loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 630 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

براد بایر، کسی که نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده، از جمله آدم‌هایی است که علاقه‌ای به بازگو کردن زندگینامه‌اش ندارد. او هرگز به کسی نمی‌گوید کی، کجا و از چه پدر و مادری متولد شده و کسی نمی‌داند مراحل رشد او از ابتدا تاکنون که شهرتی به سزا دارد، چگونه طی شده است. او هنگام صحبت فقط از توانایی‌ها و کارهایش حرف می‌زند توانایی‌های عجیبی که شاید مو را برتن هر بیننده‌ای سیخ کند. دیدن عکس‌های او نیز خالی از شگفتی نیست.

بزرگترین کار برادبایر که منجر به ثبت نامش در کتاب رکوردهای گینس شد، بلعیدن شمشیر بود. البته بلعیدن شمشیر به تنهایی کاری نیست که باعث ثبت نام کسی در رکوردهای گینس شود. زیرا در دنیا آدم‌های زیادی هستند که می‌توانند با مهارت لازم شمشیری را وارد دهان خود کرده و بدون آسیب دیدن دیگر بار آن را از دهان خارج کنند. اما چیزی که در برادبایر منحصر به فرد بود، این است که توانست 8 شمشیر را در حلق خود جای دهد. او این کار را 26 1998 در یک نمایش تلویزیونی انجام داد و بلافاصله پس از آن نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. البته او بعدها 13 آگوست 1999 رکورد خود را شکست و این بار در برابر دیدگان همه از جمله ماموران کتاب رکوردهای گینس 10 شمشیر 5/68 سانتی‌متری را یکی پس از دیگری وارد حلق خود کرد و وقتی تعداد شمشیرهای درون دهانش به عدد 10 رسید، همه آنها را با دست گرفت و در دهان خود 180 درجه چرخاند. کاری که حتی برای یک شمشیر نیز بی‌سابقه بود. او سپس بدون این‌که کوچک‌ترین آسیبی ببیند، شمشیرها را یکی پس از دیگری از دهان خارج کرد!

براد همچنین قادر است تیغ‌های خم شده، سرنیزه، شمشیرهای بدون دسته، دستگیره در و جارختی آویزی مخصوص کت و شلوار را ببلعد. یک بار نیز در یک شو تلویزیونی وقتی یک شمشیر را وارد حلق خود کرد، پشت دستگاه اشعه ایکس رفت تا تماشاچیان شمشیری را که وارد دهانش شده و تا معده‌اش فرورفته بود، به چشم ببینند. او در اغلب نمایش‌های خود از میزبانان می‌خواهد جلو بیایند و شمشیر را لمس کنند.

او خود تعریف می‌کند یک بار در هنگام تمرین فروکردن شمشیر در دهان و گلویش، به اشتباه باعث بریده شدن نای خود شد طوری که تا مدت‌ها پس از آن دیگر قادر نبود چیزی بخورد و یا حتی بیاشامد.

یکی دیگر از کارهای شگفت‌انگیز برادبایر این است که وی قادر است راه را برهر نوع درد جسمانی و آسیب‌دیدگی ببندد. هرجسمی وقتی فشار جسمی نوک تیز را برخود احساس کند، دچار درد می‌شود و اگر این فشار ادامه داشته باشد منجر به خونریزی خواهد شد. اما براد از این قاعده مستثنی است. او در نمایش‌های خود برتختی پر از میخ می‌خوابد، بدون این‌که آسیبی ببیند و پس از آن نیز تخته‌ای مشابه تخته‌ای که بر روی آن خوابیده را، روی سینه‌اش قرارمی‌دهد و از اطرافیان می‌خواهد برروی آن بخوابند و بعد در حالی‌که مجبور است هم فشار میخ‌های زیربدن خود را تحمل کند، هم فشار میخ‌های روی سینه‌اش و هم وزن افرادی را که برروی تخته نشسته‌اند، شروع به اجرای تردستی می‌کند و بدون هیچ اشتباهی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. در یکی از این نمایش‌ها او از 18 نفرخواست برروی تخته پرمیخی که روی سینه او قرارداشت، بنشینند و در این حالت هم با این که مجبور بود وزن تمام این آدم‌ها و فشار میخ‌ها را تحمل کند، باز به تردستی پرداخت.

برادبایر قادر است وزنی معادل 50 کیلوگرم را با چانه خود تحمل کند و در ضمن تعادل جسم مورد نظر را نیز کاملاً حفظ کند. به این ترتیب که از یک میله وزنه‌برداری که 50 کیلوگرم وزن دارد، استفاده می‌کند و با قرار دادن نوک آن برروی چانه‌اش‌، بدون استفاده از دست‌های خود هم تعادل میله را حفظ می‌کند که نیفتد و هم وزن آن را تحمل می‌کند. او همین کار را با دوچرخه، نردبان، تبر، یک سینی پر از لیوان،‌ شمع روشن ( که البته این یکی بسیار سبک اما داغ است) و یک توپ بولینگ 8 کیلویی در حالی که روی یک بطری بولینگ قراردارد، انجام می‌دهد و در حین حفظ تعادل این اشیاء برروی چانه‌اش به تردستی و بازی با حلقه‌ها می‌پردازد.

یکی از کارهای جالب توجه تردستان بازی با توپ‌ها است. آنان چند توپ را به هوا می‌اندازند و به نوبت آنها را در دست گرفته و به هوا پرتاب می‌کنند. این کار به خاطر هم وزن بودن این توپ‌ها تا حدی قابل قبول است اما «بایر» همین عمل را با اشیاء عجیبی چون توپ فوتبال، حلقه، بطری نوشیدنی، توپ بولینگ، بطری‌های بولینگ و 2 توپ پینگ پونگ و یا با سیب (در حالی که هر بار نیز گازی به آنها می‌زند)، بشقاب، کارد آشپزخانه، دوباره توپ و بطری بولینگ و توپ‌هایی که آنها را از میان حلقه‌ای می‌گذراند، انجام می‌دهد.

دیگر توانایی براد این است که می‌تواند مانند جعبه‌ای ابزار مختلف را در صورتش جای دهد. او یک میخ را با چکش در بینی‌اش فرو می‌کند و همین کار را با یک میخ بزرگ هم انجام می‌دهد و سپس چکش سنگینی را به آن می‌آویزد. او برای نشان دادن صحت عمل خود یک بار وقتی میخی بلند به طول ده سانتی‌متر را در بینی‌اش فروکرد، پشت دستگاه اشعه ایکس رفت تا ناظران وجود میخ را در بینی‌اش، کاملاً‌ مشاهده کنند.

شاید یکی از بدترین و تهوع آورترین کارهایی که براد بایر انجام داده باشد، گذاردن یک رتیل و یا عنکبوت سمی بزرگی در دهانش و در همان زمان نیز درست کردن حباب صابون با دهانش باشد. او درباره این کار خطرناک چنین توضیح می‌دهد: رتیل‌ها و عنکبوت‌ها از این‌که باد به آنها بوزد، بدشان می‌آید زیرا موهای بدنشان ویژگی‌های خاصی دارد و هرکدام از آنها به یک رشته عصبی متصل هستند. یعنی لمس و یا وزیدن باد به بدن رتیل‌ها به معنی تحریک ناگهانی و آماده شدن آنها برای حمله است. زیرا حس بینایی این موجودات بسیار ضعیف است و بنابراین برای دفاع از خود و یا حمله به شکار باید حس دیگری برای شناسایی حریف داشته باشند که این موها به آنها کمک می‌کنند، کوچک‌ترین جابه جایی هوا را تشخیص داده و آماده حمله شوند. این موها بسیار ترد و شکننده هستند و در صورت تماس دست با آنها خیلی زود تیز شده و درون پوست فرو می‌روند و موجب درد و سوزشی بسیار می‌شوند. طوری که کسانی که تجربه لمس رتیل‌ها را داشته‌اند، می‌گویند درد وخارش ناشی از فرورفتن این موها در پوست بسیار بیشتر از درد نیش رتیل‌ها است و حالا در این شرایط برادبایر یک رتیل را در دهانش می‌گذارد و بعد شروع به دمیدن در حلقه مخصوصی که بچه‌ها با آن حباب صابون می‌سازند، می‌کند. به این ترتیب رتیلی که در دهان براد جای دارد در معرض هوای بازدم و فوت‌های براد قرار می‌گیرد و بالطبع موهای خود را در دهان و گلوی برادفرو می‌کند.

 

مردی که شمشیرخوار است!!!

www.irannaz.com/news_detail_5991.html
براد بایر، کسی که نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده، از جمله آدم‌هایی است که علاقه‌ای به بازگو کردن زندگینامه‌اش ندارد او ه.

مردی که شمشیرخوار است!!! - سایت آگهی رایگان

news.irtizer.ir/مردی-که-شمشیرخوار-است/
Apr 7, 2015 - براد بایر، کسی که نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده، از جمله آدم‌هایی است که علاقه‌ای به بازگو کردن زندگینامه‌اش ندارد. او هرگز به کسی ...

مردی که شمشیرخوار است

mofassal.ir/detail/.../article/2/
اطلاعات کتاب میوه‌ها،پدیدآورندگان نویسنده مهدی معینی نقاش هادی جمالی موضوع میوه‌ها مصور ناشر . دوچرخه یا نردبان ،او همین کار را با دوچرخه نردبان تبر یک سینی پر از ...

سا موزیک | مردی که شمشیرخوار است!!! - آخرین مطالب سایت

321pekh.saamusic.ir/page-43258.html - Translate this page
براد بایر، کسی که نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده، از جمله آدم‌هایی است که علاقه‌ای به بازگو کردن زندگینامه‌اش ندارد. او هرگز به کسی نمی‌گوید کی، کجا و ...

مردی که شمشیرخوار است!!! | سهندنت

sahandnet20.ir/tag/مردی-که-شمشیرخوار-است/

سری جدید ترول های خنده دار و بامزه . . . عکس های خنده دار و دیدنی تصاویر خنده دار و جالب ترول های بامزه و متفاوت The post ترول های خنده دار و دیدنی appeared first on ایران ...

مردی که شمشیرخوار است!!! | داورنیوز - laserland.ir

321pekh-rzb.web.laserland.ir/page-799278.html
براد بایر، کسی که نامش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده، از جمله آدم‌هایی است که علاقه‌ای به بازگو کردن زندگینامه‌اش ندارد. او هرگز به کسی نمی‌گوید کی، کجا و ...

مردی که شمشیرخوار است - جاست فان

jusfun.jusfun.in/pjus32880_مردی-که-شمشیرخوار-است
مردی که از اتریش تا کعبه را پیاده می رود از داعش متشکرم که باعث شد به ایران بیایم. مردمان پورتال جوانان ایرانی. یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته ...

ظاهر عجیب گوسفندی که شبیه توله سگ است! (عکس) | آرشیو ...

321pekh-rzb.roytablog.ir/page-75588.html - Translate this page
ظاهر عجیب گوسفندی که شبیه توله سگ است! ... کشاورز چینی که صاحب این حیوان است، در این باره گفت: این حیوان عجیب، پوست پشمی دارد ... مردی که شمشیرخوار است!

ساب موزیک | عکسهای زنی با پاهای فیل !

submusic.ir/page-43214.html - Translate this page
Mandy Sellars یکی از بیماران مبتلا به سندروم Proteus می باشد که موجب شده پاهای وی ... سال یوبیل و بخشش گناهان در کلیسا در عصر حاضر · مردی که شمشیرخوار است!

مردی که برای خود انگشتان مصنوعی ساخته است + تصاویر ...

nicestar.ir/.../مردی-که-برای-خود-انگشتان-مصنوعی-سا...
Sep 29, 2015 - مردی که برای خود انگشتان مصنوعی ساخته است این دست مصنوعی در عین ارزان بودن بسیار کاراست و می‌توان با آن حرکاتی ... مردی که شمشیرخوار است!
این نشانه ها می گوید مردی که با شما رابطه دارد متاهل است متاهل بودن ,خانواده یا همسر,دوست‌یابی اینترنتی,سایت‌های دوست‌یابی, دروغهای مردان متاهل,متاهل بودن طرف مقابل.
تصویری كه ملاحظه مي‌كنید مربوط به روز جمعه گذشته است در منطقه دارماهی .... در آن‌جا مردي را خواهد دید که راه حقیقت و خداوند را نشانش ‌خواهد داد. .... مردی که شمشیرخوار است!

کثیف ترین اقدام یک مرد در جهان - نیکلودون

nickell.ir/p/899fcee0a3422a8664ddaad12b6add2c01
کثیف ترین اقدام یک مرد در جهان به 4 زن + عکس پرتال تفریحی ایران ناز صفحه ... + عکس متفاوت ترین عکس نوشته های خواندنی و عرفانی مردی که شمشیرخوار است!

پیدا كردن شماره خط تلفن با یک - یو دایرکت

udirect.ir/p/7f9e1053c6ba6a6cb5a5eaf67c7942da05
(فقط محض خنده) تمامی لحضات و موقعیت های دختر خانم ها (طنز باحال) تصاویری جالب از 5 حیوان در حال نقاشی کشیدن مردی که شمشیرخوار است!!! روش بسیار عجیب برای ...
ویژگی های مردان عاشق , مردان عاشق , ویژگی مردی که عاشق شده است شناخت مردان , شخصیت مردان , دوران علشقی , نشانه های عاشق شده مردان ,ویژگیهایی که نشان میدهد یک مرد ...
مردی که شمشیرخوار است!!! پاسخ جالب انیشتین به نامه همسرش تابلوی عجیبی که فقط خانمها آن را می ببینند +عکس عجیب ترین وضعیت جسمی پسر 5 ساله چینی ...
Sep 15, 2015 - ... +امیر تتلو+کلیپ امیر تتلو+کلیپ خنده دار+کلیپ همین که نزدیک ۶ هزارتا ... از جشن انتخاب دختر شایسته جهان اسلام · مردی که شمشیرخوار است!

سکسی ترین کشور کدام است varzeshi

varzeshi.itmgco.ir/سکسی-ترین-کشور-کدام-است.html - Translate this page
Jan 22, 2015 - Not Found Any Result for : سکسی ترین کشور کدام است ... (عکس) مردی که شمشیرخوار است! ... قدرتمند‌ترین پاسپورت جهان برای کدام کشور است؟

ازدواج و بچه دار شدن پسری با - قلبک

ghalbak.ir/p/fc15e63178b633a61334562da7e211ca07
او اکنون به دنبال یک رحم اجاره ای است که فرزند مشترک او و نوه اش را حامله شود. او گفته ... رسوایی اخلاقی فوتبالیست سرشناس با دختر21ساله مردی که شمشیرخوار است!

ده تا از گران ترین مارک های لباس - ایران ناز - آموزش - ایباس

amozesh.ebas.ir/.../90189a4db5fc854132e7a402e5aab...
(عکس) مردی که شمشیرخوار است!!! جدیدترین مطالب پربیننده هفته پربیننده ماه ع*********** عشقی که میلیون ها نفر با آن گریه کردند! ع*********** نا مناسب 20 دختر ...

مردی که سه پا داشت +عکس

mybanu.ir › طنز و سرگرمیدیدنی ها - Translate this page
مردی که سه پا داشت +عکس. ... دانشمندان فکر می کنند که قرار بود این فرد دوقولو باشد ولی این فرآیند در شکم مادرش به دلایلی ناقص رخ داده و باعث این اتفاق شده است.

لاغرترین دختر دنیا +عکس

321pekh.picyabi.ir/index-471392
زنی که یک روز پس از دفن زنده شد · دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای لردهای لندن · خطرناک ... تصاویری از جشن انتخاب دختر شایسته جهان اسلام · مردی که شمشیرخوار است!

جدید ترین عکس دختر خوشگل 95 جدید - عکس 2017-95

pretty.groupnew.in › عکسهای دخترانه
... رادیو سهام خبرپو1 روز پیش زمان واکنش ورزشکاران دختر و پسر متفاوت است؟ ... سنی با همسر · مردی که شمشیرخوار جدید ترین مطالب گالری عکس بازیگران عکس بدون ...

مردی که در شایعات جانشین کی روش شد عکس - نکستروب

news.nextrob.in/tnextr1673076_مردی-که-در-شایعات-جا... - Translate this page
پلیس فرانسه اعلام کرده که در تعقیب مردی است که احتمالا یکی از مهاجمان حملات .... مردی که شمشیرخوار صحبت پرداختند که در نهایت مقرر شد این دو جانشین کی روش.

مردی که درشایعات جانشین کی روش شد عکس - بخند فان

bekhandfun.in/pbek2017407_مردی-که-درشایعات-جان...
کی روش 62 ساله شد کی روش مردی که به جانشین داوینچی است عکس. مردی که ... مردی که شمشیرخوار این جلسه در حالی برگزار شد که کفاشیان درباره انتخاب جانشین کی.

بررسی انواع تئاتر در روم باستان :: راضیه مقدم | Nasour نصور

nasour.net › مجله پاورقی فرهنگ و هنر و اندیشه
Aug 31, 2015 - در مقایسه‌ ای بین تئاتر روم و تئاتر یونان، به‌راحتی می ‌توان گفت که نمایش در روم، ... جامه ارغوانی به نشانه اینکه شخصیت نمایش، مردی جوان است. ... از جمله عملیات خارق‌‌العاده‌ای که توسط بندبازان، آتش پاشان، شمشیرخواران، تردستان، ...
این فیلم براساس هیولایی به نام گودزیلا که ژاپنی است ساخته شده‌است. ..... And Thin Men/شمشیرخوار و مرد لاغر"-ما هم مثل شما این فیلم را ندیده ایم) بوده است.در فیلم می ...

دانلود آهنگ جدید | اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس

tebyan-ferdows.esfania.ir/ - Translate this page
و اما آئین نخل‌گردانی در خراسان جنوبی مخصوص شهر فردوس است که در آن هفت هیأت مذهبی ..... عکسهای هنر نمایی یک زن در ساخت عروسک ترسناک · مردی که شمشیرخوار است!

ده تا از گران ترین مارک های لباس

search.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy5pcmFubmF6... - Translate this page
... اتومبیل ایرانگردی و جهانگردی دانستنی ها گوناگون برترین مطالب ایران ناز مردی که شمشیرخوار است!!! تولد نوزادی شبیه قورباغه (+عکس) با گران ترین رستوران جهان ...

ماسکی مخصوص پوستهای چرب و جوشدار - ایران - پوست‌های چرب

www.okhtapoos.ir/banavan/mdalo/25.html - Translate this page
پرتقال بهترین ترین میوه از خانواده مرکبات است که می توان به عنوان ماسک صورت .... این دختر اگر در هر روز سه لیتر شیر نخورد، خواهد مرد .... مردی که شمشیرخوار است!

دو بیتی های عاشقانه - irannaz.com - تنکیو

10q.ir/p/2162d322817cc40d28a13bd7499b37a912
رفتارهای جالب و عجیب مردمان کشورهای مختلف! مردی که شمشیرخوار است!!! نوع جالب انتخاب همسر به روش زیبای خفته!! +عکس عشق آتشین این زوج در 8 ساعت خاموش شد!

هر مردی.... | جستجو | khabar95

khabar95.ir/list/هر+مردی.....html
تعبیر خواب - خرمنمحمدبن سیرین گوید: خرمن غله به خواب، مردی است كه به رنج و تعب مال جمع كند و آن مال را به گزاف هزینه كند با زن خویش. ..... مردی که شمشیرخوار است!

لیست مطالب بهار سال 89 - کلوب

www.cloob.com/timeline/activitys_89_1_0_7194004_0
شب است و پنجره باز است به سمت کوچه تنهایی شب است و پنجر... 16 خرداد ... داستانهای اخلاقی طنز وضعیتی باشید كه بتونید از اتفاقات قا. ... مردی که شمشیرخوار است!

مشاهده قبض موبایل در اینترنت - تاپ 3

top3download.ir/.../de50080d2147556af33a4073b8dc... - Translate this page
(عکس) مردی که شمشیرخوار است!!! شهر گمشده زیر آب در چین (عکس) مرد عجیبی که معده او 2 کیلو تریاک را بلعید ! (عکس) تیپ جالب مشاور معصومه ابتکار (عکس) مرد بی ...
(عکس) مردی که شمشیرخوار است!!! چند تا جک کوتاه و خواندنی 80 سال زندگی عاشقانه یک زن و شوهر پیر +ع*********ده شدن این زن 60 ساله همه را ترساند (عکس) بارداری ...

سلطان وبلاگ ها | بنامی که ز نامش گشت نام دنیا | جستجو |

soltanblog.ir/.../بنام+کسی+که+ز+نامش+گشت+نام+دنی... - Translate this page
این سینما جزو معدود سینماهای قدیمی تهران است که نامش از ابتدا تا به حال ... تو باردار پسری هستی که نامش محمد است و او قائم پس از من است. .... مردی که شمشیرخوار است!
مردی که شمشیرخوار است! ... شمعدونی یک سریال کمدی و خانوادگی است که در ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی تولید شده است ...

می دانید جذاب ترین مرد زنده دنیا - آری فان

arifun.in/tari124299_می-دانید-جذاب-ترین-مرد-زنده-دنیا
باید اعتراف کرد که بردلی کوپر واقعا جذاب است این بازیگر 36 ساله عنوان جذاب ترین ... ماسک نیوز پورتال جامع شامل و عواملی که زن را برای مرد جذاب می و می دانید جذاب ...

دانلود فیلم Domino 2005 با لینک مستقیم | تیک تاک بلاگ

marja-download-rzb.tiktakblog.ir/page-16947.html - Translate this page
Sep 14, 2015 - دومینو هاروی با وجود تعلق به طبقه مرفه لس آنجلس، طالب زندگی پر هیجان و پر خطری است. از این رو به گروهی از ... (عکس) · مردی که شمشیرخوار است!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 508
  • باردید دیروز : 491
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,517
  • بازدید ماه : 2,517
  • بازدید سال : 97,673
  • بازدید کلی : 775,466
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات