loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 457 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟

 

تعطیلات نوروز نزدیک است و برنامه ریزی برای سفر و رفت و آمد با خانواده خود و خانواده همسر، از دغدغه های مهم خیلی از زن و شوهرهاست.


اینکه این ارتباطات چگونه برنامه ریزی شود تا لطمه ای به رابطه زن و شوهر نزند، یک مهارت است. شما می توانید در زندگی مشترک خود بسیار مقتدرانه با مشکلات و مسایل برخورد کنید. وقتی به قدرت خود پی ببرید، همکاری خواهید کرد و انصاف به خرج خواهید داد و با همسرتان محترمانه رفتار خواهید کرد. شما دیگر نمی رنجید و در صدد انتقام بر نمی آیید. همچنین مجبور نیستید برنده شوید. شما در زندگی مشترک تان به دلگرمی روی می آورید و ...
طرح یک مشکل ارتباطی
«هشت سال از ازدواج من و همسرم می گذرد. همسرم مردی مهربان و خانواده دوست است. البته این خانواده دوستی از حد گذشته و همه فکر و تمرکز او بر روی خانواده خودش است. به طوری که هر روز باید به ملاقات خانواده خود برود چه من باشم و چه نباشم. در هر مهمانی و مناسبتی باید با خانواده همسرم باشیم. بخش عمده تفریحات و سرگرمی ما همراه با خانواده همسرم است. از آنجاییکه شاغل هم هستم بسیار علاقمند به کمی استراحت و تنهایی هستم اما دریغ از یک روز آرامش. یا ما باید منزل خانواده همسر یا اقوام همسر باشیم یا اینکه آنها منزل ما باشند. آن قدر درگیر خانواده همسرم هستم که از خانواده خود دور مانده ام.

تعطیلات عید نزدیک است و زندگی من قرار است سخت تر شود. همه عاشق عید هستند ولی من از آن بیزارم. سال گذشته در طی سیزده روز تعطیلات تنها دو بار برای شام نزد مادر تنهایم رفتم و این وضعیت باعث عذاب وجدان جدی در من شده است. گویی امسال هم خانواده همسرم قصد سفر دارند و من چاره ای جز همراهی با همسرم ندارم. نمی دانم چه کار کنم. این دست روابط مرا از همسرم بسیار دور کرده و احساس می کنم مانند قبل دوستش ندارم.»


تفاهم در زندگی زناشویی
زندگی زناشویی، برقراری رابطه ای فوق العاده پیچیده و بسیار حساس بین زن و مرد است. زن و شوهر در زندگی مشترک در همه ی شئونات زندگی با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند. افزون بر آن، روابط زن و شوهر در همه ی حیطه های زندگی چنان پیچیده و درهم تنیده که بیش تر زوج ها به علت آگاهی کم و اشتباه آمیز و تصور غلط شان در حل بسیاری از مسائل و رفع مشکلات مشترک عاجزند و حتی در مسائل جزئی نیز به سختی می توانند به توافق برسند!


با وجود این که زنان و مردان در بسیاری از زمینه ها دارای ویژگی های خاص خود هستند، اما زوج ها در عمل، کم تر به این تفاوت ها توجه می کنند و کم تر آگاهی دارند که برداشت هر زن و مردی از هر پدیده و رویدادی برحس آگاهی، تجربه، دانش، شرایط روانی و جسمانی و زاوایه ی دید ویژه ی خود می باشد و هر یک به علت خودمحور بودن، در برابر هر حادثه ای، کنش و واکنش متفاوتی از خود نشان می دهد و هر یک انتظار دارد که دیگری همانند او فکر کند و احساسات خود را مشابه او بروز دهد و عملکردی مشابه او داشته باشد؛ چرا که هر یک دیدگاه و بینش خود را اصیل، واقع بینانه و درست می داند و تصور می کند که مسائل را بهتر درک کرده و در برطرف ساختن نیازهای خود و همسر به درستی عمل می کند. در ادامه یکی از همین سوء تعبیرها را خواهید خواند:


یک مثال نوروزی
تعطیلات نوروز نزدیک است و تمایل دارید بیش از سایر روزهای سال به ملاقات مادر تنهایتان بروید ولی همسرتان با خانواده اش برنامه ریزی دیگری کرده است، شوهرتان می گوید: «برنامه ریزی کن برای تعطیلات عید قرار است با خانواده ام به شیراز برویم.»

شما طبق عادت رفتاری همسرتان می دانید که این حرف یعنی سپری کردن سیزده روز تعطیلات عید با خانواده همسرتان و از دست دادن فرصت ملاقات با مادرتان. لذا شما هم جواب می دهید: «ببین من خیلی خسته هستم یک سال است که هر روز محل کار رفته ام. دوست دارم تعطیلات عید استراحت کنم، به مادرم سر بزنم، به کارهای عقب افتاده ام برسم. ضمناً یک سال است که مادر تنهایم را رها کرده ام و نهایتا یک الی دو ساعت در هفته به او سر زده ام، نگرانش هستم. چقدر به خانواده تو بچسبم. مگر من خانواده و تعلقات عاطفی ندارم؟...»


اما اگر آن را اصلاح کنید، خواهید گفت: «مثل اینکه هر دو نفرمان دوست داریم با خانواده هایمان وقت بگذاریم. بهتر است بخشی از تعطیلات عید را با خانواده تو به سفر برویم و در نیمه عید از آنها جدا شویم و باز گردیم تا من هم بتوانم به خانواده ام سر بزنم و کنار آنها باشم.» در این پاسخ هم راحت و صادق بوده اید، هم ملاحظه همسرتان را کرده اید.


برای ویرایش پاسخ خود باید پاسخ دهی را به تعویق بیندازید تا ضمن روراست بودن، بین شما و همسرتان فاصله نیفتد. به یاد داشته باشید که نشست های دلگرمی، روراستی شما با همسرتان  را بیشتر می کند. با برگزار کردن این نشست ها و متمرکز شدن بر روی نکات مثبت، در موقعیت های دیگر هم دلگرم کننده تر پاسخ داده و تعلق خاطر شما به یکدیگر نیز حفظ خواهد شد.


اگر هر زن و مردی عمیقاً بخواهد زندگی مشترک خود را در جهت مثبت تغییر دهد، آنوقت مساله ی توافق پیش می آید و در واقع زوج با خواستن و انگیزه ی قوی، در مسیر توانستن قرار می گیرد.


ضرب المثل های «خواستن، توانستن است»، «بکوب تا در باز شود»، «بخواه تا به دست آوری» و... همگی نشان از این دارند که اگر آنچه می خواهیم، با انگیزه ی قوی و عمیق همراه باشد، اوضاع به نفع ما تغییر می کند. اگر به گذشته ی خود توجه کنیم، همه ی ما در طول زندگی، موفقیت هایی داشته ایم. اگر موفقیت های به دست آمده را تجزیه و تحلیل کنیم، متوجه خواهیم شد که در میان انبوه آرمان ها و آرزوهای خود، فقط به آنچه که واقعاً و عمیقاً و با انگیزه ی قوی می خواستیم، رسیده ایم، بنابراین با انگیزه ی قوی و کافی، باید دست به کار شد و پذیرفت که زندگی مشترک مطلوب، با خود من شروع می شود و می بایست از هر فرصتی، برای رشد در جهت مثبت و سازنده استفاده کرد.

با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ - بیتوته

www.beytoote.com/...m/nowruz3-holidays.html
با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ تعطیلات نوروز نزدیک است و برنامه ریزی برای سفر و رفت و آمد با خانواده خود و خانواده همسر، از دغدغه های مهم خیلی از زن و ...
11 hours ago - با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ تعطیلات نوروز نزدیک است و برنامه ریزی برای سفر و رفت و آمد با خانواده خود و خانواده همسر، از دغدغه های مهم ...
Mar 10, 2015 - اینکه با خانواده ی من به سفر برویم یا با خانواده ی او! ... تعطیلات عید آمار دعوا و قهر کردن بین من و همسرم بالا می رود و هر دوی ما از این وضع خسته شدیم. ... من سال پیش کنار خونواده ی خودم نبودم و با خواهر و شوهر خواهرم سال تحویل تنها بودیم.
Jun 19, 2009 - کدام خانوادهخانواده من یا همسرم- برای گذراندن ایام تعطیلات مناسب تر هستند؟ ... چرا که خانواده خودم را نیز دوست دارم و دوست دارم زمانی ا با آنها بگذرانم. ... به خاطر اینکه تا زادگاه مهناز هشت ساعت مسافرت خسته کننده راه بود و همه خواهر و ...
Oct 13, 2011 - این خانم در رفت وآمد با خانواده شان باید تجدیدنظر بکنند. باید رسیدگی ... سوال – من با مادرشوهرم که همسر خودش را از دست داده است در یک منزل زندگی می کنیم و هر وقت که ما می خواهیم به مسافرت برویم باید او را هم با خودمان ببریم . وقتی به ...
اگر همسر شما بطور معمولی و متعارف دارد با خانواده اش توجه می کند ، شما نباید چنین ... انسان در هر زمینه ای که افراط یا تفریط بکند خودش احساس می کند . ...... در یک منزل زندگی می کنیم و هر وقت که ما می خواهیم به مسافرت برویم باید او را هم با خودمان ببریم .

طرز کنارآمدن عروس با خانواده همسر

www.torghabehonline.com › ... › خانواده
همیشه این‌طور نیست که خانواده همسر شما بافرهنگ باشند و آداب برخورد با یک زوج جوان و ... می‌کنید، این است که به همسر خود گله کرده و از او می‌خواهید که با آنها درگیر شود. ..... اومدم به تازگی هم با انها دعوایم شده اخر نمی گزارن ما از اینجا برویم من چه کار کنم- مریم ... عروس نیستم اما موقع مسافرت مادر شوهر با من است قبلا خودمان مسافرت می رفتیم اما ...

درخواست طلاق به خاطر تعطیلات آخر هفته

press.jamejamonline.ir/.../2035599041314393492
خوب مگر بد است که ما تعطیلات را تقسیم کنیم و یک‌بار با خانواده لاله به مهمانی یا سفر برویم و یک‌بار هم با خانواده من. همسرم دنبال بهانه می‌گردد. او تنها به خودش و ...

شوهرم تمایلی به رفت و آمد با خانواده ام و خویشانم ندارد :: خانواده ...

khbartar.blog.ir/.../شوهرم-تمایلی-به-رفت-و-آمد-با-خان...
Aug 9, 2015 - با سلام 14 سال با مردی ازدواج کرده ام که خانواده اش مقید به حجاب و نماز نیستند و ... هم دوست دارد که با خانواده اش مهمانی بدهیم و مهمانی برویم و گردش و مسافرت برویم . شوهرم هم به تنهایی ما را به مسافرت و گردش نمی برد و از اقوام خودم هم کسی با ...

او وقتی در جمع خانواده خودش است، شخصیت دیگری دارد. ... «با خانواده من به سفر نمی‌آید، همیشه خانواده‌ام به صورت دسته‌جمعی سفر می‌روند و من در 3 ... امیرعباس فاتح، 35 ساله هم نظر مشابهی دارد و می‌گوید: «همسرم انتظار دارد هر هفته به خانه پدرش برویم، گاهی هم ...

 

مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین ...

new.javedan.ir/porsesh_khanevadegi-index
منتها با وجود اصرار ورفت و آمد زیاد خانواده همسرم این ازدواج صورت گرفت. همسرم مرد مومن خوش اخلاق و اهل کار است هرچند که من به کارش علاقه ای ندارم و هم خودش و هم خانوادش ..... سلام علیکم و رحمة الله ، زودتر عروسي بكنيد و مراسم را به يك سفر مشهد تبديل كنيد و ...

من ناسازگارم یا مادر شوهرم

www.hamdardi.net/printthread40343.html
Sep 28, 2015 - من 32سالمه حدوا 7سال پیش ازطریق سایت دوست یابی با همسرم که همشهری هم بودیم ... به مسافرت برویم که برادرشوهرم گفت مادر زن و برادر زن مجرد من هم با ما می ... راستش من خیلی تنها ام با خانواده خودم ارتباط ندارم(به خاطر یه سری مشکلات).
طی دو سال عقد من زمان زیادی را با خانواده همسرم به خصوص مادر ایشان سپری کردم. به طوریکه در طول هفته در منزل ایشان بوده و آخر هفته را به خانواده خودم اخثصاص میدادم. ... مادر من هر دو هفته یکبار می رویم ولی هر هفته سه روز را باید به منزل مادر ایشان برویم. .... مثلا جايي ميريم براي مسافرت باورتون نميشه شايد بخاطر خانوادش برگرديم يا اينكه ...

همسر مهم‌تر است یا پدر‌ و‌ مادر؟! - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخستسیاسی
دلیل آن شاید این باشد که می‌خواهند عروس نوجوان را با ارزش‌های خانوادگی خود بزرگ کنند ..... اما گاهی در هفته دوبار باید پیشش برویم و چون مسافت زیاده خیلی اذیت هستیم .. برادر شوههرای دیگرم همه تنهایی مسافرت می روند اما شوهر من اصلا تا حالا من را تنها جایی ...

اهمیت مراوده رابطه با خانواده همسر - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/95507_اهمیت-مراوده-رابطه-با-خانواده-ه...
Aug 8, 2015 - آیا برقرارکردن رابطه با خانواده همسر امری واجب است و باید زوجین به این امر ... ما با هم فاصله زیادی نداریم بنابراین آنها توقع دارند هر هفته و یا هر چند روز یک بار به خانه‌شان برویم. ... من دوست دارم گاهی هم فقط با همسر و بچه خودم در خانه استراحت کنم و اصلا .... دسری زیبا و رژیمی · اینگونه بخوابید · مشکلات اطفال در مسافرت ...
شکار یک بچه پنگوئن از میان خانواده اش توسط یک مرغ ماهی خوار در سواحل جزایر .... ساعت هوشمند Gear S2 · دعای روز دوشنبه · با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟
Jan 20, 2010 - در فرهنگ ما ايراني ها پس از توافق دختر و پسر و خانواده ها با يکديگر، تا ... دهد به اين سفر برويم، گفت خوبيت ندارد دختر عقد کرده با همسرش به مسافرت برود. ... رفتار اطرافيان با عروس و داماد نيز به نوبه خود مي تواند نگراني هاي آنها، ...

مشــــــــــــــاوره

moshaver8990.blogfa.com/
ولي من دلم مي خواد باهم مسافرت بريم يا يك جمعه به كوه برويم و ... اما انقدر ... از طرفي من تمام زندگيم توي شوهرم خلاصه شده و با خانواده خودم هم رابطه خوبي ندارم.شوهرم مي گويد ...

خانواده شوهرانه - خانم لورا

missloraa.persianblog.ir/tag/خانواده_شوهرانه
Jan 24, 2016 - من پیشنهاد دادم برویم خانه ما و یک چای بخوریم. ... یکی ازفامیل های همسر فوت کرده،عروسی نمی گیریم و فقط با خانواده خودم می رویم رستوران و من لباس عروس می پوشم و عکس می گیرم. ... تور سر و حاشیه دانتل هم خریدیم که تور را خودم بدوزم.

شوهرم به جای من با مادرش به سفر کربلا رفته است

www.yjc.ir › اجتماعیحوادث و انتظامی

Jul 26, 2015 - ذخیره. زن جوان در دادگاه خانواده ؛ ... هربار با شوهرم می خواستیم به مسافرت برویم، از او می خواستم مرا به مشهد یا یك جای زیارتی ببرد. دلم در اینجور ... او می دانست كه من چقدر دوست دارم به كربلا یا مكه بروم، اما مادرش را با خودش به كربلا برد.

 

برای خودم - غیبت از قوم شوهر

www.man159.blogfa.com/cat-8.aspx
که همسر با دوتا از دوستاش که قومندان اند (نمیدانم شما چی بهش میگید حالا مثل همان سرهنگ یا ... بی دست وپا رفتم و خدا نشان تان ندهد با چنان صحنه های وحشتناک زایمان. .... خونه جاری که مادر شوهر هم نه تعارف نه هیچی گفت برویم من هم با شما میام وخواهر شوهر ها هم ... برای روشن بودن بگم که این خانواده شوهری من یک قبیله اند شوهری هفتا عمه داره هفتا ...
Jul 20, 2013 - ... یادشون رفته، رفتن پارتی و مهمانی های خصوصی، مسافرت به اروپا، وخرید برای پز دادن به زنهای فامیل ... بهتر نیست قبل از ازدواج سراغ همسری برویم که این خصوصیات را دارد؟ ... ایکاش زنان بجای چشم هم جشمی و رقابت با همسر شان یاور او بودند. ..... مگر جز اینه که بازخورد مثبتش برمیگرده به زندکی و خانه و خانواده خود ما ؟
فردای آن روز میخواستیم با برادرم وهمسرش به مسافرت برویم. .... را بداند و در جواب به دوش کشیدن این همه کار جلوی خانواده من نگوید تو و زنت منتظرید من بمیرم. ... و همسر بیچاره ام با دست و دل لرزان راهی میشه و کلی بهمون خوش میگذره و آخر سر خود صاحبخونه ...

آسیب هایی

www.divi.ir/آسیب-هایی/
2 hours ago - دوشنبه, 17 اسفند 1394. روانشناسیمشاوره خانوادهآسیب هایی که نوجوانان را تهدید می‌کند ... با خانواده خودم مسافرت برویم یا خانواده همسرم؟ درمان فراموشی ...
Dec 19, 2012 - (خدا کنه خانواده همسر خودم یه موقع نیان وبلاگ من رو پیدا کنن که اونوقت دیگه لو میرم و واویلا........) ... خودم و خانواده ام که این همه اصرار کردیم که حتما قبل از ازدواج با خانواده ات در میان بگذار. .... تازه فهمیدم که مسافرت و خستگی و دلسوزاندن برای من هم یک مشت فیلم بود. .... هرچقدر اصرار کردیم که بیا با هم برویم ، نپذیرفت.

با سلام من دوسال است که نامزد هستم همسرم و خانواده اش در ...

qurann.ir/.../سلام-دوسال-است-نامزد-هستم-همسرم-خانواده-...
Feb 25, 2015 - با سلام من دوسال است که نامزد هستم همسرم و خانواده اش در شهرستان زندگی می ... جاریم دست به سیاه و سفید نمیزنه جوری شده که پدر شوهرم به خودش اجازه میده که به .... کنیم و هر وقت که ما می خواهیم به مسافرت برویم باید او را هم با خودمان ببریم ...
اگر خانوم اطمینان پیدا کند که شوهرش عیب ها و رازهای خانواده را به بیرون از محیط خانه .... مثلاً خانوم دوست دارد در ایام تابستان به مسافرت برود . ... مقایسه ذهنی بدین صورت است که مردی در ذهن خود همسرش را با زنان کوچه و خیابان و ..... را به زبان آورد و بعد از مدتی که زن احساس کرد شما با او همدرد هستید ، تازه به او بگوید برویم دکتر و معالجه کنیم.

ویزای بلند مدت (همراه، پیوست به خانواده یا همسر، ازدواج) [بایگانی ...

www.applyabroad.org › ... › اروپاآلمانروادید آلمان
Aug 10, 2008 - 100+ posts - ‎100+ authors
چون همسر من يك سفر قبلا به المان داشته لابد نميخواهند پرونده اش را خراب كنند. ... من دانشجوی PhDدر کشور آلمان هستم و می‌خواهم برای همسر خودم ویزا بگیرم، ..... اول بريد بعد از يك كشور ديگه مثل يونان واسه شنگن همراه با خانواده اقدام كنيد.

شصت سال صبوری و شکوری: خاطرات دکتر ابراهیم یزدی

https://books.google.com/books?id=YNwxBQAAQBAJ - Translate this page
٢ـ خروج از آمريكا جولاى 3 192ـ تيرماه 3 133 از دانشكاه استعفا دادم و با دكتر ... با كشتى كوئين مارى از نيويوركف به مقصد بندر لوهاور، فرانسه، به همراه همسر و جهار ... در بندر لوهاور از كشتى بيده شديم تا با قطار به باريس برويم. ... هنكامى كه از ايران به آدرس برادرم در برلن نامه آمد كه خانواده را نفرستم، ... ما را با ماشين خودش به محل اقامت ما برد.

همسر بهشتی

goodwife.blogfa.com/

همسر بهشتی - ... خیلی با خودم کلنجار رفتم که اینقدر مطلق و بدون شرط حرف نزنم اما نشد. .... در رابطه با خانواده همسرت خیلی محتاط و با تانی عمل کن. ..... من سفر رفتن با خانواده شوهر رو دوست ندارم، اما یه وقتایی که میخوام با زیرکی سفررو ..... کربلا که بودیم، یکی از شب هایی که قرار بود با همسرم برویم حرم یکی از دوستانم هم همراه ما شد.

 

پرسش و پاسخ - آژانس هواپیمایی قصر شیرین

www.ghasreshirin.com/faq
من و همسرم قصد سفر به بانکوک و پوکت در ژانویه 2016 را داریم. .... با سلام بنده و همسرم میخواهیم با همسرم آخر مهر به تایلند برویم ممنون میشم کمکم کنید: 1- تور ..... ما یه خانواده 5 نفری هستیم خودم و همسرم به همراه سه فرزند 14-13 و 3 ساله اگر بخواهیم باتور ...

چگونه میتوان به آرامش رسید ؟ - VARZIDEGI.com

www.varzidegi.com/about/55-درباره-ما
كار را بيشتر از خانواده و خانواده را بيشتر از خود دوست داريم وقتي ديگران را ... با دوست داشتن همسر، بجاي درخواست اينكه مرا دوست داشته باشد، مراقبت بهتري از خودم بعمل مي آورم. .... من نمي توانم به فلان جا سفر كنم، من نميتوانم آن خانه را بخرم و امثال اين چيزها، مطمةـن .... اگر بخواهيم با ده طناب به ته چاه برويم تمركزمان را تقسيم بر ده كرده ايم.

خاطرات سفر با خودروی شخصی

masood-naghash.persianblog.ir/
Mar 7, 2015 - خاطرات سفر با خودروی شخصی. ... در این سفر با دو باجناق خود همسفر بشیم و با سه تا ماشین برویم اگر زنده ... اطلاع از قیمت اجناس و سفر به جزیره قشم ... از سال اول شروع میکنم که من و همسرم و دخترم زینب و خانواده باجناق همگی با یک ...
یک روز همسرم ازم خواست برویم خانه اشان با اینکه ته ته دلم راضی نبود ولی با .... ولی به نظر خود من باید با خانواده شوشو با انصاف رفتار کرد زیادم اذیتشون نکنید ...... من و همسری هم حتی اگه از هم ناراحت باشیم یا از هم دور)سفر(باید شب بخیر و بوس شب و ...
Dec 15, 2013 - بنابر این تصمیم گرفتیم یک مسافرت خانوادگی داشته باشیم . ... و یا به شهر بعدی برویم ودر طول سفر تصمیم می گرفتیم که کجا برویم و چکار کنیم . .... همسرم و بچه ها به سمت گمرک ترکیه رفتند و خودم با ماشین از راهی دیگر از مرز ...

زن دوم - هوو یا زن دوم

havoo.persianblog.ir/tag/زن_دوم
چند همسری و خانم دوم شدن اشکال ندارد لیکن این مسئله شرائط خاص خودش را. می طلبد که در زیر ... علی هر چند وقت یک بار به دیدن پسرش میرفت و من همیشه از اینکه هر بار با همسر ... هوو،زن دوم. چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص ..... خیابان قدم بزنم یا در تعطیلاتی مانند نوروز با هم به مسافرت برویم. از تنها.
نمی دانم چگونه ایشان را راضی کنم که مشکلات خود را بتوانیم به یک مشاور بیان نمائیم . ... ببنید همسرم در خانواده با مشکلات و مسائل زیادی بر خورد نموده و در نظر ایشان ازدواج یک چیز رویایی و خوب ..... 7- می گویم برویم مسافرت ، می گوید باشد برای بعد
Apr 12, 2010 - کدام خانوادهخانواده من یا همسرم- برای گذراندن ایام تعطیلات مناسب تر هستند؟ ... چرا که خانواده خودم را نیز دوست دارم و دوست دارم زمانی ا با آنها بگذرانم. ... به خاطر اینکه تا زادگاه مهناز هشت ساعت مسافرت خسته کننده راه بود و همه خواهر و ...
اگه مشکل خانوادگی یا زناشویی داشتین بهم پی ام بدین حتما راهنمایتون میکنم. ..... در این صورت خانواده کنترل کننده مرد را به سمت خود می کشد و با رفتارهایی که به مرد ...... «من زمانی از همسر سابق خود جدا شدم که او بسیار مسافرت می رفت و ما خیلی کم در کنار هم بودیم. ... دوست داشتم کسی در کنارم باشد و با هم حرف بزنیم، بیرون برویم و .

Feb 9, 2015 - همسرم و خانواده اش هركاري كه مي‌خواهند انجام دهند، مي‌گويند در خانواده آنها رسم است. ... به مسافرت برويم مي‌گويند رسم دارند كه اولين مسافرت زن و شوهر بايد با ... زن ها انتظار دارند مرد فقط با خانواده و فامیلهای خودش رفت وامد داشته باشه و کلا مرد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 395
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,584
  • بازدید ماه : 8,616
  • بازدید سال : 72,043
  • بازدید کلی : 749,836
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات