loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 404 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

مقام‌ معنوی‌ حضرت فاطمه (س)، نسبت‌ به‌ مقام‌ جهادی‌،انقلابی‌ او به‌ مراتب‌ بالاتر است‌

 

فاطمه (س) الگوی جاودانه زنان عالم
بى‏ شک خلقت حضرت فاطمه (س) پاسخ غیرتمندانه دستگاه آفرینش به تحقیر تاریخى زن و پاسخى جاودانه به چگونگى جریان یافتن زنانگى در متن حیات بشرى است.
آفرینش و زندگی حضرت فاطمه (س) این نکته را به اثبات رساند که مى ‏توان احساسات و انعطاف زنانه را با شعور و درایت حماسى پیوند زد؛ مى ‏توان از محیط خانه منشا تحولات اجتماعى و تاریخى شد؛ مى‏ توان در محراب عبادت با ملک همنوا گردید و از آنجا، پاى به مسجد گذاشت و بلاغت را در ادبیات سیاسى و فرهنگى به اوج رساند؛ مى ‏توان اوج اقتدار زنانه را در خضوع به همسر، پرورش فرزند، خانه‏ دارى هدفمند، توجه به علم و معرفت و حضورموثر در مهم‏ ترین عرصه‏ هاى حیات سیاسى و اجتماعى، تعریف کرد و عمر کوتاه زندگى مادى را تا همیشه تاریخ جاودانه ساخت.

 

امروزه بازشناسى شخصیت حضرت فاطمه (س) از آن جهت اهمیت دارد که ادعا مى‏ کنیم جبران تحقیر تاریخى زن و نمایش توانمندى و ارزشمندى آنها، در سلوک مردانه و به خود بستن صفات مذکر نیست و باید اوج اقتدار زن را در بازبینى «هویت زنانه» جست.

 

شخصیت فاطمه‌ زهرا(س)، شخصیتی ممتاز و برجسته
شخصیت‌ زهرای‌ اطهر، در ابعاد سیاسی‌ و اجتماعی‌ و جهادی‌، شخصیت‌ ممتاز و برجسته‌ای‌ است؛ به‌ طوری‌ که‌ همه‌ زنان‌ مبارز و انقلابی‌ و برجسته‌ و سیاسی‌ عالم‌ می‌توانند از زندگی‌ کوتاه‌ و پرمغز او درس‌ بگیرند.

 

زنی‌ که‌ در بیت‌ انقلاب‌ متولد شد و تمام‌ دوران‌ کودکی‌ را در آغوش‌ پدری‌ گذراند که‌ مشغول یک‌ مبارزه‌ عظیم‌ جهانی و‌ فراموش‌ نشدنی‌ بود. وی در دوران‌ کودکی‌، سختیهای‌ مبارزه‌ دوران‌ مکه‌ را چشید، به‌ شعب‌ ابی‌طالب‌ برده‌ شد، گرسنگی‌ و سختی‌ و رعب‌ و انواع‌ شدتهای‌ دوران‌ مبارزه‌ مکه‌ را لمس‌ و بعد  که‌ به‌ مدینه‌ هجرت‌ کرد، همسر مردی‌ شد که‌ تمام‌ زندگی‌ اش جهاد فی‌سبیل‌الله‌ بود و در تمام‌ قریب‌ به‌ یازده‌ سال‌ زندگی‌ مشترک‌ حضرت فاطمه (س) و حضرت امیرالمومنین‌(ع)، هیچ‌ سالی‌، بلکه‌ هیچ‌ نیم‌ سالی‌ نگذشت‌ که‌ این‌ شوهر، کمر به‌ جهاد فی‌سبیل‌الله‌ نبسته‌ و به‌ میدان‌ جنگ‌ نرفته‌ باشد و حضرت فاطمه (س) این‌ زن‌ بزرگ‌ و فداکار، همسری‌ شایسته‌ یک‌ مرد مجاهد و یک‌ سرباز و سردار دائمی‌ میدان‌ جنگ‌ را نکرده‌ باشد.

 

زندگی‌ حضرت فاطمه (س)، اگر چه‌ کوتاه‌ بود و حدود بیست‌ سال‌ بیشتر طول‌ نکشید، اما این‌ زندگی‌، از جهت‌ جهاد، مبارزه‌، تلاش‌، کار انقلابی‌، صبر انقلابی‌، درس‌، فراگیری‌ و آموزش، سخنرانی‌ و دفاع‌ از نبوت‌ و امامت‌ و نظام‌ اسلامی‌، دریای‌ پهناوری‌ از تلاش‌ و مبارزه‌ و کار و در نهایت‌ هم‌ شهادت‌ است‌.

 

مقام‌ معنوی‌ حضرت فاطمه (س)، نسبت‌ به‌ مقام‌ جهادی‌، انقلابی‌ و اجتماعی‌ او به‌ مراتب‌ بالاتر است‌. فاطمه ‌‌زهرا(س‌) به‌ ظاهر، یک‌ بشر و یک‌ زن‌، آن‌ هم‌ زنی‌ جوان‌ است؛ اما در معنا، یک‌ حقیقت‌ عظیم‌ و یک‌ نور درخشان‌ الهی‌ و یک‌ بنده‌ صالح‌ و یک‌ انسان‌ ممتاز و برگزیده‌ است‌.

 

حضرت فاطمه (س)، روح مجرد و خلاصه نبوت و ولایت
درباره‌ حضرت فاطمه (س) هرچه بگوئیم، کم گفته‏ ایم و به حقیقت نمى‏ دانیم که چه باید بگوئیم و چه باید بیندیشیم. به قدرى ابعاد وجود این روح مجرد و این خلاصه نبوت و ولایت براى ما پهناور و بى‏ پایان و درک نشدنى است که متحیر مى‏ مانیم.

 

ستارگان درخشان عالم بشریت اغلب در زمان حیات خود به‏ وسیله هم ‏عصرانشان شناخته نشده ‏اند؛ مگر عده کمى از برجستگان که انبیا و اولیا باشند؛ آن هم به ‏وسیله عده معدودى. اما فاطمه‌ زهرا (س) چنان است که در زمان خود، نه فقط پدر و همسر و فرزندان و شیعیان خاص، بلکه حتى کسانى که شاید رابطه صمیمانه و گرمى هم با ایشان نداشتند، زبان به مدح آن بزرگوار گشودند.


اگر به کتابهایى که درباره فاطمه‌ زهرا (س) به‏ وسیله محدثین اهل سنت نوشته شده نگاه کنیم، روایات بسیارى را مى بینیم که از زبان پیغمبر (ص) در ستایش صدیقه طاهره صادر شده و یا رفتار پیغمبر با آن بزرگوار را نقل مى ‏کنند.

 

شخصیت حضرت فاطمه‌ زهرا(س),حضرت فاطمه‌ زهرا(س), زندگی حضرت فاطمه‌ زهرا(س)

شخصیت‌ زهرای‌ اطهر، در ابعاد سیاسی‌ و اجتماعی‌ و جهادی‌، شخصیت‌ ممتاز و برجسته‌ای‌ است

 

ام ابیها؛ تسلی ‌بخش پیغمبر(ص)
حضرت فاطمه (س)، تا قبل از ازدواج که دخترکى بود، با آن پدر به این عظمت کارى کرد که کنیه ‏اش را ام ‏ابیها – مادر پدر - گذاشتند. در آن زمان، پیامبر رحمت و نور، پدید آورنده دنیاى نو و رهبر و فرمانده عظیم آن انقلاب جهانى  انقلابى که باید تا ابد بماند، در حال برافراشتن پرچم اسلام بود.


آن حضرت چه در دوران مکه، چه در دوران شعب ‏ابی‌طالب  و چه آن هنگام که مادرش خدیجه از دنیا رفت و پیغمبر را تنها گذاشت، در کنار و غمخوار پدر بود. دل پیغمبر در مدت کوتاهى با دو حادثه وفات خدیجه و وفات ابی ‌طالب شکست. فاطمه زهرا (س) در آن روزها قد برافراشت و با دستهاى کوچک خود غبار محنت را از چهره پیغمبر زدود.

 

کلام حضرت فاطمه زهرا (س)
- نزدیکترین اوقات زن به خدا
عَنْ فاطِمَهَ الزَّهْراءِ(علیها السلام) قالَتْ: سَاَلَ رَسُولُ اللّهِ(صلى الله علیه وآله وسلم)اَصْحابَهُ عَنِ الْمَرْاَهِ ماهِىَ؟ قالُوا: عَوْرَهٌ، قالَ: فَمَتى تَکُونُ اَدْنى مِنْ رَبِّها؟ فَلَمْ یَدْرُوا. فَلَمّا سَمِعَتْ فاطِمَهُ(علیها السلام) ذلِکَ قالَتْ: اَدْنى ما تَکُونُ مِنْ رَبِّها اَنْ تَلْزَمَ قَعْرَ بَیْتِها. فَقالَ رَسُولُ اللّهِ(صلى الله علیه وآله وسلم): اِنَّ فاطِمَهَ بَضْعَهٌ مِنّى.

 

پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله وسلم) از اصحابش پرسید: زن چیست؟ گفتند: زن ناموس است.

فرمود: زن چه موقع به خدایش نزدیکتر است؟ اصحاب نتوانستند جواب گویند.
چون این سخن به گوش فاطمه(علیها السلام)رسید، فرمود: نزدیکترین اوقات زن به خداى خود هنگامى است که در کُنج خانه خود باشد.
پس از این جواب، پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله وسلم)فرمود: حقّا که فاطمه پاره تن من است.

 

- موقعیت اهل بیت در نزد خدا
« وَاحْمَدُوا الَّذى لِعَظمَتِهِ وَ نُورِهِ یَبْتَغى مَنْ فِى السَّمواتِ وَ الاَْرْضِ اِلَیْهِ الْوَسیلَهَ، وَ نَحْنُ وَسیلَتُهُ فى خَلْقِهِ، وَ نَحْنُ خاصَّتُهُ وَ مَحَلُّ قُدْسِهِ، وَ نَحْنُ حُجَّتُهُ فى غَیْبِهِ، وَ نَحْنُ وَرَثَهُ اَنـْبِیائِهِ.»
خدایى را حمد و سپاس گویید که به خاطر عظمت و نورش، هر که در آسمانها و زمین است به سوى او وسیله مىجوید، و ما وسیله او در میان مخلوقاتش و خاصّان درگاه و جایگاه قدس او و حجّت غیبى و وارث پیامبرانش هستیم.


- بهترین زنان کیستند؟
قالَتْ فاطِمَهُ(علیها السلام) فى وَصْفِ ما هُوَ خَیْرٌ لِلنِّساءِ: خَیْرٌ لَهُنَّ اَنْ لایَرینَ الرِّجالَ، وَ لا یَرَوْ نَهُنَّ.
حضرت فاطمه زهرا(س) در وصف این که بهترین چیز براى زنان چیست، فرموده اند: این که زنان، مردان را نبینند، و مردان هم زنان را نبینند.

 

حضرت فاطمه (س)، الگوی جاودانه ای برای تمام زنان

norooz95.nasrblog.com/post/17/
15 mins ago - مقام‌ معنوی‌ حضرت فاطمه (س)، نسبت‌ به‌ مقام‌ جهادی‌،انقلابی‌ او به‌ مراتب‌ بالاتر است‌. فاطمه (س) الگوی جاودانه زنان عالم بى شک خلقت حضرت فاطمه (س) ...

10 hours ago - مقام‌ معنوی‌ حضرت فاطمه (س)، نسبت‌ به‌ مقام‌ جهادی‌،انقلابی‌ او به‌ مراتب‌ بالاتر است‌. فاطمه (س) الگوی جاودانه زنان عالم بى شک خلقت حضرت فاطمه (س) ...

حضرت فاطمه(س)؛ الگوی جاودانه زنان عالم

vista.ir/.../حضرت-فاطمه(س)%25D8%259B-الگوی-جاودا...
امروز به روایتی سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) است، بانویی که در مکتب تربیتی اسلام پرورش یافت، ... شخصیت حضرت فاطمه زهرا سیدهٔ نساء العالمین ( سرور زنان جهان ) اسوه و الگویی کامل برای تمام زنان عاشق عفت و فضیلت است . ..... گفتنی است این خواننده ترکیه ای همسر رضا ضراب، تاجر تبریزی الاصل ساکن ترکیه است که به اتهام ...

حضرت فاطمه (س)، الگوی جاودانه ای برای تمام زنان - خبر آنتایم

khabarontime.ir/.../حضرت-فاطمه-س-،-الگوی-جاودانه-ای-...
خبر-آنتایم-p-class=-imgarticle-img-style=-width-251px;-height-159px;-title=-حضرت-فاطمه-zwnj ...

حضرت فاطمه زهرا (س) از نگاه حضرت امام خمینی(ره) | هیئت ...

zainabiun.ir/حضرت-فاطمه-زهرا-ع-از-نگاه-حضرت-امام-خمی/
حتی می توان گفت در میان تمام سخنان ژرف و فرموده های حکمت آموز حضرت امام راحل رحمه الله نیر کمتر ... الگویی جاودانه. حضرت زهرا علیهاالسلام نه تنها برای زنان، بلکه برای همه عالم اسوه ای حسنه است. امام خمینی رحمه الله می فرماید: «الگو، حضرت زهراست.

حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/ رعایت ...

www.fardanews.com/.../حضرت-زهراس-الگوی-کامل-عفا...
حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/ رعایت نکردن حجاب و عفاف آثار ... نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، ...

الگوی زن مسلمان/حضرت فاطمه زهرا(س)

www.hawzah.net/.../الگوی-زن-مسلمانحضرت-فاطمه-زه...
ای محمد آن را بخور و بیمی نداشته باش. این نور در آسمان، منصوره و در زمین فاطمه است. چرا در آسمان منصوره و در زمین، فاطمه؟ در آسمان منصوره است؛ چون بنا بر قول حضرت حق ...
رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز زن: حضرت زهرا (س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است. رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: نام گذاري امروز به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي ... حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينكه ذهن و كلام انساني از بيان تمام فضيلت، ...

مظاهر خودنمایی آثار مخربی بر اخلاق و جامعه دارد/حضرت زهرا(سالگوی کامل عفاف و حجاب ... نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، ...

 

فاطمه الزهرا(س) الگویی جاودانه برای زنان عالم

www.yjc.ir/.../فاطمه-الزهراس-الگویی-جاودانه-برای-زنان...
حضرت زهرا(س) بانویی که در مکتب تربیتی اسلام پرورش یافت، ایمان و تقوا در ذرات ... شخصیت حضرت فاطمه زهرا سیدة نساء العالمین ( سرور زنان جهان ) اسوه و الگویی کامل ... مبارزه ای که ریحانه نبی در حسّاس ترین دوران آغاز کرد، از زمان آغازین انحراف جامعه پس ... هنگامی که او تعدّی غاصبان خلافت را به حریم ولایت و امامت دید، با تمام قوا و با ...
وی در خاتمه سخنان خود گفت : زندگی حضرت فاطمه (س) باید الگوی زنان امروزی باشد چه ... 1- خوبیهایی که تمام انبیاء دارند حضرت فاطمه (ص) به تنهایی آن خوبیها را دارد. ... وی در خاتمه گفت حضرت فاطمه (س) سنت حسنه جاودانه ای به یادگار گذاشته است و آن ذکر ...

فرارسيدن ايام فاطميه و شهادت ريحانه النبي حضرت فاطمه زهرا(س ...

gsia.tums.ac.ir/.../فرارسيدن-ايام-فاطميه-و-شهادت-ريحا...
اول خنده اي بسان واشدن گلي و بعد همه با هم گفتند: خوش آمدي اي مقصود خلقت بهشت ... فاطمه، كوثر پيامبر و نمونه كامل زنان مسلمان است و زهرا همانگونه كه از نامش پيداست، درخشانترين چهره و زيباترين الگو براي تمامي ... حضرت فاطمه(س) الگوي جاودانه زنان عالم:
تمام دوران زندگي و ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) الگويي است براي كساني ... يكي از مسائل مهم در هر خانواده‌اي، چگونگي تقسيم كار بين زن و شوهر و تعيين .... آنان الگوي جاودانه‌اي براي همسرداري گشتند كه تا امروز، هيچ نظيري براي آن نمي‌توان جست.
فاطمه زهرا (س) در زمان خودش اسوه بوده و نمی تواند برای زن امروزی الگو و سرمشق باشد! ... های ایثار درس زندگی بگیرند و با دوری از آرزوی های زودگذر زندگی زناشویی را رنگی جاودانه زنند. ... حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه ای برای تمام زمانها و برای تمام بشریت است.
سنگر - حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است - . ... كردند: نام گذاري امروز به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي براي همه خصوصاً بانوان و زنان كشور اسلامي ما دارد تا ... حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينكه ذهن و كلام انساني از بيان تمام فضيلت، ...
حضرت زهرا(س) الگوي کامل عفاف و حجاب ... خاطرنشان کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور اسلامی ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، درخشندگی، کبریاء و ...

حضرت زهرا(س) الگویی برای تمام اعصار - فرارو

fararu.com/fa/.../حضرت-زهراس-الگویی-برای-تمام-اعص...
Mar 25, 2015 - مگر خداوند درباره پدر حضرت زهرا(س) که متعلق به 1400 سال پیش است ... آیا مثلا گفته می شود حضرت زهرا(س) در منزل نان می‌پختند امروزه نیز زنان ما باید این کار را انجام دهند؟ ... اند و روایت این است که پیامبر ملحفه ای را بر روی خود و حضرت زهرا(س) و ... و به وسیله حضرت زهرا(س) باقی ماند و جاودانه شد و "ام‌ابیها" یعنی پیامبر ...
May 12, 2012 - پایگاه اطلاع رسانی دولت - حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است. ... گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام ...

May 13, 2012 - حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف وحجاب زن مسلمان است / رعایت نکردن حجاب آثار ... نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام ...

 

حضرت فاطمه زهرا (س) به عالیترین کمالات انسانی آراسته بود ...

www.ido.ir/pages/?id=300849
Sep 5, 2015 - تمام دوران زندگی و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) الگویی است برای کسانی .... با دیدن این منظره، اشک از چشمان پیامبر(ص) جاری شد و فرمود: ای دختر عزیزم! ... فاطمه‌(س)، ام ابیها، برترین زنان دو جهان و مصداق بارز کوثر است. ... آنان الگوی جاودانه‌ای برای همسرداری گشتند که تا امروز، هیچ نظیری برای آن نمی‌توان جست.

سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) | پرسمان دانشجویی اخلاق

akhlagh.porsemani.ir/.../سبک-زندگی-حضرت-فاطمه-زه...
Oct 23, 2015 - آمده است برای تولد ایشان جبرئیل به پیامبر(ص) عرض کرد: اى محمد! .... همسرداری حضرت فاطمه(س) نیز بهترین الگو برای زنان مسلمان است. .... خدای تعالی چنان دل و جان و تمام اعضاء و جوارح دخترم فاطمه را به ایمان پر کرده که یک سره برای .... آيت الله توکل · آيت الله جاودان · آيت الله جوادي آملي · آيت الله حائري شيرازي · آيت الله ...
May 12, 2012 - حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است ... و خاطرنشان کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، ...
فاطمه زهرا الگوي كامل انساني - مطالب عمومی در رابطه با حضرت فاطمه س - ورود شما را به این ... خود به ترسیم و توصیف شخصیت جاودانه فاطمه زهرا(سلام الله علیها) پرداخته اند، اما به این ... تا درب مسجد آمد و در تأكيد بر ياري همسرش چنين فرمود: «به خدا سوگند، اي سلمان! ... و زنان در جامعه ما که دنبال یک الگوی تمام عیارند چه‌قدر الگوی خود حضرت زهرا ...
حضرت امام خميني رحمه الله از همان ايام جواني، به حضرت زهرا عليها السّلام علاقه اي خاصّ ... حتّي مي توان گفت در ميان تمام سخنان ژرف و فرموده هاي حکمت آموز حضرت امام راحل ... الگويي جاودانه /حضرت زهرا عليها السّلام نه تنها براي زنان، بلکه براي همه عالم اسوه اي ...
May 12, 2012 - حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/مظاهر خودنمایی و بدحجابی، ... امروز به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي براي همه خصوصاً بانوان و زنان كشور اسلامي ما ... حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينكه ذهن و كلام انساني از بيان تمام ...
May 12, 2012 - حضرت زهرا (س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است ... و خاطرنشان کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان ... حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، ...

نگاهی به شیوه های الگوپذیری سیره عملی حضرت فاطمه(س)

www.yazd.mobaleghan.com/.../نگاهی+به+شیوه+های+ال...
حال اینكه چگونه باید این الگوپذیری انجام شود نكته ای است كه در گفت وگو با حجت الاسلام ... جاودانه گردند نیاز به یك الگوی مناسب زندگی دارند و با توجه به اینكه حضرت .... وی با بیان اینكه شخصیت حضرت زهرا(س) الگویی برای تمام زنان عالم از آغاز اسلام ...
بايد زندگي و ابعاد مختلف شخصيتي حضرت زينب (س)، سرمشق و الگوي زنان در ... كه حيات اسلام ناب محمدي (ص) و آزادگي و آزادي را امداد جاودانه پايمردي و استقامت خود .... ترويج مي‌شد که زن الگو و مورد نظر، زينب(س) و فاطمه(س) هستند که در تمام طول عمر ... زینب در خانه ای تربیت می شود که علی و فاطمه شالوده آن کانون گرم و با صفا را ریخته اند.

حضرت مهدی (عج) حضرت فاطمه زهرا را الگو و اسوه خود در رفتار و برنامه حکومتی می داند. ... و سخنرانی های خود به ترسیم و توصیف شخصیت جاودانه فاطمه زهرا(س) پرداخته اند، اما به ... تمام ابعادی که برای زن و برای یک انسان متصور است در فاطمه زهرا(س) جلوه کرده و ... ظاهر روایت این است که در این 75 روز ، مراوده ای بوده است یعنی رفت و آمد جبرئیل ...

 

حضرت زهرا الگوی حجاب و عفاف

www.pahlo-shekaste.blogfa.com/
حضرت زهرا الگوی حجاب و عفاف - ... خداوند متعال از بین تمامی ابرار تعدادی را گزینش کرد و آنان را که کاملترین افراد بشر پس از رسول ... فضه آن چنان خویش را فانی در فاطمه(س) کرد و با او میثاقی جانانه و جاودانه بست که خود را داوطلبانه در ... زمانی که حضرت زهرا(س) به علت بیماری نمی توانسته از خانه خارج شود، زنان مهاجران و انصار برای دیدن ...
عشق جاودان - میلاد (حضرت زینب) صبر زینب+ حضرت زینب الگوی زنان اسلام+ ... زینت پدر؛ زینتی برای علی علیه السلام که خود آیینه تمام نمای زیبایی هاست. ولادت حضرت زینب (س) در خانواده ای به دنیا آمد که به طهارت و پاکی شهرت داشت، در خانواده ای دیده ...
حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است ... کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور اسلامی ما دارد ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، درخشندگی، ...

زهرا الگوي مهدي عليهما السلام

nvf-kordestan.ir/publish/.../زهرا-الگوي-مهدي‏-عليهما‏الس...
امامان معصوم و حضرت زهرا عليهم السلام تمام شرايط الگو و مقتدا بودن را دارا مي ... نكته اي كه در اينجا مهم و اساسي است اين كه هر چند كامل بودن و بي عيب و نقص و ... پيامبر(ص) فرمود: بهترين زنان عالم چهار نفرند: مريم دختر عمران، فاطمه(س) دختر .... امروزه زنان بايد از آن الگوي جاودان پيروي كنند و رعايت حجاب و گوهر پاكدامني را پيشة خود قرار دهند.
حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است ... كردند: نام گذاري امروز به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي براي همه خصوصاً بانوان و زنان كشور اسلامي ما دارد ... حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينكه ذهن و كلام انساني از بيان تمام فضيلت، درخشندگي، ...
May 13, 2012 - رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز زن: حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن ... به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي براي همه خصوصاً بانوان و زنان كشور اسلامي ما دارد تا ... حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينكه ذهن و كلام انساني از بيان تمام ...
به گزارش انتخاب به نقل از دفتر رهبر معظم انقلاب، در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا ... مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا را الگوی جامعی از فضائل معرفی و خاطرنشان کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، ...
Apr 24, 2012 - حضرت فاطمه(س) الگوي صادق و سعادت آفرين حركت و سلوك انسان و حيات و ... هم كه بخواهند زندگي زيبايي داشته و در تاريخ جاودانه گردند نياز به يك الگوي ... اگر دختران و زنان جامعه از الگوهاي راستين پيروي نمايند، جامعه اي زيبا و فاضله خواهيم ساخت.» ... داد و حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوي تمام عيار انسانيت مطرح ساخت.
May 3, 2013 - گزیده ی سخنان مقام معظم رهبری در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها(11/2/92) ... ابعاد مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا را الگوی جامعی از فضائل معرفی و خاطرنشان کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام ...

حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/مظاهر ...

esfahanebidar.ir/.../حضرت-زهراس-الگوی-کامل-عفاف-و-...

May 12, 2012 - حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/مظاهر خودنمایی ... گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور اسلامی ما دارد ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام ...

 

آوا - رعايت نكردن حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاري بر اخلاق و ...

avapress.com/vdcewz8e.jh8zfi9bbj.html
امام خامنه ای در اين ديدار با تبريك روز تاريخي و فراموش نشدني ولادت حضرت زهرا سلام الله ... اين روز با تولد امام خميني (ره)، ابعاد مختلف زندگي حضرت فاطمه زهرا را الگوي جامعي از ... نام گذاري امروز به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي براي همه خصوصاً بانوان و زنان كشور ... صحيح فرزند، و اهميت دادن به خانواده، در راه و مسير حضرت زهرا (س) حركت كنند.
تمام دوران زندگي و ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) الگويي است براي كساني كه ... شوند ما در اينجا تنها به گوشه اي از اين الگوهاي اخلاقي و تربيتي اشاره مي كنيم: ... يكي از مسائل مهم در هر خانواده‌اي، چگونگي تقسيم كار بين زن و شوهر و تعيين .... آنان الگوي جاودانه‌اي براي همسرداري گشتند كه تا امروز، هيچ نظيري براي آن نمي‌توان جست.

چرایی الگویی بودن حضرت زهرا :: بهشت ارغوان | حضرت فاطمه ...

sedighe.ir/category/چرایی-الگویی-بودن-حضرت-زهرا/
۷ مطلب با موضوع «چرایی الگویی بودن حضرت زهرا» ثبت شده است - ... پیامبر صلّی اللَّه علیه و آله فرمودند: ای سلمان! ... هر چند روز ولادت فاطمه، افتخاربخش تمام زنان عالم گردیده و روز زن نامیده شده است؛ اما روز ولادت او، افتخاربخش همه مردان و زنان جهان و جلوه تمام نمای مکارم ... پدر فاطمه به فرموده صریح قرآن جاودان، اسوه شایسته همه خداباوران است.
حضرت زهرا الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است ... کردند: نام گذاری امروز به نام روز زن، درسهای جاودانه ای برای همه خصوصاً بانوان و زنان کشور اسلامی ما دارد تا ... حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه ذهن و کلام انسانی از بیان تمام فضیلت، درخشندگی، ...

ذکر شود

magazinee.ir/ذکر-شود/
7 hours ago - حضرت فاطمه (سالگوی جاودانه ای برای تمام زنان. مقام‌ معنوی‌ حضرت فاطمه (س)، نسبت‌ به‌ مقام‌ جهادی‌،انقلابی‌ او به‌ مراتب‌ بالاتر است‌ فاطمه (س)…

اردیبهشت ۱۳۹۱ - خـاکـریـز

khakrizemam.blogfa.com/1391/02
حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است/مظاهر خودنمایی و بد حجابی، ... نام گذاري امروز به نام روز زن، درسهاي جاودانه اي براي همه خصوصاً بانوان و زنان كشور اسلامي ... حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به اينكه ذهن و كلام انساني از بيان تمام فضيلت، ...
Translate this page
Bu‑Ali Sina University
Sep 13, 2015 - تمام دوران زندگي و ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت زهرا (س) الگويي است ... يكي از مسائل مهم در هر خانواده‌اي، چگونگي تقسيم كار بين زن و شوهر و .... آنان الگوي جاودانه‌اي براي همسرداري گشتند كه تا امروز، هيچ نظيري براي آن نمي‌توان جست.

بزم اشک - الگوهای شخصیت حضرت زهرا

bazmeashk.blogfa.com/.../الگوهای-شخصیت-حضرت-زه...
فاطمه زهرا علیهاالسلام الگوی جاودان انسان آرمانی ... فاطمه زهرا یک الگوی تمام عیار است؛ اما او را چه‌قدر می‌شناسید؟ ... فاطمه زهرا سلام‌‌الله‌علیها یک اسوه است برای زنان، برای مردان، برای همه، در همة عصرها و دوره‌ها و امروز که .... پس نتیجه ای که درابتدای بحث بر آن اصرار داریم آن است که باید عظمت وجودی فاطمه زهرا«علیها السلام » را تاحدی درک کنیم.
حضرت فاطمه (س) به عنوان بهترین الگوی تربیتی زن مسلمان ، در بیرون منزل ودر مواجهه با نامحرم ... و چادر را، به گونه‌اي كه تمام بدن آن حضرت را مي‌پوشاند و گوشه‌هاي آن به زمين مي‌رسيد، به تن كردند ... ای محمد! علی به منزلت تو نمی رسد مگر به آنچه که از بلاها توسط فرعون آن عصر و غصب کننده حق او بر او وارد میشود. ..... خرما ای نو بهار جاودان آفتاب.

+ نوشته شده در شنبه پنجم دی ۱۳۹۴ساعت 8:36 توسط کنیز حضرت زهرا (س) | یک نظر ... ای مردم همانا خدا و من از آنان بیزاریم، همانا آن رهبران فاسد و اطرافیان و پیروانشان در پایین .... «زن و اسوه‌‌های آسمانی» گفت: مرحوم نراقی درباره زیارت اولیاء می‌نویسد: نفوس ..... حضرت فاطمه زهرا - سلام الله عليها - فرمود: همانا حقيقت و واقعيّت تمام سعادت ها و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,825
  • بازدید ماه : 14,276
  • بازدید سال : 95,156
  • بازدید کلی : 772,949
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات