیری از کمردرد هنگام رانندگی.
تا حد ممکن از صندلی هایی محکم و صاف استفاده کنید. در صورت امکان در حالت نشسته یک یا هر دو زانو بالاتر از سطح ران ها قرار گیرد. این مساله بخصوص در هنگام رانندگی ...

Mar 18, 2009 - کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم .... يک بدن سالم نيستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ايستادن و…

 

معاونت اجتماعی ناجا - اخبار > جلوگیری از کمردرد هنگام رانندگي

police.ir/?siteid=24&pageid=497&newsview...
Dec 14, 2013 - کليد پيشگيري دراکثر کمردرد ها اينست که از فشار زياد به کمر خود جلوگيري کنيم، معناي اين جمله اين نيست که هيچ کاري نکنيم بلکه بايد ياد بگيريم فعاليت هاي روزمره خود را چگونه انجام دهيم تا کمر تحت فشار بيش از تحملش قرار نگيرد . ... Lordosis ايجاد ميشود لوردوزمهمترين مواردي که در هنگام رانندگي براي کاهش ...
کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم .... حرکاتی است که شایسته یک بدن سالم نیستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ایستادن و…

چگونه رانندگی کنیم - خرید - خانه

kharid.ariakerio.asia/t81053_چگونه-رانندگی-کنیم
چگونه در هنگام مطالعه با حواس پرتی مقابله کنیم سایت و و چگونه مطالعه کنیم چگونه زبان ... کمر درد چیست و چگونه از ان پیشگیری کنیم سایت پزشکان بدون مرز.

پيشگيري از درد كمر

www.boali.com/smk/smk10.htm
كمردرد ممكناست ناشي از وضعيت بد نشستن، ضعف عضلاني شكم يا كمر و كشيدگي ... دهيم، شامل اينكه چگونه وسايل و اجسام را بلند و حمل كنيم مي‌تواند به پيشگيري از كمردرد كمك ... انجام دهيد و هنگام انجام اين كارها چه وضعيتي داشته باشيد و چه رژيم غذايي مصرف كنيد. ... به عنوان مثال وقتي سوي ميز و نشسته‌ايد و كارها در حال رانندگي هستيد.

آوای سلامت - کمر درد

iec.behdasht.gov.ir › ... › بیماری های غیر واگیر
چگونه می توان از کمر درد پیشگیری کرد؟ 23. چگونه یک جسم سنگین را بلند کنیم تا به کمرمان آسیب نرسد؟ 24. .... منظور دقیقاً همان حرکاتی است که شایسته یک بدن سالم نیستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ایستادن و.

راههای پیشگیری از بروز کمردرد، گردن درد، زانو درد و …

vista.ir/.../راههای-پیشگیری-از-بروز-کمردرد،-گردن-در...
رانندگان یا مسافری كه رانندگی می‌كند چه نكاتی را باید رعایت كنند؟ ... در مسافرت اغلب به خاطر حمل وسایل دچار كمردرد می‌شوند، برای پیشگیری از آن چه باید كرد؟ ... هنگام نشستن روی مبل و صندلی فرد باید راست بنشیند و به اصطلاح از لم دادن اجتناب نماید و هنگام نشستن نیز بهتر است یك پا را روی .... چگونه از گردن‌درد پیشگیری کنیم؟
Sep 13, 2015 - چگونه کمر درد نگیریم ! ... کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم ..... این مساله بخصوص در هنگام رانندگی (با جلو کشیدن صندلی راننده) یا هنگام ...
Jul 21, 2015 - چگونه از کمردردهاي ناشي از رانندگي جلوگيري کنيم؟ ... هنگام تصميم گرفتن به سفر و رانندگي، ابتدا بايد از سالم بودن و درجه راحتي صندلي‌تان مطمئن ... بعد از تنظيم صندلي، نحوه نشستن راننده در پيشگيري از بروز کمردرد اهميت دارد.
Mar 14, 2015 - توصیه‌هایی برای جلوگیری از کمردرد هنگام رانندگی ... وی در ادامه افزود: «بهترین توصیه در پیشگیری یا تشدید کمردرد در حین رانندگی ... 11 توصیه به مادران باردار برای بستن کمربند ایمنی حین رانندگی · عکس/چطور اجسام سنگین را بلند کنیم؟ ... کفش پاشنه بلند علت بروز واریس در زنان · چگونه در نوجوانی و جوانی با ...

Jan 6, 2014 - ممکن است هنگام کمردرد دچار گرفتگی عضلات شوید. همچنین کمردرد می‌تواند باعث .... گرفتگی عضلات چیست و درمان آن چگونه است؟ فتق دیسک کمر و ...

 

کمردرد چیست؟ علل و علایم کمردرد؟ چگونگی پیشگیری و درمان ...

rastineh.ir › ... › پیشگیری از بیماریها
Jan 6, 2014 - ممکن است هنگام کمردرد دچار گرفتگی عضلات شوید. همچنین کمردرد می‌تواند باعث .... گرفتگی عضلات چیست و درمان آن چگونه است؟ فتق دیسک کمر و ...
-چگونه خودرو را بی دردسر معامله کنیم؟ -اصول حرفه ای ... در حوادث رانندگی. -روش پیشگیری از آسیب رساندن کیسه هوا به کودکان ... هنگام رانندگی. -درست رانندگی کنیم تا کمردرد نگیریم ... استفاده کنیم؟ -توصیه هایی برای حفظ خونسردی در هنگام رانندگی.

عرق بدن

magazinee.ir/عرق-بدن/
5 hours ago - سلامت و بهداشتپیشگیری بهتر از درمانآشنایی با درمان‌های خانگی برای بوی عرق بدن ... چگونه از کمردرد هنگام رانندگی پیشگیری کنیم؟
Mar 14, 2015 - برای جلوگیری از کمردرد در هنگام رانندگی چه کنیم؟ ... وی افزود: بهترین توصیه در پیشگیری یا تشدید کمردرد در حین رانندگی رعایت و مدنظر قرار دادن برخی از نکات از جمله مطمئن بودن از سالم بودن و درجه ... جرم‌گیری دندان کی و چگونه؟

چگونه از درد کمر پرهیز کنیم؟ - مجله پزشکی مادر

www.ir-med.com/.../2910-چگونه-از-درد-کمر-پرهیز-ک...
پیشگیری از کمردرد به کمک ورزش، بلند کردن صحیح اجسام،طریقه نشستن روی ... چگونه از درد کمر پرهیز کنیم؟ ... هنگام رانندگی نحوه نشستن خود را تنظیم کنید.

چطور از تصادفات در ایران جلوگیری کنیم

sc0rpionir.ir/چطور+از+تصادفات+در+ایران+جلوگیری+...
آموزش جامع رانندگی - چگونه حرکت کنیم مستند رعب انگیز تصادفات رانندگی در ایران ... در حین رانندگی توجه کنیم چطور از سفید شدن زود هنگام موها جلوگیری کنیم؟ ... در تصادفات رانندگی 9 ماه امسال چطور از کمر درد در حین رانندگی پیشگیری کنیم؟

بهترین درمان دیسک کمر

drheidarian.blogfa.com/category/22
Jul 9, 2013 - جلوگیریاز درد کمر در هنگام رانندگی. ازکمردرد یا کاهش درد کمر به هنگام رانندگیمفید واقع شوند: .... کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم.
Apr 24, 2011 - به‌طور قطع یک راننده عادی در طول عمر رانندگی خود حداقل در یک تصادف ... شانسی که در بالا آمد ناشی از این است که هنگام رخ دادن چیزهای بد، انسان ... آشنایی با زمان کنار گذاشتن رانندگی · چطور از کمر درد در حین رانندگی پیشگیری کنیم؟
Translate this page
Mashhad University of Medical Sciences
هنگام مراجعه به پزشك در مورد بيماري خود ، خوب توضيح دهيد ( مدت زمان كمر درد ... دچار كمردرد نشويد ، بايد به چگونگي نشستن ، ايستادن ، رانندگي كردن ، خوابيدن و ورزش كردن خود دقت كنيد . ..... 2 – چگونه از كمردرد پيشگيري كنيم ترجمه : مهدخت سپهرخوي.

کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم .... حرکاتی است که شایسته یک بدن سالم نیستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ایستادن و…

 

 

کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم - پورتال پزشکي ...

www.sportmedicine.ir/modules.php?name=contents...
کمر درد چیست و چگونه از آن پیشگیری کنیم .... حرکاتی است که شایسته یک بدن سالم نیستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ایستادن و…
... دهيم و چگونه اجسام را بلند و حمل کنيم مي تواند از کمردرد در ميانسالي و کهنسالي تا حد زيادي ... چگونه ورزش از کمردرد پيشگيري ميکند ؟ ... در هنگام بلند کردن اجسام از چرخش کمر بپرهيزيد و همچنين از بلند کردن اجسام تا سطح بالاتر از ... هنگام رانندگي:.
کمر درد بعد از سرماخوردگی دومين عاملی است که سبب می گردد افراد در سرکار .... بدن سالم نيستند؛ مانند بد نشستن روی صندلی ، قوز کردن هنگام رانندگی، بد ايستادن و.

پیشگیری از کمر درد - پارسه گرد

www.parsegard.com/.../پیشگیری-از-کمر-درد.html
کمردرد یکی از ناخوشایند‌ترین و البته شایع ترین درد‌های بدن است؛ چگونه از ابتلا به آن پیشگیری کنیم؟ ... برای مثال به هنگام رانندگی یا کار کردن با کامپیو‌تر خود، بهتر است کیف پول‌تان را از جیب خود در بیاورید تا روی سطح صافی بنشینید. 10.
شاید فکر کنید که احتمال وقوع کمردرد به هنگام خواب به دلیل اینکه عضلات کمر و نواحی آن در حال استراحت ... به هنگام رانندگی، از سالم بودن صندلی و درجه ی راحتی آن مطمئن شوید. ... کار حتّی بیشتر از منزل، سپری می کنیم، از راحتی میز، صندلی، نحوه ی قرارگیری صحیح مانیتور، کیبورد و ... چگونه احتمال وقوع حملات اضطرابی را كاهش دهیم؟

با كمر درد خود چكار كنيم ؟

drzohrabi.ir/.../85-با-كمر-درد-خود-چكار-كنيم.html
Sep 29, 2007 - روشهاي پيشگيري و درمان كمردردهاي حاد. ... خدایا : «چگونه زیستن »را به من بیاموز ،« چگونه مردن» را خود ، خواهم آموخت ..... نامناسبي در بدن خود ايجاد مي كنيم. ..... در هنگام رانندگی طولانی مدت در جاده های شمال ، به هنگام پایین آمدن از ماشین در هوای ...

پیشگیری از کمردرد در میانسالی و کهنسالی

www.torghabehonline.com › ... › تناسب اندام
چگونه ورزش از کمردرد پیشگیری میکند ؟ ورزش منظم موجب ... شایع ترین علت کمردرد بعد از آرتروز و بیرون زدگی دیسک کمر در میانسالی و کهنسالی به شرح زیر است: در فعالیت های ... هنگام رانندگی: حالت نادرست: از ... چگونه از گردن‌درد پیشگیری کنیم؟
اين روزها كمر درد بیشتر در جامعه شایع شده، دلیل آن چیست؟ ... اتفاق می‌افتد، به اين معني كه ممكن است هنگام جا به جا كردن يك جسم سنگين در اثر فشار .... فتق ديسك چيست و چگونه اتفاق مي‌افتد؟ .... کنم دکتر زیاد رفتم ولی نتیجه نگرفتم بعد یه مدت دوباره سراغم میاد باید چکار کنم .... مرگ خبرنگار صدا و سیما در تصادف رانندگی (+عکس).

چگونه از درد کمر پرهیز کنیم؟

mybanu.ir › گوناگونپزشکی سلامت
چگونه از درد کمر پرهیز کنیم؟ ... برای پیشگیری از کمردرد، راه‌های بسیاری وجود دارد. از آنجایی که حفظ سلامت بدن امری ... هنگام رانندگی نحوه نشستن خود را تنظیم کنید.

Nov 30, 2015 - جلوگیری و درمان کمردرد و فتق دیسک کمر. ... درد در ناحیه لگن در هنگام نشستن چگونه ایجاد می شود؟ ... برای اینکه توضیح بدیم چرا باید از پشتی طبی استفاده کنیم اول باید یک کم درباره ی ستون فقرات بدونین . ... وقتی پشت میز کار و یا در هنگام رانندگی به جلو خم می شوید، هسته و مواد ژله مانند به عقب دیسک حرکت می ...

 

چگونه بشینیم تا کمر درد نگیریم - دکتر آرش شرافت وزیری

drsherafatvaziri.com/.../چگونه-بشینیم-تا-کمر-درد-ن...
برای پیشگیری از کمر درد باید به نقاط فشار و اصول کلی حفظ انحنای ستون مهره‌ها دقت کنید. هنگام رانندگی سر و گردن تان را صاف نگه‌دارید. سرتان را به اطراف خم ...
هدف رسیدن به زندگی سالم بدون بروز کمر درد است اما درمان این بیماری ساده نیست که مثلا با مصرف چند .... جیبهای پشت شلوار را در هنگام رانندگی نباید زیاد پر نمود.
كمر درد حاد چگونه درمان مي شود؟ ... در اين هنگام تمامي درمان،استراحت مطلق و ماندن در رختخواب است. ... همچنين صندلي شما به هنگام رانندگي بايد متناسب باشد. .... صحيح در ما ايجاد ميكند بايد يك زندگي پر نشاط ومتعادل ومحيط كاري آرام وپر تحرك ايجاد كنيم.

برای پیشگیری از کمر درد درست بنشینید - هفتگی

haftegy.ir/برای-پیشگیری-از-کمر-درد-درست-بنشین...
May 2, 2014 - برای پیشگیری از کمر درد باید به نقاط فشار و اصول کلی حفظ انحنای ستون مهره‌ها دقت کنید. هنگام رانندگی سر و گردن تان را صاف نگه‌دارید. ... تا کمر درد نگیریم, چگونه صندلی مناسبی برای نشستن انتخاب کنیم, درست نشستن, درست ...
10 hours ago - هاشمی در میان تشویق و حمایت مردم گفت: آمده ام تا سرمایه گذار جذب کنم برای ... را بیشتر بشناسیم · چگونه از کمردرد هنگام رانندگی پیشگیری کنیم؟
پر انرژی بیا تو - نحوه صحیح خوابیدن جهت رفع کمردرد و پیشگیری از آن با ورزش - طلا یعنی سلامتی. ... اينک زمان آن رسيده که مجددا دستور خود را تکرار کنيم: «هميشه به گونه‌اي ... اين نحوه نشستن به ويژه در رانندگي حايز اهميت مي ‌باشد، اکثر افراد هنگام ...
همیشه گفته می شود که درست بنشینید تا کمر درد نگیرید،اما برای پیشگیری از کمر ... صحیح نشستن موقع رانندگی ... هنگام رانندگی سر و گردن تان را صاف نگه‌دارید. ... اگر کمر درد دارید و از این بیماری بسیار رنج می برید به شما توصیه می کنیم این ...

15 نکته درباره کمردرد بارداری

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=237304
Feb 13, 2013 - 4- هنگام خوابیدن بالشی را بین پاهای خود قرار دهند تا اگر احساس کمردرد ... ولی توصیه می کنیم قبل از انجام طب سوزنی در دوران بارداری، حتما با ... کمردرد شدید در این دوران ممکن است در اثر عفونت کلیه و یا بیماری دیگری باشد که در صورت عدم درمان، عواقب بدی را برای مادر و جنین به دنبال خواهد داشت. ... رانندگی در حاملگی.
درمان آلزایمر, تقویت مغز, بیماری فراموشی, · دوران سالمندی .... پیشگیری از ماشین‌گرفتگی کودکان در سفر ... چگونه از کمردرد هنگام رانندگی پیشگیری کنیم؟ امروز.

مهم ترین روش های پیشگیری از بروز کمردرد اینست که عضلات کمر و شکم خود را قوی ... هنگام ايستادن خود را به جلو خم نکنيد، گوش ها، شانه و لگن را بايد در يک امتداد و شکم ... چگونه بایستیم، بنشینیم، چگونه اجسام را بلند کنیم، چگونه رانندگی کنیم و .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 801
  • باردید دیروز : 509
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,310
  • بازدید ماه : 1,310
  • بازدید سال : 96,466
  • بازدید کلی : 774,259
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات