loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 407 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (0)

خودتان را معرفی کنید؟ از چه سالی به کانون آمدید؟

حسین مقدس  از سیرجان هستم . از چهارم دبستان  تا کنون عضو کانون بودم.

 

9سال پیوستگی زمان کمی نیست .چرا آزمون های کانون را انتخاب کردید و دلیل این پیوستگی چه بوده است؟


مجموعه ای از دلایل باعث شد که من کانون را نتخاب کنم و با کانون ادامه بدهم.

جامعه ی آماری با کیفیت که قوی ها می آیند و می توانی خیلی خوب خودت را بسنجی.

پیش روی آزمون ها منطقی است و فاصله ی دو هفته ای آزمون ها یک فاصله ی معقول تر و استانداردتر است.

سوالات خیلی خوب که فکر می کنم دلیل این سوالات خوب ، تنوع طراحان ( نسبت به آزمون ها ی دیگر ) و وجود گزینشگران و ویراستاران قوی بود .مثلا آقای مصطفی سالاری از همشهریان قوی من از همکاران گروه آزمون بودند.

اعتماد خانواده به کانون

 

رمز موفقیت شما در پیشرفت چشم گیر و افزایش تراز چیست؟

من از اول دبیرستان به فکر کنکور و آینده ام بودم و تصمیم داشتم که جایگاه خوبی را داشته باشم.مطالب درسی و مباحث را از همان اول دبیرستان بطور جدی مطالعه کردم و حتی دروس سال های آینده را نیز همان سال می خواندم.

چند نکته مهم در موفقیت من نقش بسزایی داشتند:مهمترین آن اینکه رشته ی تحصیلی ام را با تحقیق و تفکر و سوال از دانشجویان در رشته های مختلف و با علاقه انتخاب کردم و با دانشجویانی که این رشته را انتخاب کرده بودند گفتگو کردم و برای ورود به دانشگاه هدفگذاری کردم.هدف واضح و روشن و داشتن انگیزه ی بالا و تلاش و سختکوشی و داشتن آرامش و صبر در کنار رکن مهم توکل بخدا باعث شد موفق شوم به هدفم برسم

 

روش و استرات‍ژی مطالعه ی شما چگونه بوده است؟

در مورد دروس اختصاصی اول کتاب درسی و درسنامه را می خواندم و بعد تست های مبحث را به 3 دسته تقسیم می کردم.دسته ی اول از تست ها به جهت یادگیری می زدم و زمان برایشان درنظر نمی گرفتم اگر مبحثی را خوب بلد بودم و مسلط بودم زمان می گرفتم.چندروز بعد با ایجاد فاصله تست های دسته ی دوم را می زدم و زمان می گرفتم در این جا متوجه نقاط ضعفم می شدم و آن ها را یادداشت می کردم و به منابع برمی گشتم و مطالعه می کردم.

در روزهای نزدیک به آزمون های جمع بندی کانون در نیمسال اول و آزمون های عید تست های دسته ی سوم را می زدم و برای آزمون های جمع بندی و دوره آماده باشم.

 

آیا شما در سال گذشته در آزمون های تابستان کانون شرکت داشته اید؟

بنده به دلیل کل تابستان پارسال را در تهران مشغول المپیاد شیمی بودم نتوانستم در آزمون های تابستان کانون شرکت کنم و توانستم مدال نقره را کسب کنم و اگر المپیاد نداشتم حتما در آزمون های تابستان نیز شرکت می کردم.

 

 

 خواهر یا برادر کانونی هم داشتید؟

بله خواهرم مریم مقدس رتبه ی 104 منطقه 2 سال 93 تجربی که ایشان هم از پنجم دبستان عضو کانون بودند.

چه جالب . یک خواهر و برادر مجموع 18 سال عضو کانون!

بله مادرم همیشه می گوید بچه های من در کانون بزرگ شدند.

 

از کدام کتاب  کانون استفاده می کردید؟

زرد عمومی که کتاب خوبی برای جمع بندی درس های عمومی بود.

 

آیا در آزمون های موسسات دیگر هم شرکت کردید؟

فقط در یک آزمون جامع سنجش و دو آزمون موسسه دیگر شرکت کردم .

 

آیا درسی بود که ابتدا با آن چالش داشتید و بعد با تغییر روش ، وضعیتتان را بهبود بخشیده باشید؟

من ابتدا با درس دین و زندگی چالش داشتم . در متن درس دینی مشکل داشتم وضعیتم در آیات و روایات خوب بود که ساعت مطالعه ی خودم را بیشتر کردم و به متن کتاب درسی بیشتر توجه کردم.

 

آیا سه آزمون جامع حاضر بوده اید؟

در هر سه آزمون جامع شرکت کرده ام

 

آموزه های کانون را استفاده کرده اید؟(تکنیک زمانهای نقصانی و ضربدر منفی)

هر دو را اجرا کردم و خیلی کمکم کرد.

 

آیا به سایت کانون هم مراجعه می کردید؟

زیاد مراجعه می کردم . بخش مربوط به درصدهای رتبه های برتر کنکور94 و مصاحبه های آنها برایم لذت بخش  و مفید و راهگشا بود.

سعی می کردم به سوالات دانش آموزان دیگر هم رشته ای خود پاسخ دهم و به آن ها کمک کنم.

 

پشتیبان وی‍ژه شما چه کسی بود ؟

آقای محمد زارع رتبه 8 منطقه 3 سال 93 که خیلی پی گیر بودند و از زحمات ایشان تشکر می کنم.

 

از درصدهای کنکور خود بگویید؟

حدود درصد های من چنین است :ادبیات 96      عربی 84       دین و زندگی 74      زبان 89       ریاضی 90         فیزیک 94        شیمی 96

با توجه به سختی سوالات شیمی ، درصد خوبی دارید.

بله . من مدال کشوری نقره المپیاد شیمی دارم  .

 

فقط درس می خوانید یا فعالیت های دیگری هم دارید؟

به یادگیری زبان های خارجه علاقه دارم و تسلط خوبی به زبان های عربی و  انگلیسی و آلمانی دارم و اخیرا بدمینتون را هم به طور جدی دنبال می کنم.

 

 

 

و در پایان ...

مهمترین موضوع به نظر من در سال کنکور داشتن هدف و تلاش کافی برای رسیدن به آن و داشتن ذهنی شفاف و روشن برای رسیدن به آن است. 

 

 

گفتگو با حسین مقدس رتبه 4 کنکور ریاضی 95 با 9سال حضور در کانون

www.kanoon.ir › رتبه های برتر کنکوربرترهای ریاضی
19 hours ago - گفتگو با حسین مقدس رتبه 1 منطقه 2 ریاضی از سیرجان. خودتان را معرفی کنید؟ از چه سالی به کانون آمدید؟ حسین مقدس از سیرجان هستم . از چهارم ...

مصاحبه با حسین مقدس رتبه‌ چهارم کنکور تجربی

www.kolbenews.ir/.../مصاحبه-با-حسین-مقدس-رتبه‌-چهارم-کنکور-...
5 hours ago - مصاحبه با حسین مقدس, حسین مقدس رتبه 4 کنکور ریاضی 95,مصاحبه با نفر دوم کنکور ریاضی 1395,مصاحبه با حسین مقدس رتبه‌ چهارم کنکور ...

اسامی نفرات دورقمی و درصد رتبه های برتر کنکور ریاضی 95+مصاحبه ...

www.newsms95.ir/.../اسامی-نفرات-دورقمی-و-درصد-رتبه-های-برتر...
22 hours ago - نفر چهارم: حسین مقدس از سیرجان. نفر پنجم: ... ریاضیکنکور ریاضی ۹۴-۹۵ · مصاحبه با نفرات برتر کنکور ۹۴-۹۵ (رتبه های تک رقمی) . ..... 4 نفر از رتبه هاي یک رقمی کشوری ریاضی اصفهانی ، 2 نفر تهرانی ، 2 نفر تبریزی …
Aug 3, 2016 - ۱۳ ساعت پیش - مصاحبه با حسین مقدس, حسین مقدس رتبه 4 کنکور ریاضی 95,مصاحبه با نفر دوم کنکور ریاضی 1395,مصاحبه با حسین مقدس رتبه‌ ...

متن مصاحبه با حسین مقدس نفر چهارم کنکور سراسری ریاضی ۱۳۹۵ - دسرا

www.dsra.ir/متن-مصاحبه-با-حسین-مقدس-نفر-چهارم-کنکور/
14 hours ago - حسین مقدس رتبه ۴ کنکور ریاضی ۹۵,مصاحبه با نفر دوم کنکور ریاضی ۱۳۹۵,مصاحبه با حسین مقدس رتبه‌ چهارم کنکور تجربی, رتبه‌ 4 کنکور ...

متن مصاحبه با حسین مقدس نفر چهارم کنکور سراسری ریاضی 1395 – جدید ...

newsdownloaphoto.xyz/.../متن-مصاحبه-با-حسین-مقدس-نفر-چهارم-...
14 hours ago - متن مصاحبه با حسین مقدس نفر چهارم کنکور سراسری ریاضی ۱۳۹۵ ... مصاحبه با رتبه چهارم کنکور سراسری ریاضی 95 | حسین مقدس | نفرات برتر.

عکس کارنامه و درصد احسان شریفیان+رتبه های برتر ریاضی 95 | دانلود ...

pasokhname-khordad95.ir/.../عکس-کارنامه-و-درصد-احسان-شریفیا...
22 hours ago - مصاحبه با احسان شریفیان نفر اول کنکور ریاضی 95,درصد احسان ... از شمیرانات، کوشا جافریان از تهران، حسین مقدس از سیرجان، فراز فرح وش ... گفتگو با محمد احمدی رتبه 1 کنکور تجربی 95 / 2 بار رتبه تک رقمی … ... *گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 1- احسان شریفیان 2-امیرمحمد فرزانه 3-کوشا جافریان 4-حسین

کارنامه رتبه 77 منطقه 2 رشته ریاضی کنکور 94 - بازتاب 24

baztab24.com/search/?q=کارنامه+رتبه+77...ریاضی+کنکور...
رتبه دهم کنکور سراسری در رشته علوم ریاضی و فنی گفت: همزمان با پایان امتحانات‌ روزانه ۸ ساعت مطالعه داشتم و در این زمان سعی ... 8 ساعت قبل استان ها تنسیم نیوز، استانها 4 ... گفتگو با رتبه ۵ کنکور ریاضی +عکس ... حسین مقدس در گفت‌وگو با.

مصاحبه با احسان شریفیان + اسامی دو رقمی کنکور ریاضی ۹۵

moz-khyar.rozblog.com/.../مصاحبه-با-احسان-شریفیان--اسامی-دو-ر...
مصاحبه با نفرات برتر کنکور 95 | رتبه 1 کنکور ریاضی 95 | احسان ... احسان شریفیان ... امیرمحمد فرزانه از شمیرانات، کوشا جافریان از تهران، حسین مقدس از سیرجان، .

کارنامه کنکور حسین مقدس - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=کارنامه+کنکور+حسین+مقدس

3 days ago - حسين توکلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد:نتایج اولیه آزمون ... 4-5-2016 گوناگون کانون فرهنگی آموزش قلم چی 162 ... به طور مثال: نمره‌ی ریاضی 3 تجربی در خردادماه: 17 درصد ریاضی در کنکور: 30 درصد بعد از .... مقدس اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم که رتبه تک رقمی امسال در کنکور علوم انسانی را ...

 

اسامی رتبه های برتر کنکور ریاضی 95 و درصد رتبه ها+مصاحبه - فرا دانلود

faradl.com/2016/08/09/اسامی-رتبه-های-برتر-کنکور-ریاضی-95/
15 hours ago - دانلود قسمت ۲۲ بیست و دوم سریال پریا با لینک مستقیم ... اسامی نفرات تک رقمی و درصد رتبه های برتر کنکور ریاضی ۹۵+مصاحبه ... امیرمحمد فرزانه از شمیرانات، کوشا جافریان از تهران، حسین مقدس از سیرجان، فراز فرح وش از تبریز، ...

مصاحبه با انوشه بابایی رتبه سوم انسانی - مجله خبری فور خبر

4khabar.ir/search/?q=مصاحبه+با+انوشه+بابایی+رتبه+سوم...
رتبه برتر کنکور علوم انسانی گفت: صرفا با اکتفا به مدرسه و متن کتاب‌های درسی ... قاسمی رتبه دوم کنکور علوم انسانی از قم با بیان اینکه تنها برای درس ریاضی از ... و فنی 1- احسان شریفیان 2-امیرمحمد فرزانه 3-کوشا جافریان 4-حسین مقدس 5-فراز ...
متن مصاحبه با حسین مقدس نفر چهارم کنکور سراسری ریاضی 1395 ... 95 | گفتگو با ... گفتگو با محمد احمدی رتبه 1 کنکور تجربی 95 / 2 بار رتبه تک رقمی … ..... منبع : گودرزنیوزبادرود-نجات پسر بچه 1/5 ساله از ارتفاع 4 متری در کاشان ..... ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ...

مصاحبه با احسان شریفیان + اسامی دو رقمی کنکور ریاضی 95 | جدید 95 ...

nowruz95-photo2016.ir/.../مصاحبه-با-احسان-شریفیان-اسامی-دو-رق...
22 hours ago - اسامی نفرات دورقمی و درصد رتبه های برتر کنکور ریاضی 95+مصاحبه ... فرزانه از شمیرانات، کوشا جافریان از تهران، حسین مقدس از سیرجان، فراز فرح وش از .... ریاضی و فنی 1-احسان شریفیان 2-امیرمحمد فرزانه 3-کوشا جافریان 4-حسین.
12 hours ago - رتبه چهارم کنکور در رشته ریاضی گفت: در روز آزمون مراقبان در جلسه با هم صحبت ... حسین مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سیرجان در تشریح ... گفتگو با نفرات برتر کنکور/ رتبه اولی‌ها چه رشته‌ای انتخاب می‌کنند؟ ... رتبه 4 کنکور تجربی: توکل بر خدا و اراده قوی رمز موفقیتم در کنکور بود/روزی ...
سیمای کاخک - مصاحبه گناباد20 با نفر چهارم رتبه کنکور هنر از کاخک گناباد - اطلاع رسانی وآشنایی با پیشینه اجتماعی شهر مقدس کاخک. ... فرزانه امیریان کاخکی با کسب رتبه ی 4 کنکور هنر پس از رتبه ی 9 کشوری خانم سمیرا افضلی در کنکور پارسال نشان داد پرچم تک رقمی های گنابادی بالا نگه داشته می شود. ... حسین امیری.

کوشا جافریان - اخبار ایران و جهان

m-khosravi.ir/search/?q=کوشا+جافریان
گفتگو با کوشا جافریان رتبه 3 کنکور ریاضی 95 از تهران ... علوم ریاضی و فنی 1- احسان شریفیان 2-امیرمحمد فرزانه 3-کوشا جافريان 4-حسین مقدس 5-فراز فرحبخش ...

خبرهای اجتماعی | خبر فارسی

khabarfarsi.com/اجتماعی
ایرج حریرچی در گفتگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم با اشاره به تغییر رئیس ... رتبه چهارم کنکور ریاضی: مراقبین در روز آزمون با شوخی تمرکزم را به هم ز د ند/دوست دارم فیزیکدان نظری شوم. +0. حسین مقدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سیرجان در تشریح رمز موفقیت خود در .... قزوین جزو 4 استان امن کشور.

مصاحبه با احسان شریفیان رتبه 1 ریاضی – بابام

babam.ir/tag/مصاحبه-با-احسان-شریفیان-رتبه-1-ریاضی
13 hours ago - نفرات برتر کنکور ریاضی از سیرجان حسین مقدس ... رتبه یک ریاضی فیزیک کنکور 95 امسال کیست اشنایی با احسان شریفیان ... رتبه بالای ده هزار در کنکور از چه رشته دانشگاه قبول میشوم · بیوگرافی حسین مقدس رتبه 4 ریاضی ...

برتر کنکور سراسری سال| موتور جستجوی یوز

www.yooz.ir/.../search/?q=برتر%20کنکور%20سراسری%20سال...

مصاحبه با نفرات برتر کنکور 95 | رتبه 1 کنکور تجربی 95 | محمد احمدی ... nemonesoal.blog.ir/. ... گفتگو مصاحبه با حسین مقدس رتبه 4 کنکور ریاضی 95 · 1001 ...

 

رتبه 38هزار رشته ریاضی - پایگاه اینترنتی نشر اخبار

www.nashrnews.org/search/?q=رتبه+38هزار+رشته+ریاضی
رتبه دوم کنکور تجربی گفت: با توجه به آزمون‌های آزمایشی که شرکت کرده بودم مطمئن بودم رتبه‌ام تک رقمی می‌شود. ... حسین مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سیرجان. ... 3 هفته قبل اخبار تنسیم-استانها 4 ... علی ورودی ظهر جمعه در حاشیه جلسه هم‌اندیشی راه‌اندازی پایگاه‌های انتخاب رشته در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح ...

اسامی نفرات برتر کنکور 95 | درصد رتبه های برتر و مصاحبه - ویکی‌پدیا

wikipedia.nasrblog.com/اسامی-نفرات-برتر-کنکور-95-%7C-درص...
1 day ago - 123456789...2425» ... سال 95,اسامی نفرات برتر کنکور ریاضی 95,مصاحبه با نفرات برتر کنکور ... اسامی رتبه های برتر کنکور سراسری ریاضی 95 ... از شمیرانات، کوشا جافریان از تهران، حسین مقدس از سیرجان، فراز فرح وش از ...

تعداد داوطلبین کنکور سرارسری ریاضی ۹۵ - دنیای خبر

donyaekhabar.com/search/?q=تعداد+داوطلبین+کنکور...ریاضی...
صفر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به کنکور سراسری سال ۹۵، گفت: متأسفانه رشته ... 4-7-2016 سیاسی مهر-استانها 88 ... رتبه دهم کنکور ریاضی: برای کنکور روزانه 8 ساعت مطالعه داشتم/‌با مشاور تحصیلی در ارتباط بودم ... حسین مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سیرجان در تشریح رمز.

برخی از رتبه های تک و دو رقمی مدرسان شریف در آزمون دکتری سال 1394

www.modaresanesharif.ac.ir/برخی-از-رتبه-های-تک-رقمی-مدرسان-...
مدرسان شریف مفتخر است با برگزاری کلاس های حضوری و آزمون های آزمایشی و ... همچنین برای مشاهده تصاویر و مصاحبه رتبه های یک و تک رقمی مدرسان شریف در آزمون ... نام و نام خانوادگی, رتبه در کنکور دکتری 94, شهر ... محسن حسین بابایی, 70, ارومیه ... مهدی دریایی, رتبه 4, بندرعباس ..... محمدعلی مقدس, 60, امل .... ریاضی کاربردی (کد 2234).
Jan 6, 2015 - چند ماه قبل، لایحه ی نظام رتبه بندی معلمان به دلیل بار مالی در مجلس تصویب .... يك روز زير فشار حجم عظيم درس رياضي محض دور از خانه و خانواده در برگ امتحاني .... حسين. 8 مخالف 4 موافق. بسمه تعالي با عرض سلام خدمت فرهنگيان عزيز .... توهين كنيد.rnبه رتبه كنكور پزيرفته شدگان تربيت معلم در سالهاي91 92 93 94 ...

گفت وگو با مهندسی که رتبه اول کنکور تجربی شد - صفحه نخست

jahansite.xyz/post/?q=گفت+وگو+با+مهندسی...رتبه...کنکور...
3 days ago - محمدرضا صالحی رتبه 9 کنکور ریاضی سال 95 در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی ... مقدس از سیرجانفراز فرح وش از تبریزامیر علی محمدعلی حسین از تهرانامیر حسین افشار ..... عکس های ناراحت کننده پسر 4 ساله که شصت ساله شده.

لیست نفرات کنکور 95 - صفحه نخست

nazbid.xyz/post/?q=لیست+نفرات+کنکور+95
2 hours ago - وی افزود: در کنکور سراسری 95؛ 162 هزار و 879 داوطلب در رشته‌ ریاضی، 161 هزار و ... به گفته وی احسان شریفیان از تهران،امیرمحمد فرزانه از شمیرانات،کوشا جافریان از تهران، حسین مقدس از سیرجان، فراز .... کوشا جافریان رتبه 3 کنکور ریاضی در گفت و گو با خبرنگار حوزه .... دستگیری 4 اوباش حین شرارت مسعودیه.
علاوه بر این قیمت قبور در قطعات فاز دوم با ظرفیت 90 تا 100 درصد معادل 4 میلیون ... اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت و گو با سایت شفا آنلاین اعلام کرده که ..... یک مرکز تحقیقات ژنتیکی در چین ادعا کرده است که با شناسایی ژن ریاضی .... براساس این فهرست استرالیا که رتبه دوازده را دارد بالاترین سطح چاقی را در ...
گفتگو با سینا اکبری رتبه 5 کنکور ریاضی 93 در فرصت برابر ... امیررضا پاشاپور رتبه 298 که صنایع شریف درس می‌خواند و علیرضا کاظم زاده رتبه 274 ... گفتگو با مهسا دولت‌‌شاهی رتبه 4 کشوری کنکور تجربی 93 · گفتگو با بهنام مرادی رتبه ... این وبسایت تابع قوانین جمهوری مقدس اسلامی ایران بوده و در ستاد ساماندهی پایگاه ...

انتخاب رشته کنکور ریاضی94 با حدود رتبه 3200 - tehranblogs.ir

ryarahmadi.tehranblogs.ir/.../انتخاب+رشته+کنکور+ریاضی94++ب...

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ ... دانلود سوالات و پاسخ تشریحی کنکور سراسری سال 94 رشته هنر - پاسخنامه کنکور سراسری هنر 94 .... 4- امیر حسین عزیزی رتبه اول منطقه دررشته مطالعه و تحقیق .... پس از تبریک گفتن جهت فرارسیدن این مناسبت های نورانی به محضر مقدس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 821
  • باردید دیروز : 509
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,330
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 96,486
  • بازدید کلی : 774,279
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات