loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 385 جمعه 14 آبان 1395 نظرات (0)

باران اشک به خاطر از دست دادن پدر

 

در حالی که کمتر از یک ساعت از انتشار خبر فوت سرپرست باشگاه استقلال می گذرد، بیمارستان ایران مهر حال و هوای باورنکردنی به خود گرفته است.

 

 

به گزارش" ورزس سه"، در حالی که هنوز یک ساعت از انتشار خبر فوت منصور پورحیدری نمی گذرد حدود 50 هوادار استقلال خود را به بیمارستان ایران مهر رسانده اند تا با نماد تعصب باشگاه استقلال وداعی ابدی داشته باشند.


•  بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال به همراه پندار توفیقی اولین کسانی بودند که خود را به بیمارستان ایران مهر رساندند تا به خانواده منصور پورحیدری تسلیت بگویند.


•  امیدوار رضایی و عنایت آتشی  و کاظم اولیایی هم خود را به بیمارستان ایران مهر رسانده اند تا وداع همیشگی با منصورپورحیدری داشته باشند.


•  فضای بیمارستان ایران مهر فضای غم و اندوه است به طوری که زمانی که بهرام افشارزاده، امیدوار رضایی و پندار توفیقی با خانواده پورحیدری روبرو شدند، اشک از چشمان شان جاری شد.

 

 

برای پدر

delsokhtegan.persianblog.ir/
May 9, 2013 - دیگه چشمام رسوا شده اشک ها دیگه تاب ماندن ندارن درست مثل من که دیگه تابی برای ماندن ... یادم آمد که دیگر پدرم در باران ... خسته ام از آدم هایی که به خاطر پول حاضرند از هر .... وقتی دستمو به دست رضا دادن با چشم هام فقط دنبال تو گشتم بابا.

به یاد برادر عزیزم میثم

www.meysamghafuri.blogfa.com/
به یاد برادر عزیزم میثم - گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است می چیند آن گلی که به ... دوباره دانه می پاشم حیاطِ خیسِ باران را ... میگن پشت مسافر اب بریزی برمیگرده ولی اشک که از اب زلال تراست چرا مسافره من برنمیگرده. ... گل باغ امیدم رفته از دست .... شاید گناه از من بود که بخاطر داشتن تو به همه عالم و ادم فخر میفروختم بی تو زندگی ...
متن هاي غمگين،دل شكستگي، جمله های غمگین - جدايي،اشك،غم،بغض،شكست،جمله های ... یک پاکت هم به روی بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». ... خاطر تیزبینی هاش، خالکوبی هاش ،لباسهای تنگ موتور سواریش و به خاطر اینکه ... با دست هایی که دیگر دلخوش به النگو هایی نیست ..... ضربه ای هم نزنیدش، چه رسد به شکستن یا له کردن آن!
Aug 26, 2013 - منتظر مادرمون میشدیم و همیشه جواب دادن رو به اون میسپردیم چرا که ... یقه پیراهن پدر هراسان به آخرین دکمه های بسته شده با دست او خیره شده اند … ... تو چشام اشک جمع شده بود که گفتم میدونم میشه بابا ولی اینجا نوشته چهار حرفی ولی ... من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ، زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من …

گریه - ویکی‌گفتاورد

https://fa.wikiquote.org/wiki/گریه
«اگر تمام شب را بخاطر از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره‌ها را از دست خواهی داد. ... در حقیقت آنچه می‌بارید، باران نبود، اشک آسمان بود که به خاطر از دست دادن ... ماکیان برده دست// به‌منقارم آنسان به‌سختی گزید// که اشکم چو خون از رگ، آندم جهید// پدر ...
دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی .. اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت .. ولی چند لحظه بعد ... شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند ..... دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا کرد ... مثل باران از غمش اشک باریده ام.

به خاطر پدرم - blogfa.com

bekhaterepedaram.blogfa.com/
اشک مهتاب - تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب. ... اما آبان این ماه سردمهر نامهربان همیشه برای من یادآور نبودن ها و کوچ کردن ها بوده. این روزها هم که یاداور روزهای ... گفتگوی میان راه بهتر از تماشای باران است. توی راه از ... راحتم کردی از دست این همه خاطره... و از خاطرات ...
بدرقه ی راهم کند. با اذان بی هنگام پدر. به جهان آمدم. در دستان ماماچه پلیدک. که قضا را ... به نو کردن ماه. بر بام شدم ..... دست من. این سان بزرگ و شاد: احساس می کنم. در چشم من. به آبشر اشک سرخ گون .... به خاطر یک قصه در سردترینِ شب ها، تاریک ترینِ شب ها.
باران نه ... اشک شادیِ اردیجهنم بود. وقتی برای زادن خرداد می آمد. دنیا شبیه کوسه ای مشتاق خونت بود .... که آشپزی کردن به خاطر آن بشقاب روبرویت از سرت بپرد.

تنهايي عاشق(مرگ معشوقه)

margh-mahshoghe.blogfa.com/
تنهايي عاشق(مرگ معشوقه) - اين وبلاگ تقديم به تمام كسايي كه عشقشونو از دست دادن. ... پدر جونم پدر عمرم پدر سالار خونه پدر رفتی سفرت تا ابد یادم می مونه. پدر صدام بزن ... دختر با خودش میگفت: میدونی كه من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا كنی. ... آرام اسم پسر را صدا كرد و قطره های اشك روی صورتش جاری شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 278
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,241
  • بازدید ماه : 7,273
  • بازدید سال : 70,700
  • بازدید کلی : 748,493
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات