loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 833 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)
شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه ونتوربیت، ال جی امیدوار است با این گوشی بتواند با سامسونگ گلگسی اس 7 و آیفون 7 اپل رقابت کند.

ال جی در استراتژی طراحی و ساخت پرچمدار جدید خود تغییر رویه گسترده‌ای را اعمال کرده است. پس از موفقیت G2 شرکت ال جی صرفا با G3 و G4 راه G2 را تکرار کرد، اما G5 به لحاظ طراحی و سبک کار با پیشکسوتان خود کاملا فرق دارد.

ال جی در طراحی و ساخت G5 نه تنها به بدنه فلزی روی آورده، بلکه از طراحی قطعات جداشونده و تغییر‌پذیر استفاده کرده که به این گوشی این امکان را می‌دهد که در آن واحد به یک دوربین دیجیتال، یک پلیر پرقدرت و همچنین دیگر دستگاههای دیجیتال تبدیل شود.

همان‌طور که قبلا اعلام شده این گوشی از یک درگاه خارق‌العاده بهره می‌برد که از آن می‌توان برای تعویض باتری و قرار دادن دیگر دستگاه‌های اضافه شدنی به گوشی استفاده کرد.

ال جی تاکنون فقط دو مورد از این دستگاههای افزودنی به گوشی را رونمایی کرده است که شامل دوربین مجزا و پلیر مجزا هستند.

دوربین مجزا:
این دوربین می‌تواند از طریق درگاه الصاق باتری به گوشی متصل شود تا امکانات یک دوربین DSLR را در اختیار کاربر قرار دهد. دوربین اضافه شدنی ال جی دارای امکانات فوکوس اتوماتیک، قفل میزان نوردهی و همچنین دکمه‌های فیزیکی برای پاور، شاتر، رکورد و زوم برخوردار است. این دوربین همچنین از یک باتری مجزا با ظرفیت 1200 میلی‌ آمپر بر ساعت برخوردار است.

پلیر مجزای قدرتمند:
ال جی این پلیر اضافه شدنی را با همکاری شرکت معتبر بنگ & الوفسن(B&O) ساخته و از فایل‌های صوتی 32 بیت، 384KHz اچ دی پشتیبانی می کند. این پلیر قدرتمند می‌تواند به ال جی G5 متصل شود یا حتی به عنوان یک چیپ صوتی دیجیتال های-فای به هر اسمارفون یا پی سی دیگری متصل شود.

ال جی G5 از یک پردازنده اسنپ دراگون 820، رم چهار گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایت (که به وسیله کارت حافظه میکرو SD قابل افزایش است) باتری جداشدنی 2800 میلی‌ آمپر برساعت، اندروید 6 مارشمالو و نمایشگر 5.3 اینچ با وضوح 2560 در 1440 پیکسل (554 پیکسل در هر اینچ) بهره‌مند است.

نمایشگر پرچمدار جدید ال جی از نوع همیشه روشن است که به وسیله آن کاربر می‌تواند زمان، میزان باتری باقی‌مانده و نوتیفیکشن‌های خود را بدون نیاز به روشن‌ کردن نمایشگر مشاهده کند.

ال جی می‌گوید نور پس زمینه نمایشگر تنها بخش کوچکی از نمایشگر را در حالت استندبای روشن نگه می‌دارد و این به معنی این است که در هر ساعت تنها 0.8 درصد از باتری گوشی را مصرف می‌کند.

همانطور که در ماه دسامبر اعلام شد ال جی G5 از دو دوربین پشتی شامل یک دوربین استاندارد 16 مگاپیکسلی با لنز 78 درجه و یک دوربین هشت مگاپیکسلی با لنز واید 135 درجه بهره می‌برد که ال جی با افتخار مدعی است این لنز واید‌ترین لنز موجود روی تمام اسمارت فون‌های موجود در بازار است.

شرکت کره ای انتظار دارد این لنز واید به گرفتن عکس‌های لند‌ اسکیپ، ساختمان‌های مرتفع و عکس‌های دسته‌جمعی کمک کند. دوربین جلوی این گوشی نیز دارای وضوح هشت مگاپیکسل است.

دیگر مشخصات گوشی شامل پورت USB نوع C 2.0 که با USB 3.0 سازگار است. NFC، بلوتوث 4.2، وای-فای 802.11 a,b,g,n,ac برخوردار است. این گوشی 159 گرم وزن، 149.4 میلی‌متر طول، 73.9 میلی‌متر عرض و بین 7.7 تا 8.6 میلی‌متر قطر دارد و در چهار رنگ نقره‌ای، طلایی، صورتی و تیتان عرضه خواهد شد.

ال جی امروز همچنین از دو دستگاه جانبی G5 که نام آنها را "دوستان ال جی" گذاشته است نیز رونمایی کرد. شرکت کره‌ای مشخصات و جزییات شش مورد از این اکسسوری‌ها را اعلام کرده است.

 

اخبار تکنولوژی,خبر های تکنولوژی,ال جی


دوربین 360:
این دوربین برای گرفتن عکس‌های 360 درجه به G5 متصل می‌شود. این دستگاه دارای دو دوربین زاویه واید 13 مگاپیکسل، باتری 1200 میلی‌ آمپر بر ساعت، حافظه داخلی چهار گیگابایت، حالت دستی و فیلمبرداری 2k، قابلیت ضبط صدا سوراند 5.1 با سه میکروفون است. تصاویر ضبط شده با دوربین 360 قابل بارگذاری در سرویس دید خیابانی گوگل و یوتیوب هستند.

واقعیت مجازی 360:
این هدست واقعیت مجازی به صورت انحصاری به G5 متصل می‌شود و هدف از ساخت آن تماشای محتوای واقعیت مجازی به صورت سیار است. ال جی مدعی است این اکسسوری یک سوم دستگاه‌های واقعیت مجازی دیگر وزن دارد. اگر دستگاه واقعیت مجازی گوگل موسوم به "کاردبورد" را از این ادعا کنار بگذاریم، واقعیت مجازی 360 با محتوای دستگاه گوگل و تصاویر 360 درجه و ویدئوهای ثبت شده با دوربین 360 ال جی سازگار است.

دوربین کروی:
یک دوربین توپی شکل است که قابلیت چرخش و ثبت تصاویر و ویدئوها با دوربین هشت مگاپیکسلی قابل اتصال به وسیله وای- فای را دارد. الی جی ادعا دارد این دوربین کروی صرفا یک اسباب‌بازی نبوده و می‌تواند به عنوان یک سیستم امنیتی برای خانه، همراه مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی و کنترل از راه دور برای لوازم خانگی سازگار به کار رود.

تون پلاتینوم:
یک هدست بلوتوث با کیفیت صدای برتر است. ال جی این هدست بلوتوث را اولین مورد مجهز به کُدک aptX HD می‌داند که قابلیت پخش فایل‌های صوتی فشرده 24 بیت را دارد.

کنترلگر هوشمند:
کاربر با این سیستم آنلاین ال جی G5 می‌تواند پهپادها(کوادکوپترها) را کنترل و تصاویر ثبت شده به وسیله آنها را به صورت آنلاین تماشا کند و دیگر دستگاه‌های هوشمند را که هنوز ال جی از آنها را رونمایی نکرده هدایت کند.

هدفون H3 بنگ & الوفسن:
این هدفون پیشرفته فایل‌های صوتی 32 بیت را پخش می‌کند. برخلاف دیگر اکسسوری‌ها این هدفون با تمام گوشی‌های ال جی سازگار است.

اگر کاربر این اکسسوری‌های جدید را در اختیار داشته باشد مطمئنا به اپلیکیشنی نیاز دارد تا آنها را مدیریت کند. ال جی نام این اپلیکیشن را "فرندز منیجر" گذاشته است. این اپلیکیشن که فقط روی G5 کار می‌کند به صورت خودکار اکسسوری‌های اطراف گوشی را پیدا می‌کند و ظرف سه مرحله ساده به آنها متصل می‌شود.

اگرچه در حال حاضر بی‌شک تمام توجهات روی درگاه لوازم افزودنی G5 است، اما سوال اساسی این است که این گوشی به تنهایی چگونه از پس رقبا برخواهد آمد؟ اگر فردی بخواهد صرفا برای خود گوشی هزینه کند و اکسسوری‌های آن را نخرد، آیا این گوشی می‌تواند به مبارزه رقبایی همچون آیفون یا گلکسی اس 7 سامسونگ برود. باید منتظر ماند تا این گوشی عرضه شود و اطلاعات بیشتری درباره آن بدانیم.

قیمت G5 و دستگاه‌های جانبی آن و همچنین زمان دقیق ورود آن به بازار هنوز اعلام نشده است، اما گزارش‌ها حاکی از این است که شرکت کره‌ای ال جی قصد دارد اوایل آوریل این گوشی را روانه بازار کند.

 

ایسنا - پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟

isna.ir/fa/news/.../پرچمدار-جدید-ال-جی-چه-مشخصاتی-دار...
22 hours ago - شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی کرد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه ...
پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ ... پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟

پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ ظهر دوشنبه 3 اسفند 94 ...

khabarche.ir/.../پرچمدار-جدید-ال-جی-چه-مشخصاتی-دارد-
22 hours ago - شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی کرد. منبع ایسنا دوشنبه 3 اسفند 1394 ...
ال جی عرضه یک پرچمدار جدید را در نیمه دوم ۲٠۱۵ تأیید کرد ... در اسفند ماه نیز Cho Jun-ho، مدیرعامل شرکت ال‌جی طی مصاحبه‌ای اعلام نموده بود که این شرکت قصد دارد ... است که هنوز مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند جدید نهایی نشده است بنابراین ممکن ...

گوشی جی5 جی ال ایکس : پرچمدار جدید گوشیهای ایرانی ...

www.tolidemihan.ir/.../گوشی-جی5-جی-ال-ایکس-‌-پرچم...
اولین مشخصات فنی و بررسی تخصصی جدیدترین گوشی هوشمند جی ال ایکس : GLX ... گوشی قابلیت دریافت USB را نیز دارد البته به شرطی که شرکت جی ال ایکس از ... گوشی جی۵ جی ال ایکس : پرچمدار جدید گوشیهای ایرانی, ۶٫۷ out of 10 based on 70 ...
... پرونده سازی جدید عربستان علیه ایران; » پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ ... غرضی:کسی که موشک‌ باران را یاد دارد به بمب همه‌کَس‌کُش نمی‌خندد/مجلس دهم مانند مجلس ...

پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ | News File

newsfile.ir/news/پرچمدار+جدید+ال+جی+چه+مشخصاتی+د...
شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی کرد.
ال‌جی دیروز گوشی پرچمدار جدید خود با نام جی 5 را معرفی کرد. این گوشی نوآورهای‌ بسیاری دارد که شاید ماژولار بودن آن را بتوان مهم‌ترین آن‌ها دانست. در ادامه با زومیت همراه ... برای مقایسه‌ی مشخصات جی 5 و گلکسی اس 7، با زومیت همراه باشید. نگاهی به تصاویر ...

مشخصات جی 5 لایت ال جی فاش شد - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستفناوری و IT
Feb 14, 2016 - ال‌جی معرفی پرچمدار جدید خود را در روز ۲ اسفند تایید کرده است اما به نظر ... ظاهرا ال‌جی در نظر دارد تا علاوه بر گوشی جی ۵ خود نسخه‌ی لایت آن را نیز ...

گوشی ال جی جی 5 | گجت نیوز

gadgetnews.ir/tag/گوشی-ال-جی-جی-5/

ال جی جی ۵ در قاب محافظ؛ پرچم دار ۲۰۱۶ ال جی دوربین دوگانه دارد؟! عرفان انبار ۰۷ ... یکی از این محصولات، پرچم دار جدید کمپانی کره ای ال جی یا همان ... متن کامل » ... مشخصات منتسب به گوشی ال جی جی ۵ فاش شد : احتمال رونمایی در فوریه · آیدا صالحی ۱۹ آذر ...

 

پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ - kodoom.com - Kodoom

news.kodoom.com/.../پرچمدار-جدید-ال-جی-چه-مشخصات...
21 hours ago - شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ در شهر بارسلون اسپانیا از G۵ پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی کرد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه ...
نویسنده مهمان: هنگامی که کمپانی سونی دو پرچمدار Xperia Z1 و Xperia Z2 را فقط به فاصله ۶ ماه معرفی و روانه بازار ... ال جی تأیید کرد برای عرضه یک پرچمدار جدید در اواخر سال جاری برنامه دارد ... مشخصات فبلت میان‌رده جدید ال جی در GFXBench لو رفت.

پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟

live.safheiran.ir/پرچمدار-جدید-ال-جی-چه-مشخصاتی-دارد؟/
پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ دیگران چه می ... شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی کرد.
Feb 14, 2016 - ال‌جی معرفی پرچمدار جدید خود را در روز ۲ اسفند تایید کرده است؛ اما به نظر ... به گزارش خدمت؛ ظاهرا ال‌جی در نظر دارد تا علاوه بر گوشی جی ۵ خود نسخه‌ی ...
1 day ago - تمامی ۱۵ ویژگی‌ و قابلیت‌ جدید در ال‌جی G5، پرچمدار جدید ال‌جی - زومیت .... گوشی LG G5 که بدنه‌ای تمام فلزی دارد از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 820، چهار ... تصاویر گوشی ال جی 3 ، مشخصات گوشی ال جی 3 ، گوشی ال جی 3 را در سایت ... تمام

LG G4 H818P Dual SIM - 32GB Mobile Phone | فروشگاه ...

www.digikala.com/.../LG.../گوشي-موبايل-ال‌جي-مدل-G...
از دیگر قابلیت‌های چشمگیر این گوشی، دوربین جدیدی است که LG روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده است. این دوربین دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و حسگر 16 مگاپیکسلی دارد.
احتمالا برای جلوگیری از سروصدا بود که ال جی پرچم دار جدید خود یعنی ال جی G4 را در ... دوربین ال جی جی ۴ عملکرد بسیار خوبی دارد و همچنین ویژگی های اپلیکیشن دوربین ... ۵۳۸ dpi می باشد که دقیقا همان مشخصات صفحه نمایش جی ۳ سال گذشته است.

پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ - خانه

www.usz.ir/index.php/2013-05-28-22-27.../322923-
پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ چاپ; پست الکترونیک. مشخصات: مجموعه: اقتصادی: منتشر شده در چهارشنبه, 30 -3443 00:00: تعداد بازدید: 1. شرکت ال جی در ...

خرید و مشخصات ال‌جی جی 4 | LG G4 - Dual SIM | گوشی شاپ

www.gooshishop.com/.../lg.../الجی-جی-4-دو-سیم-کارت
In stock
معرفی، بررسی تخصصی فنی، قیمت روز و فروش اینترنتیگوشی ال‌جی جی 4 - دو ... داریم تا ببینیم آیا پرچمدار جدید ال جی می تواند با سایر پرچمداران برندها رقابت کند؟ .... در قسمت بالای این قاب، لنز دوربین G4 با کمی برجستگی قرار دارد که فلاش ...

مشخصات فنی گوشی ال جی V10

https://www.webgardha.com/.../مشخصات-فنی-گوشی-...

الـ‌جی با معـرفـی گـوشی متفـاوتی با نـام وی ۱۰ قصد دارد تا در ماه‌های آینده شاهد رشد فروش ... با این حال ال جـی به تازگـی خبر از ارائه دو پرچم دار جدید برای امسال داده است.

 

یوز - آخرین اخبار پرچمدار جدید ال جی

yooz.ir/news/?...پرچمدار%20جدید%20ال%20جی
نمودار رشد پدیده پرچمدار جدید ال جی در گذر زمان. پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار ...

دو اسمارت خاص ال‌جی سری X را کامل بشناسید!– آی‌تی‌رسان

itresan.com/.../دو-اسمارت-خاص-ال‌جی-سری-x-را-کامل-ب...
Feb 15, 2016 - اسمارت‌فون اول موسوم به LG X cam بوده و دیگری LG X Screen نام دارد. با اینکه این دو محصول از مشخصات خوبی برخوردار بوده و حتی نشان‌هایی از محصولات ... نمایشگر دوم ال‌جی V10 دارد، طبق شایعات منتشر شده احتمالا در پرچم‌دار جدید ال‌جی ...

انتشار مشخصات نسخه کره ای موبایل ال جی G5 در پایگاه داده ...

digiato.com/.../انتشار-مشخصات-نسخه-کره-ای-موبایل-ا...
2 days ago - در حال حاضر مشخصات این دیوایس با شماره مدل LG-F700S در پایگاه داده ... همچنین با استناد به شایعات اخیر، ال جی G5 دوربین دوگانه ای در بخش پشتی خود دارد که ... انتشار تصاویر جدید از پرچمداران آتی سامسونگ که آنها را از تمام زوایا ...
Feb 4, 2016 - اما از لحاظ مشخصات ظاهری این گوشی تفاوت هایی را با نمونه ی قبلی خود دارد. پرچمدار جدید ال جی دارای بدنه ی تماماً فلزی است و پشت گوشی دارای ...

پرچمدار جدید LG با نام LG G4 رقیب اصلی Note 4 سامسونگ به ...

fardamobile.com/.../پرچمدار-جدید-lg-با-نام-lg-g4-رقیب-اصلی-note-4-سا...
ظاهرا ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود را در رقابت مستقیم با گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه کند. پرچمدار LG G4 که در سال ۲۰۱۵ معرفی خواهد شد یک قلم مخصوص ...
Feb 15, 2016 - ال جی تصمیم دارد تا علاوه بر معرفی پرچمدار جدیدش در کنگره جهانی موبایل، سری جدید از گوشی های میان رده خود را نیز با نام LG X طراحی و رونمایی کند. ... مشخصات ال جی ایکس اسکرین (LG X Screen) شامل صفحه نمایش اصلی ۴٫۹۳-inch ...
5 days ago - ظاهرا ال‌جی در نظر دارد تا علاوه بر گوشی جی ۵ خود نسخه‌ی لایت آن را نیز ... نیستیم و نسخه‌ی لایت جی ۵ نیز به همراه پرچمدار جدید ال‌جی معرفی خواهد شد.

ال‌جی G5 با بدنه فلزی و ماژولار رسما معرفی شد +مشخصات - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../news/.../ال‌جی-g5-با-بدنه-فل...
1 day ago - نسل جدید پرچمدار ال‌جی تغییرات و نوآوری‌های گسترده‌ای به خود دیده است. ... جی ۵ نیز امکان افزایش با کارت حافظه تا میزان ۲۰۰ گیگابایت را دارد. ال‌جی ...

دایا سرویس | LG G4 با قلم استایلوس و مشخصاتی عالی به ...

dayaservice.com/.../LG-G4-با-قلم-استایلوس-و-مشخ...
بنابرخبرهای تأیید نشده‌ای، ظاهرا ال جی قصد دارد پرچمدار جدید خود را در رقابت مستقیم با گلکسی نوت سامسونگ به بازار عرضه کند. پرچمدار LG G4 که در سال ۲۰۱۵ ...

نمایشگاه MWC 2016: ال جی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد

www.sakhtafzarmag.com › ... › موبایلگوشی موبایل

2 days ago - پرچمدار جدید ال جی به پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده است و با طراحی ماژولار قصد دارد به جنگ رقبا برود. ... را در اختیار کاربر قرار داده و روشنایی و کنتراست قابل قبولی دارد. ... سخت افزار: قیمت، مشخصات و مقایسه کالای دیجیتال ...

 

ال‌جی جی۵ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../ال_جی_جی...
Translate this page
Persian Wikipedia
نسل جدید پرچمدار ال‌جی تغییرات و نوآوری‌های گسترده‌ای به خود دیده است. ... ۳۲ گیگابایتی جی ۵ نیز امکان افزایش با کارت حافظه تا میزان ۲۰۰ گیگابایت را دارد. محتویات. [نهفتن]. ۱ نمایشگر; ۲ دوربین; ۳ نوآوری‌های جی۵; ۴ جدول مشخصات فنی; ۵ منابع ...
اپل در زمینه لوازم جانبی، قطعا در بهترین جایگاه قرار دارد و بسیاری از سازندگان ... الجی جیپرچم‌دار جدید الجی است که ساعاتی پیش، رسما در کنگره جهانی موبایل ...

معرفی پرچمدار جدید ال جی ISAI FL - زوم تک

zoomtech.ir › ... › معرفی پرچمدار جدید ال جی ISAI FL
May 9, 2014 - صفحه اصلی اخبار علمی تازه های تکنولوژی معرفی پرچمدار جدید ال جی ISAI FL ... اما ال جی با پیش دستی از این کمپانی ها قصد دارد خود این گام مهم را بردارد و ... KDD رسما تلفن هوشمند Isai fL را معرفی کرد مشخصات این گوشی دارای صفحه ...

رونمایی از پرچمدار جدید ال جی (G5) / فیلم - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/shownews/.../رونمایی-از-پرچمدار-جدید-ا...
1 day ago - G5 ال‌جی سرانجام با بدنه فلزی، درگاه جادویی و دوربین دوگانه رونمایی شد . ... حافظه داخلی مجهز شده و خوشبختانه درگاه کارت حافظه نیز برای افزایش آن وجود دارد. ... از جمله سایر مشخصات این گوشی پرچم‌دار می‌توان به درگاه USB Type-C 2.0 ...
Feb 14, 2016 - دیگر مشخصاتی در مورد پرچم‌دار جدید LG شایعه شده شامل صفحه نمایش، 64Gb ... به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دوربین بوده که جلو و پشت آن قرار دارد.
اگرچه تا به امروز خبرهای زیادی در مورد مشخصات فنی و ظاهری LG G3 منتشر شده است، اما معرفی رسمی این گوشی پرچم‌دار توسط شرکت سازنده لذت دیگری دارد. تقریبا ...

کمپانی LG دعوات نامه ی رسمی خود را ارسال کرد.منتظر پرچمدار ...

iranwebland.com/کمپانی-lg-دعوات-نامه-ی-رسمی-خود-را...
مشخصات این گوشی نردیک به جی 4 است با این تفاوت که از دو صفحه نمایش بهره میبرد. ... بهره میبرد که بالای صفحه نمایش اصلی قرار گرفته است و فعلا مشخص نیست که چه کارایی ای دارد. ... فقط 2 هفته کافیست تا شاهد معرفی پرچمدار جدید LG باشیم.

گوشی جدید ال جی - tech24

tech24.ir/key/گوشی-جدید-ال-جی
به خودی خود ذهن همه مخاطبین به سمت نسل بعدی پرچمدار این شرکت یعنی LG G5 ... کمپانی ال جی برای طرفداران خود یک گوشی هوشمند جدید دارد، نام این گوشی هوشمند ال جی ... در ادامه شما را با مشخصات LG Ray آشنا خواهیم ساخت تا خودتان قضاوت کنید که آیا ...

خبرگزاری ایمنا - مشخصات فنی پرچم‌دار جدید "ال‌جی" لو رفت ...

www.imna.ir/.../مشخصات-فنی-پرچم-دار-جدید-ال-جی-ل...
مشخصات فنی پرچم‌دار جدید "ال‌جی" لو رفت/ سونی با "اکسپریا Z۴" خبرساز شد+عکس .... و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را دارا است که که قابیلت ارتقا دارد.
Rating: 8.8/10 - ‎4,044 votes

LG G2 - مشخصات عمومی، ارتباطات، صفحه نمایش، حافظه، اندازه، دوربین، امکانات، باطری، ... موقعیت یاب (GPS)دارد, with A-GPS, GLONASS ... LG G2 - پرچمدار جدید ال جی مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی، چیپ ست اسنپدراگون 800 و کلید هایی در پشت.

 

۱۵ویژگی‌ ال‌جی G5، پرچمدار جدید ال‌جی - فرادید

faradeed.ir/.../news/.../۱۵ویژگی‌-ال‌جی-g5-پرچمدار-جدی...
2 days ago - همانطور که در ویدیوی تبلیغاتی رسمی ال‌جی از G5 دیده‌اید، کره‌ای‌ها با اضافه ... در این مطلب، قصد داریم از مشخصات فنی، سایز و ابعاد تا ویژگی‌های جدید و نوآورانه این محصول را به شما ... جی ۵ ال‌جی حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.
May 20, 2015 - ال جی قصد دارد تا با معرفی دو پرچمدار در امسال به فروش گوشی‌های ... و ممکن است تغییراتی در مشخصات سخت افزاری گوشی جدید ال جی به وجود آید.

مشخصات فنی و نقد و بررسی پرچمدار جدید ال جی LG G3 ...

www.selfishop.ir/.../نقد-و-بررسی-پرچمدار-جدید-ال-جی...
Nov 28, 2015 - مشخصات فنی و نقد و بررسی پرچمدار جدید ال جی LG G3. LG G3 ... این نمایشگر بزرگ، تراکم ۵۳۴ پیکسل بر هر اینچ دارد و از فن‌آوری IPS بهره می‌برد.

مشخصات LG Gpro3 فاش شد - Beroozresani

beroozresani.com/.../1748-مشخصات-lg-gpro3-فاش-شد...
Jul 7, 2015 - تا قبل از معرفی پرچمدار سری G ال جی هر ساله نسل جدید سری G Pro را معرفی ... دارد نسل جدیدی سری Gpro را با نام Gpro 3 رونمایی کند که مشخصات ...
با نگاهی به تصویر لو رفته می توان خیلی زود دریافت که ال جی قصد دارد پرچمدار ... حال بپردازیم به شایعاتی که پیرامون مشخصات فنی این پرچمدار جدید ال جی به گوش ...

پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ - FileBay

filebay.gdk.mx/پرچمدار-جدید-ال-جی-چه-مشخصاتی-دارد؟/
پرچمدار جدید ال جی چه مشخصاتی دارد؟ blogger | ۰۳/۱۲/۱۳۹۴. شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل 2016 در شهر بارسلون اسپانیا از G5 پرچمدار جدید گوشیهای خود رونمایی ...
Jun 22, 2015 - کمپانی کره ای LG طی مراسمی از پرچم دار جدید خود یعنی LG G4 پرده برداشت. ... علاوه بر خمیدگی صفحه نمایش، بخش پشتی G4 هم انحناهایی دارد که ...
Nillkin LG G4 Amazing H Screen Protector · Nillkin. LG G4 .... بررسي پرچمدار جديد ال جي G4. تعداد نمایش ... سلام. بین نوت 4 و ال جی جی4 کدومش مشخصات بهتری دارد؟
Apr 29, 2015 - ال‌جی جی4 پرچم‌دار جدید غول کره‌ای دیشب معرفی شد. بررسی مشخصات ال‌جی جی4 شامل تراشه‌ی 6 هسته‌ای S808 ، دوربین 16 مگاپیکسلی با ... به جای ۴ هسته‌ی سریع ۶۴ بیتی فقط دو هسته حضور دارد و این یعنی خداحافظ داغی بیش از حد!

از ال‌جی G5 در تاریخ 2 اسفند رونمایی می‌شود - نقدستان

www.naghdestan.com/.../از-ال‌جی-G5-در-تاریخ-2-اسف...

Feb 4, 2016 - سرانجام پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی درباره پرچمدار جدید ال‌جی، این شرکت ... ال‌جی در تاریخ 2 اسفند برگزار می‌شود، در همان روزی که سامسونگ نیز قصد دارد از ... شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند، G5 تعدادی از مشخصات گوشی V10 مانند ...

 

نگاهی به مشخصات فنی پرچمدار ال جی - موبنا

mobna.com/.../نگاهی-به-مشخصات-فنی-پرچمدار-ال-جی...
Jul 11, 2015 - نگاهی به مشخصات فنی پرچمدار ال جی | اخبار ایران و جهان. ... تفاوت در اندازه بین ال جی G3 و G4 به سختی قابل توجه است، هر چند وقتی گوشی جدید دارای همان ... یک میانبر به اینترنت وجود دارد، اما این برنامه به ما اطلاع داد که در Chrome now ...

برچسب ها - گوشی جدید ال جی - صبحانه

sobhanehonline.com/fa/.../گوشی%20جدید%20ال%20ج...
می شود که سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی s7 را... به نمایش در بیاورد ... گوشی که بدنه ی تمام فلزی داشته و مشخصات یک. ... رود ال جی در آن روز گوشی جدید پرچمدار خود.

کرج رسا – طراحی و برخی مشخصات هوشمند پرچم‌ دار‌ LG G4 ...

karajrasa.ir/طراحی-و-برخی-مشخصات-هوشمند-پرچم‌-دار‌-l/
Apr 13, 2015 - مشخصات هوشمند پرچم دارد LG G4 رونمایی شد ... در این است که با توجه به مشکل حرارت بیش از حد پردازشگر Snapdragon ۸۱۰ شاید ال جی در هوشمند جدید ...

گزارشی از مشخصات پرچمدار ال‌جی در MWC 2016 - Andpple

andpple.ir/گزارشی-از-مشخصات-پرچمدار-ال‌جی-در-mwc...
19 hours ago - تغییرات و نوآوری‌های گسترده‌ای در نسل جدید پرچمدار ال‌جی دیده می شود. این گوشی، از لحاظ ظاهری بدنه‌ تمام فلزی دارد قوت بدنه‌ G5، ماژولار بودن آن است که ...
Dec 10, 2015 - مشخصات LG G5، پرچم دار بعدی ال جی در اسفند ماه معرفی می شود ... اکنون با نزدیک شدن به سال جدید میلادی، به نظر کم کم نوبت LG G5 می رسد و کنگره ... قاب دور گوشی از جنس فلز خواهد بود و احتمال این نیز وجود دارد که ال جی ترجیح دهد ...

مشخصات احتمالی جی ۵ ال جی را بخوانید - فون زون فون زون

phonezone.ir/مشخصات-احتمالی-جی-۵-ال-جی-را-بخوانید/
Dec 23, 2015 - ال جی در این طرح گوشی هوشمند قصد دارد فلز را جایگزین پلاستیک کند و .... جدیدی از پرچمدار جدید ال جی، جی ۵، به دست آن رسیده که این مشخصات را در ...

مقایسه اسمارت فون های پرچمدار الجی: جی LG G3 در برابر LG G2

www.topinearth.com/.../مقایسه-اسمارت-فون-های-پرچمدا...
Jun 20, 2014 - پرچمدار جدید الجی درون یک تراشه چهار هسته ای Snapdragon 801، دوربین ... در مورد نمایشگر 5.5 اینچی IPS LCD از G3 الجی وجود دارد، و اینکه این نمایشگر ... کرد، از آنجایی که سالها اپلیکیشن ها و مشخصات به اندروید افزوده شده و و همین ...

انتشار مشخصات گوشی جدید ال جی که احتمالا متعلق به G5 می ...

cafefarda.ir/News/.../انتشار-مشخصات-گوشی-جدید-ال-...
به تازگی گزارشی از یکی از محصولات موبایلی جدید ال جی در فضای اینترنت منتشر شده که به اعتقاد برخی کارشناسان، به پرچمدار بعدی این شرکت، یعنی اسمارت فون ...

ورژن میان رده ی پرچمدار جدید، ال جی G4 Beat - هات اپ نیوزهات اپ ...

hotappnews.ir/.../ورژن-میان-رده-ی-پرچمدار-جدید،-ال-جی...
Jul 9, 2015 - این میان رده ال جی G4 Beat نام دارد و کوچک تر و کم قدرت تر از ورژن. ... باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری و اندروید ۵٫۱٫۱ لالیپاپ دیگر مشخصات ال جی G4 Beat ...

سرزمین فناوری اطلاعات » ال جی جی 3

www.sarzaminit.com/tag/ال-جی-جی-3

پرچمدار جدید برند ال جی هم چنان خبر ساز است ! ... چهارشنبه منتشر شد، اسمارتفونی ساخت ال جی در بنچمارک انتوتو ظاهر شده که مشخصاتی شبیه به جی ۳ معرفی نشده دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 774
  • باردید دیروز : 509
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,283
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 96,439
  • بازدید کلی : 774,232
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات