loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 471 یکشنبه 02 خرداد 1395 نظرات (0)

بهای بلیت چارتر در زمان های متفاوت و بسته به شرایط چارتر کننده تغییر می کند

 

 می خواهیم برای کسانی بنویسیم که چه به عمد و چه غیر عمد، خیلی دیر تصمیم به خرید بلیت هواپیما می گیرند. اگر معمولا جزو این افراد نیستید خیلی به خودتان نبالید. شاید همین سفر آینده تان بی خبر پیش بیاید و لازم باشد خیلی سریع بلیت پرواز بخرید. در بیشتر مواقع نمی توانید بلیتی را با قیمت رسمی پیدا کنید؛ چه انتظاری دارید، وقتی یک روز قبل از سفر برای خرید بلیت اقدام می کنید، طبیعی است که به راحتی نمی توانید بلیت بخرید. پس باید بروید سراغ بلیت های چارتری؛ بلیت هایی که به بلیت های ارزان قیمت شهره هستند.

 اما گاهی این حرف درست است و گاهی هم نه. می خواهیم امروز به بلیت های چارتر بپردازیم. اینکه اصلا به چه نوع بلیتی می گویند چارتر، چطور باید این بلیت ها را خرید، خرید یک بلیت چارتر در چه روزی یا چه ساعتی راحت تر است و ...

خرید بلیت های چارتر لم دارد. باید چند بار از آنها خرید کنید تا بالاخره دست تان بیاید که بهترین لحظات خرید بلیت هواپیما چه زمانی است یا اصلا باید از کدام سایت خرید کرد و چه سایت هایی را کنار گذاشت.فقط به یکی از این لم ها اشاره کنیم تا ببینید حرفه ای های عرصه خلید بلیت چارتر به چه چیزهایی توجه نمی کنند. همین را داشته باید که فقط تا دو ساعت قبل از پرواز می توانید بلیت بخرید و یک ثانیه دیر کنید، مثل دو هفته پیش که یکی از اعضای سرویس راهنمای بازار، بلیت ارزان قیمت خود را از دست داد، ناکام می مانید. بقیه این داستان را در گزارش ما از بازار بلیت چارتر هواپیما بخوانید.

چارتر را به بلیت می گویند یا هواپیما؟
بلیت چارتر توسط بعضی از شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی فروخته می شود. بعضی از آژانس های مسافرتی سالانه یا برای مدتی معین تمام یا بخشی از صندلی های بعضی مسیرهای هوایی را از شرکت های هواپیمایی اجاره می کنند و بلیت این پروازها را به مسافران آن مسیرها می فروشند.

در این حالت به این آژانس ها «چارترکننده» می گویند و به شرکت هواپیمایی (ایرلاینی) که تمام یا بخشی از صندلی های پروازش را اجاره می دهد، «چارتر شونده» می گویند. در این شرایط، بلیت را مستقیم از هواپیمایی نمی خرید، بلکه از آژانس چارتر کننده خریداری می کنید و بهای بلیت چارتر را هم نه شرکت هواپیمایی، بلکه آژانس چارتر کننده تعیین می کند.

گروهی از مسافران هوایی که به بلیت چارتر نیاز دارند
در روزها و تعطیلات عادی، معمولا مسافران، تکراری هستند. مثلا افرادی هستند که همیشه اول هفته برای کار خود به شهرستان های بزرگ می روند و چهارشنبه شب یا پنجشنبه وقتی کارشان تمام می شود به شهرستان محل زندگی خانواده خود باز می گردند. آنها مسافران همیشگی ایرلاین ها هستند. این افراد در رفت و آمد خود خیلی به مناسبت ها و تعطیلات نگاه نمی کنند.

 بنابراین تعداد سفرهای هوایی در هفته ها و روزهای عادی سال، تعداد مشخصی است اما وقتی تعطیلاتی سر می رسد و مسافران زیاد می شوند، گاهی مواقع تعداد پروازها به اندازه تعداد مسافران نیست. بنابراین کمبود بلیت پیش می آید. آژانس های گردشگری هوشیاری به خرج می دهند و بلیت های ایرلاین ها را از قبل اجاره می کنند و به مسافرانی که تازه می خواهند دو سه روز قبل از سفر خود، بلیت بخرند، می فروشند.

ایامی که بلیت گران می شود
بهای بلیت چارتر در زمان های متفاوت و بسته به شرایط چارتر کننده تغییر می کند. بعضی از مسیرهای پروازی در مناسبت ها و مقاطع زمانی خاص مثلا عید نوروز یا فصل تابستان پرتردد می شوند. نکته مهمی که درباره بلیت چارتر باید بدانید این است که فرقی نمی کند در کدام مقطع از تقویم گردشگری باشید، تحت هر شرایطی اگر پرواز چارتر خالی بماند، هزینه خالی بودن پرواز را آژانس چارتر کننده متحمل خواهد شد.

به همین دلیل هم در شرایط زمانی متفاوت، بهای چارتر تغییر می کند. گاهی اوقات هر چه به زمان پرواز نزدیک تر بوشیم، بهای بلیت چارتر پایین تر می آید. بعدا برای تان توضیح خواهیم داد که چگونه یک بلیت چارتر را با بهترین قیمت ممکن بخرید.

بلیت های چارتر, قیمت بلیت چارتر

تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند

 
قیمت بلیت چارتر ساعت به ساعت فرق دارد
مزیت بزرگ بلیت چارتر در متغیر بودن بهای بلیت است. آژانس ها مجبورند برای به دست آوردن هزینه های چارترشان، به هر ترتیب که شده بلیت های شان را بفروشند، به همین دلیل گاهی می توانید در فصل های کم سفر، بلیت هایی با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. مثلا در اسفند ماه که بیشتر مردم مشغول تدارک دیدن برای سال جدید و تمیزکاری و خریدهای عید نوروزند، یکی از بهترین زمان ها برای بلیت چارتر کیش است. در عوض اگر تا شب عید نوروز یا شب هر تعطیلی دست دست کنید، باید بلیت چارتر را به قیمت بالایی بخرید؛ قیمتی که گاهی مواقع از قیمت رسمی آن مسیر پروازی هم بیشتر است.

تور لحظه آخری یعنی چه؟
تورهای لحظه آخری نسبت به زمان عادی قیمت پایین تری دارند. آژانسی که پرواز یا هتل را چارتر کرده است، نمی خواهد تحت هیچ شرایطی صندلی های هواپیما یا اتاق های هتلی که اجاره کرده خالی بماند، بنابراین به اصطلاح قیمت را پایین می آورد تا مشتری ترغیب شود تور را بخرد. اتفاقا این یک معامله برد – برد است، هم چارتر کننده ضرر نمی کند و هم این که مسافر، بلیت چارتر یا تور را با هزینه بسیار مناسب پیدا می کند.

دو عیب بزرگ بلیت چارتر
برخلاف بلیت سیستمی، شما نمی توانید بلیت چارتر را به راحتی استرداد کنید یا تاریخ آن را تغییر دهید. در پروازهای چارتر یا امکان برگرداندن بلیت را ندارید یا اگر در بعضی شرایط این امکان را داشته باشید که بلیت چارتر را پس بدهید، میزان جریمه لغو کردن بلیت بسیار بالا است و گاهی معادل هزینه خود بلیت تمام می شود. یعنی مثلا اگر به هر دلیلی بلیت چارتر را لغو کنید، ممکن است آژانس تمامی پولی را که برای بلیت پرداخته اید، برای خودش نگه دارد.

دیگر این که درست است شما از آژانس، بلیت چارتر می خرید اما اگر مشکلی در پروازتان به وجود بیاید، مثلا اگر پروازتان تاخیر داشته باشد، بارتان گم شود، پروازتان لغو شود و ... مسئولیت این مشکلات بر عهده شرکت های هواپیمایی است و آژانس چارتر کننده به شما خدمات خاصی نمی دهد.

 

دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری‏ - بیتوته

www.beytoote.com/iran/tour/cheap4-travel.html
خرید بلیت های چارتر بلیت های چارتر,قیمت بلیت چارتر,تور لحظه آخری,مسافرت ارزان, مسافرت ارزان با هواپیما,بلیت چارتر هواپیما.

دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری‏ - شمسه

salam98.ir/دانستنی-هایی-راجع-به-بلیط-هواپیمــا-لح/
دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری . by شمسه · می 14, 2016. مجموعه: دانستنی های سفر. بلیت های چارتر, قیمت بلیت چارتر. بهای بلیت چارتر در زمان های ...

دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری - خبر یاب ، وب گردی - خانه

news.yfile.ir/دانستنی-هایی-راجع-به-بلیط-هواپیمــا-لح/
5 days ago - دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری . بهای بلیت چارتر در زمان های متفاوت و بسته به شرایط چارتر کننده تغییر می کند ...
پرتال جامع جوانان : دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری . admin اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۵ ایران شناسی و ایرانگردی نظر بدهید 1 بازدید ...

دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری -آکا

macho.ir/news/.../دانستنی-هایی-راجع-به-بلیط-هواپیمــا-لحظه-آخری-...
ایرانگردی ، ایرانشناسیتوصیه های سفر آکاایران: دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری
های چارتر - جستجو آنلاین بلیت هواپیما | نمایش و خرید کلیه پروازهای چارتری در کلیه مسیر ها به سادگی | پشتیبانی ... دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیما لحظه آخری‏.
دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری . 1 ساعت قبل طنز ... آل‌سعود با توجه به شکست‌هایی که از ایران در منطقه خورده‌... دانستنی های دارویی پیرامون متفورمین.
تور لحظه آخری ... بروزترین و آخرین لیست قیمت تور و هتل های کیش رو اینجا ببینید: قیمت تور کیش ... هنگام انتخاب ساعت پرواز به خاطر داشته باشید كه در هتلهای کیش زمان تحویل اتاق ساعت 14 و تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر می .... کوسه هایی که بعضا در ساحل کیش دیده میشوند از ماهی های کوچک تغذیه می کنند و برای شناگران خطری ندارند.

دانستنی هایی از ماه صفر - خبر ایرونی

khabariruni.tk/search/?q=دانستنی+هایی+از+ماه+صفر
دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری -آکا. 4 روز قبل گردشگری آکاایران-ایرانشناسی 3. ایرانگردی ، ایرانشناسیتوصیه های سفر آکاایران: دانستنی هایی ...

دانستنی هایی جالب درباره ی سفر به اندونزی - الی گشت

www.eligasht.com › ... › آن چه در سفر باید بدانیم
Rating: 5 - ‎1 vote

Feb 20, 2016 - مــردم اندونــزی بســیار مهمــان نــواز و خونگــرم هســتند و بــه راحتــی و بــا یــک لبخنــد مــی تــوان بــا آنهــا ارتبــاط برقــرار ... دانستنی هایی جالب درباره ی سفر به اندونزی .... تور لحظه آخری ، از وعده تا واقعیت ۱۶ دی, ۱۳۹۴ ... بلیط هواپیما.

 

دانستنی هایی جالب درباره ی هلند - الی گشت

www.eligasht.com › ... › آن چه در سفر باید بدانیم
Feb 22, 2016 - دانستنی هایی جالب درباره ی هلند. ۳ اسفند ... پایتخـــت هلنـــد شـــهر آمســـتردام اســـت، امـــا بـــه منظـــور تمرکززدایـــی بســـیاری از .... تور لحظه آخری ، از وعده تا واقعیت ۱۶ دی, ۱۳۹۴ ... راه اندازی پرواز مستقیم قبرس – ایران در آینده ی نزدیک.

تیترجو دانستنی هایی راجع به - زناشویی - bazar-man.ir

wedlock.bazar-man.ir/تیترجو-دانستنی-هایی-راجع-به.html
1 day ago - دانستنی هایی راجع به بلیط ... دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری ضروری ترین وسایل سفر ... دانستنی هایی راجع به بلیط ... دانستنی ...

دانستنی هایی درباره ی سگ ها - ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ي ﺳﮓ - loxblog.Com

haphapoo.loxblog.com/.../دانستنی%20هایی%20درباره%20ی%20س...
دانستنی هایی درباره ی سگ ها - ... غروب; خرید ساعت مچی اصل; خرید عینک های ریبن; تور آنتالیا · خرید بلیط هواپیما · تور لحظه آخری آنتالیا · دانلود آهنگ · دانلود آهنگ های ...
دانستنی هایی درباره بیماری کبد چرب + روش های تشخیص و درمان. کبد چرب غیر الکلی ... همچنین می توانند دچار افزایش چربی های خون بوده و یا از مبتلایان به دیابت باشند. از آنجا که در سال های .... خرید آنلاین بلیط هواپیما. 021-84384 ... تورهای لحظه آخری.

دانستنی هایی درباره ی اتریش(قسمت سوم) - تحصیل در خارج

iraniancollege.lxb.ir/.../دانستنی%20هایی%20درباره%20ی%20اتری...
خرید بلیط هواپیما · تور لحظه آخری دبی · بلیط چارتر ... دانستنی هایی درباره ی اتریش(قسمت سوم) ... اکثر دانشگاه‌های اتریش در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رشته‌ها را به زبان آلمانی برگزار می‌کنند دانشجوی خارجی برای ورود به دانشگاه نیاز به ...

وسایل همراه در سفر به شهر های ساحلی-سفر های ساحلی خود را راحت و لذت ...

hiholiday.ir/Post/Detail-20/وسایل-همراه-در-سفر-به-شهر-های-ساحلی
Dec 26, 2015 - مسافرت به شهرهای ساحلی و کنار دریا لذت فراوانی دارد اما نکاتی است که اگر آنها را رعایت نکنید، این لذت را از شما می گیرد. ... نسخه موبایل |; تماس با ما |; اشتراک در خبرنامه تور و بلیط لحظه آخری | ... صفحه اصلی; بلیط هواپیما ... سایت های هالیدی در این مقاله شما رو به مطالعه راجع به دانستنی هایی که مربوط به وسایل همراه در ...
Jan 14, 2016 - انواع کلاس های پروازی; زمان خرید بلیط هواپیما; بلیط دقیقه نود; خرید بلیط از ایرلاین های لوکاست; گرفتن تخفیف بلیط ارزان هواپیما با توجه به ...
Oct 9, 2015 - در این مقاله به بررسی نکات مربوط به تور و سفر به ارمنستان می پردازیم. ... این کشور دارای جاذبه هایی است که ارمنی ها برای آن بسیار ارزش قائلند. ... توجه داشته باشید که در مورد مسافرت خود بسیار فکر کنید و در صورت وجود هر ابهامی هنگام خرید تور، ... قیمت بلیط لحظه آخری بانکوک با پرواز ایرباس قشم ایر برای سفر .

قیمت بلیط استخر هتل بزرگ شیراز – سایت قیمت ها

pric.3eke.ir/قیمت-بلیط-استخر-هتل-بزرگ-شیراز/
2 days ago - هتل بزرگ شیراز هتلی نوساز در قلب شهر شیراز و نزدیک به دروازه قرآن و مکانهای تاریخی شهر با ..... دانستنی هایی راجع به بلیط هواپیمــا لحظه آخری

Feb 14, 2016 - تور آنتالیا اسفند 94,تورهای لحظه آخری آنتالیا زمستان 94,تور آنتالیا اسفند 94 ,قیمت ... خدمات تور آنتالیا : 6 شب اقامت ، پرواز ، صبحانه ناهار شام و ميان وعده رايگان .... پاسخ : از هتل هاي خوب منطقه لارا ميتوان به هتل رکسوس لارس _ هتل ..... دیدنی های آنتالیا · مراکز خرید آنتاليا · دانستنی های سفر به آنتالیا · درباره ...

 

پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتی

www.sahelabi.com/Aboutus/QandA.asp
برادر من برای مسافرتی، از یکی از آزانسهای هواپیمایی بلیط رفت وبرگشت به ..... در مورد کنسل کردن بلیت پرواز با هواپیمایی قطر می خواستم بدونم که در صورت کنسل کردن چه ..... میشه لطفن معنی درست و واقعی تور لحظه آخر رو توضیح بدید؟ ... ميشه لطفا بفرماييد در سفر هاي خارجي حداكثر چند كيلو ميشه بار برد؟ .... نکات دانستنی سفر
Jan 6, 2016 - دانستنی هایی درباره ی حساسیت های کودکان,سایت ساعت دیواری پانا فانتزی. ... بلیط هواپیما کیش لحظه آخری · بلیط پرواز کیش · کاغذ دیواری.

بلیط فوق ارزان هواپیما مشهد : خرید بلیط هواپیما چارتر و ارزان

charter-airline-tickets.dibablog.com/.../بلیط+فوق+ارزان+هواپیما+م...
اهنگ جدید تور استانبول سایت همسریابی دانلود فیلم جدید دانلود آهنگ جدید ساخت استخر خرید بلیط هواپیما انجام پایان نامه. بستن تبلیغات [X] ...
دانستنی هایی درباره زرافه ها - برترینها | خبرپو. ... پخش زنده آخرین اخبار .... تور آنتالیا، تور استانبول، تور لحظه آخری، تور گوا، لاچین سیر خرید بلیط هواپیما.
دانستنی هایی درباره آلرژی - جام نیوز | خبرپو. ... پخش زنده آخرین اخبار .... تور آنتالیا، تور استانبول، تور لحظه آخری، تور گوا، لاچین سیر خرید بلیط هواپیما. عضویت ...
در اینجا از سیر تا پیاز بلیت هواپیما و همه چیزهایی که باید در مورد آن بدانید را برای شما ... از ایرلاین های لوکاست; گرفتن تخفیف بلیط ارزان هواپیما با توجه به شرایط تخفیف ... بعد از مدتی اعتراض هایی صورت گرفت که این طرح باعث افزایش قیمت بلیط .... دانستنیهایی درباره قرآن · به نام عشق · اواخر اسفند و اوایل سال جدید در یک پست ...

دانستنی هایی درباره ی سگ ها - صفحه نخست

haphapoo.glxweb.ir/.../دانستنی%20هایی%20درباره%20ی%20سگ...
دانستنی هایی درباره ی سگ ها. ضربان قلب سگ ها در هر دقیقه بین ۷۰_۱۲۰ است و ضربان قلب انسان ها بین ۷۰ تا ۹۰ است چشمک. بزرگترین نژاد سگ در دنیا سگ تازی ...
تعيين نرخ دقیق تور ميتوانيد ساعت و نوع پرواز درخواستی خود را به همكاران ما در بخش کیش اعلام فرمایید. با توجه به اينكه تورهای ... تور کیش خرداد بهار 1395 هتل سیمرغ ( نظر مسافران را در مورد هتل سیمرغ ببینید ). تور کیش ...... تور هاي لحظه آخری.

پبهترین روش های بالا بردن ممبر کانال :: نفس های سرکش

daghdaghe23.blog.ir/post/بهترین-روش-های-بالا-ممبر-کانال
Jan 9, 2016 - اگر صاحب کانال هستید و می خواهید کانال تان مثل کانال هایی که ترک می کنید ... پس از هول حلیم در دیگ نیفتید و به خاطر قیمت ارزان، تبلیغ تان را به ..... برای دریافت تور و بلیط لحظه آخری ارزان قیمت(چارتر) در گزوه تلگرام زیر ... دانستنیهای روغن موتور ..... این کانال در مورد بد بختی های یک سمپادی و درد و دل های اونه
You've visited this page 2 times. Last visit: 3/7/16

دانستنی هایی درباره زندگی در فضا - خواص عود دود کردن

etelaat.loxtarin.com/.../دانستنی%20هایی%20درباره%20زندگی%20...

دانستنی هایی درباره زندگی در فضا,اطلاعات عمومی. ... آخرین مطالب سایت: ... دانشمندان برای بررسی تکامل جنین در فضا، موش های بارداری را به فضا فرستاده اند. از آنجا که ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 509
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,352
  • بازدید ماه : 1,352
  • بازدید سال : 96,508
  • بازدید کلی : 774,301
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات