loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 830 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

به گزارش مشرق، پس از اعلام نتایج انتخابات، برخی سوال‌های رسیده به سایت «بیان معنوی» را در مصاحبه‌ای با حجت‌الاسلام پناهیان مطرح کردیم. حاصل این گفتگوی کوتاه را در ادامه می‌خوانید:

پرسش‌های فراوانی در زمینۀ انتخابات به سایت رسیده است که امیدواریم بتوانیم بخشی از آنها را مطرح کنیم و پاسخهای شما را به مخاطبان ارائه نماییم، ولی بیشترین آنها مربوط به شیوۀ رأی دادن به خبرگان تهران است، که ابتدا از شما رأی به غیر مشترکین نقل شد، و بعد نظر دیگری اعلام شد. چرا و چگونه این تغییر نظر صورت گرفت؟ در حالیکه ما الان میبینیم همان نظر اول شما درست بوده است.

 

* حجت الاسلام پناهیان:بسم الله الرحمن الرحیم. اولاً موفقیت باعظمت نظام را در این انتخابات به ملت ایران و رهبری عزیز تبریک عرض می‌کنم. این موفقیت که از جنبه‌های مختلف موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد، بسیار بزرگتر از این است که ببینیم چه کسی رأی آورده و چه کسی رأی نیاورده.

به عنوان نمونه عرض می‌کنم: اگر در انتخابات ریاست جمهوری برخی هنوز بر این باور بودند که نمی‌شود به انتخابات اطمینان کرد، در این نوبت با اطمینان کامل سر صندوق‌های رأی آمدند. نمونۀ دیگر برکات این انتخابات آن بود که اگرچه دخالت دشمنان در انتخابات کار بدی بود و خیلی‌ها آن را محکوم کردند، ولی این حُسن را داشت که بر واقعی بودن این انتخابات اذعان داشتند و آن‌همه دروغ‌پراکنی‌های گذشتۀ خود را بدون عذرخواهی کنار گذاشته بودند. این انتخابات واقعاً برکات زیادی داشت که باید در جای خود به آن پرداخت.

ثانیاً نتیجۀ انتخابات هرچه باشد موجب رشد جامعه خواهد شد. اگر کسانی که انتخاب شده‌اند از تفکر صحیحی برخوردار نباشند، جامعه پس از متقاعد شدن، از آنها عبور خواهد کرد و اگر دارای تفکر صحیحی باشند، این تفکر صحیح، تازه نشر پیدا خواهد کرد و تثبیت خواهد شد و این موجب ثُبات و جا افتادن حقایقی نوین در جامعه خواهد شد. البته انسان و جامعه در مسیر رشد معمولاً هزینه‌هایی را هم متقبل می‌شود که امیدوارم کمترین هزینه باشد.

اما سوال شما، بله ابتدا بنده هم مثل خیلی از افراد به ذهنم رسید که با توجه به لیستی که در «خبرگان مردم» داده بودند که برخی افراد در آن لیست به‌هیچ‌وجه با سرلیست‌شان همفکر نبودند و اصرار داشتند به همۀ افراد لیست رأی داده شود، می‌خواهند افراد خاصی رأی نیاورند. شاید به دلیل اینکه این روش مهندسی آراء تاکنون بی‌سابقه بوده، زیاد شناخته نشد و مؤثر واقع شد.

خب طبیعی بود اگر ما مصرّ بودیم که آن افراد رأی بیاورند، باید به نیمی از لیست رأی می‌دادیم. ولی پس از اینکه صحبتی از بنده پخش شد، بسیاری از آقایان با بنده تماس گرفتند که شما اشتباه می‌کنید و آراء مثبتی که متوجه آن افراد شاخص است، بسیار بیشتر از آن است که قابل مهندسی باشد. البته بنده متقاعد نشدم، ولی برخی از آقایان از بنده ناراحت شدند و فکر کردند که من دارم بازی را بهم می‌زنم. بنده هم کوتاه آمدم، و گفتم طبق «بررسی‌های به عمل آمده نیازی نیست به نیمی از لیست رأی بدهید.»

 

*آیا شما نمی‌توانستید فعالیت بیشتری برای متقاعد کردن دست‌اندرکاران انجام دهید؟ چون ما اینجا با مخاطبانی مواجه هستیم، که به شدت به شما هم معترض هستند که چرا کوتاه آمدید؟

* اساساً باید به عرض همۀ دوستان و حتی غیردوستان برسانم که بنده یک فعال سیاسی به معنایی که تصور می‌کنند نیستم. بنده فقط سعی دارم به تبیین مفاهیم پردازم و رسالت خود را بیشتر تبلیغ و تبیین این می‌دانم. این‌گونه نیست که بنده در اتاق فکرها و اتاق تصمیم‌گیریهای جریان‌های سیاسی حضور داشته باشم و حتی بسیاری از اوقات از تصمیماتشان هم خبر ندارم، و نوعاً مورد مشورت هم نیستم. پس بنده در جزئیات مسائل سیاسی دخالتی ندارم، اگر هم گاهی به جزئیات می‌پردازم، غالباً از باب نقد است؛ آن‌هم نقد آنچه در عمل دیده می‌شود. خب نمی‌شود انسان در امور سیاسی جامعه بی‌تفاوت باشد، ولی فعال سیاسی به معنایی که در احزاب و جریان‌های سیاسی رایج است نیستم.

ممکن است که این سوال پیش بیاید که قرارگاه عمار که شما عضو آن بودید چه بود؟

* قرارگاه عمار برای دفاع از کیان انقلاب در برابر یک فتنۀ بزرگ علیه اصل نظام شکل گرفت، بعدها هم به فعالیت سیاسی نپرداخت. افرادی که در این مجموعه دور هم جمع شدند هم اختلاف‌سلیقه‌هایی با هم داشتند، ولی اتفاقشان بر اصول انقلاب موجب تجمع‌شان شده بود. بنا بود اگر ادامه پیدا کند، کار فرهنگی کند و یا به تولید راهبرد برای دفاع از انقلاب بپردازد. مدتی دوستان در برخی جلسات به همفکری می‌پرداختند و ثمراتی هم داشت، ولی ادامه پیدا نکرد. چون غالباً افرادی بودند که مشغله‌های فراوان مانع کار تشکیلاتی آنها می‌شد.

چند ماه پیش در خبرها بود که شما عضو موسسین مجموعه‌ای هستید که جانبازان تشکیل داده اند.

* بله، آن دوستان هم به بنده لطف داشتند، ولی از ایشان عذرخواهی کردم. چون اساساً اشتغالات حوزۀ فعالیت‌های علمی و تبلیغی، مانع این‌گونه فعالیت‌ها برای بنده است و زیاد مایل نیستم مستقیماً در فعالیت‌های سیاسی حضور پیدا کنم.

 

سوالهایی از این قبیل دربارۀ برخی از مواضع سابق سیاسی قبلی شما هم هست، مانند اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 92 ابتدا با ستاد آقای قالیباف همکاری داشتید، بعد به آقای جلیلی رای دادید؟

* بنده هیچ ارتباط یا همکاری با ستاد آقای قالیباف نداشتم. اگرچه ایشان را یکی از نیروهای شایسته نظام می‌دانم. ولی به دلائلی رأی به آقای جلیلی را ترجیح دادم. که توضیحش مفصل است. یکی از گروههای فعال در ستاد آقای قالیباف به بنده گفتند «بعضی از حزب‌اللهی‌ها ما را محکوم می‌کنند، شما بیایید بچه‌های ما را تأیید و تقویت کنید» بنده هم به شرط عدم انعکاس خبری، به مسجدشان رفتم و ایشان را در جهت کارشان تقویت کردم. اما همانجا گفتم که «رأی بنده جلیلی است، ولی اشکالی ندارد اگر شما از آقای قالیباف حمایت و تبلیغ کنید.» بعداً وقتی قسمتی از بحث بنده که دربارۀ ایشان بود را پخش کردند و ادامه‌اش را حذف کردند، برای بسیاری دو موضع تلقی شد.

 

در انتخابات مجلس هم که شما در دو گروه «پایداری» و «ائتلاف جبهۀ متحد» صحبت کردید، تلقی به مردد بودن شما شد. علت چه بود؟

* بله، بنده هم با حضور آیه الله مهدوی کنی(ره) برای جلسه ائتلاف سخنرانی کردم و هم با حضور آیه الله مصباح برای پایداری صحبت کردم. با اینکه هیچ‌گونه عضویت یا همکاری نزدیکی با هر دو گروه نداشتم. خُب اساساً سیاه و سفید کردن و مطلق‌نگری در این سطوح را کار خوبی نمی‌دانم. اما نمی‌دانم چرا برخی تعجب می‌کنند، یا حتی کار را به توهین هم می‌رسانند.

 

انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و ...

www.mashreghnews.ir/.../انتخابات-94-موجب-ثبات-و-ا...
12 hours ago - این موفقیت که از جنبه‌های مختلف موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد، بسیار بزرگتر از این است که ببینیم چه کسی ...

نتایج انتخابات مجلس خبرگان در تهران نهایی نیست - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../نتایج-انتخابات-مجلس-خبر...
12 hours ago - لیست اعلام شده مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد.

5 نماینده مشهد در مجلس مشخص شدند + جدول - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../5-نماینده-مشهد-در-مجلس-مشخ...
12 hours ago - سخنگوی ستاد انتخاباتی خراسان رضوی گفت: ۵ نماینده انتخابی مردم ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد.

آرای نمایندگان مجلس در ۱۳ حوزه دیگر نهایی شد - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../آرای-نمایندگان-مجلس-در-۱۳-...
12 hours ago - ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه ای نتایج آرای انتخابات مجلس ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد.
فرماندار اصفهان ظهر امروز در ستاد انتخابات استان اصفهان میزان رای شمارش شده ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد. - مشرق ...
تبادل روزانه 200 میلیون پیام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی · خبرگزاری ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد · مشرق نیوز ...

پیام رهبر انقلاب برای درگذشت فرج‌الله سلحشور - vous.ir

vous.ir/.../پیام-رهبر-انقلاب-برای-درگذشت-فرج‌الله-...
23 hours ago - آرای نمایندگان مجلس در ۱۳ حوزه دیگر نهایی شد · برترین خودروها در ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد · خبر خوب سجادی به ... لاریجانی از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد · 2 سارق مسلح مهاجم ...

ماجرای تک‌رای کاندیدای رفسنجان و انار - vous.ir

vous.ir/news/.../ماجرای-تک‌رای-کاندیدای-رفسنجان-و-انا...
32 mins ago - وی افزود: بعد از پایان رای‌گیری، آرای ایشان ابطال شد اما یک رای از آرای ایشان در لیست نهایی ثبت شد که این ... عکس/ ستاد انتخابات دو روز پس از انتخابات ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد.
27 mins ago - اجرای طرح‌های آبخیزداری در البرز با کمبود اعتبار مواجه است ... رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه: برنامه‌ای برای جشن پیروزی نداریم/بهانه دست ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد ...

عکس/ ستاد انتخابات دو روز پس از انتخابات

www.iran-travelers.com/عکس-ستاد-انتخابات-دو-روز-...

31 mins ago - به نقل از ایران مسافر: رای‌گیری برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ... ۹۴ موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد ...

 

آلاینده های هوای منازل، عامل مرگ و میر هزاران نفر در جهان - Nividar ...

www.nividar.com/news/56d2f734870024e2c90e1510
1 hour ago - گرچه خطر آلودگی هوای خارج از منزل در سال های اخیر به خوبی مشخص شده است اما در این ... انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد ... نشست فوق‌العاده انتخابات مجامع هلال احمر در استان‌ مرکزی برگزار شد ...

حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رأی موجب استحکام نظام ...

newsfile.ir/.../حضور+هرچه+بیشتر+مردم+پای+صندوق+...
حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رأی موجب استحکام نظام می شود ... دلسوز با وجود همه سلایق و گرایش های فکری داخل خانواده انقلاب و نظام اسلامی رأی بدهند. ... خبرپو - Today; حاضران سر صندوق‌های رأی متغیر است دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: عوامل حاضر .... ارتش روسیه در سوریه، باعث ثبات بیشتر نظام حاکم بر این کشور شده است.
39 mins ago - انتخابات 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد ... در کشور حاکم شد که به وزیر کشور و همه دست‌اندرکاران در ستاد انتخابات کشور و ... به اینکه مردم بر اساس سلایق مختلف خود و شرایط کشور و اینکه در کشور ...
انتخابات ۹۴ موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد انتخابات ۹۴ موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد به گزارش ...

[PDF]"خط حزب‌الله" نسخه مطالعه (A4) - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/.../khattehezbollah_15-pdf-file.pdf
Jan 4, 2016 - شـد، نقشـه های مایـکل لدیـن و سـایر مقامـات. آمریکایی بـرای ... تغییر در داخـل ایران فراهم می شـود." نشـانه این ... انتخابـات اسـفند 94 نیـز همیـن ویژگـی را دارد و ... در داخل و. خارج از مرزهایش به اجرا گذاشته، اما بسیاری از ..... هرچه جمعیّت بیشــتر در انتخابات شــرکت کند،. استحکام نظام و اعتبار کشور باالتر خواهد رفت؛ هرچه.
معنايش همان است كه انتخابات پرشور و حضور هر چه بيشتر مردم، نشان علاقه و اميد مردم به ... من فكر مي‌كنم يكي از عمده‌ترين عوامل ثبات ما اين است كه روابط مردم با رهبري صميمي است و اين در ... كه بين مجلس و شوراي نگهبان بوده، به مجمع تشخيص مصلحت نظام آمده و تكميل شده است. ... هنوز هم كشور را تا حدود زيادي از نورانيت امام زنده نگه مي‌داريم.
Aug 25, 2015 - زمانی که روحانی در پیام نوروزی خود به انتخابات مجلس در پایان سال 94 اشاره ... و مجلس خبرگاني را بوجود آوريم که ثبات بيشتر براي کشور و آرامش بيشتر .... مايه آبروي نظام است، برگزار خواهد شد و دست‌اندرکاران وزارت کشور، همانطور که رهبر .... کنند تا موجب دلگرمی و افتخار ملت ایران و دوستان ما در داخل و خارج کشور شود.
Nov 21, 2015 - شنبه 23 آبان 94/رضایی : دخالت نکردن قدرتهای خارجی درامورکشورها لازمه توسعه اقتصادی است ... منطقه است تصریح کرد: ثبات در داخل کشور و امنیت در منطقه همچنین دارا بودن ... میلیارد ریال به سد جگین وارد شده که موجب تخریب جاده دسترسی، ریزش .... و فرصتی برای منتخبان برای خدمت هرچه بیشتر به نظام و مردم نام برد.

سه شنبه 28 مهر 1394 - 389 - روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ...

www.taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/7/28
Oct 20, 2015 - همچنين اعتبارات مشكالت مالي، هاي هزينه افزايش موجب پول، وانتقال نقل بانكي ... مي ها سرمايه گريز باعث بازار در ثباتي بي هاي ظرفيت از استفاده در ها بانك فضاي ... مقررات كشور خارج داخل در ايران كهاي بان فعاليت برجام، اجراي با باشيم. ..... بيشتر هرچه واهمه براي آغازي اين يبرد به جديدي خون ايران، به شده بلوكه هاي ول ...

اسپانیا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اسپانیا
Translate this page
Persian Wikipedia

در اوایل دوران جدید اسپانیا به یک امپراتوری پر قدرت جهانی تبدیل شد و ... را که در سراسر امپراتوری پراکنده بودند، بیدار کرد و باعث بی ثباتی سیاسی شد. .... تفرقه در کلیسای کاتولیک کشور و امپراتوری را هر چه بیشتر در باتلاق جنگ‌های مذهبی ... شکست‌های سنگین در طول جنگ ریف در مراکش اعتبار حکومت و شاهنشاهی را خدشه دار کرد.

 

ازغدی: ذات ژورنالیسم و سینما و هنر خراب نیست - تیتر24

www.titr24.com/...==/-ازغدی:-ذات-ژورنالیسم-و-سینما-...
39 mins ago - برنده و بازنده انتخابات/ مشاجره سخنگویان وزارت خارجه روسیه و آمریکا ..... 94 موجب ثبات و اعتبار هرچه بیشتر نظام در داخل و خارج از کشور شد.

روزنامه ایران | شماره :5916 | تاریخ 1394/2/8

iran-newspaper.com/newspaper/page/5916/1/.../0
Apr 28, 2015 - جهانگیری تأکید کرد: پشت پرده پرونده بابک زنجانی هم باید معلوم شود که این شخص چگونه وارد سیستم شد؛ چه کسانی از وی حمایت کردند و چرا ...
Translate this page
Islamic Republic News Agency
Nov 21, 2015 - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جزیره کیش را به لحاظ قرار گرفتن در منطقه ... منطقه است تصریح کرد: ثبات در داخل کشور و امنیت در منطقه همچنین دارا بودن ... میلیارد ریال به سد جگین وارد شده که موجب تخریب جاده دسترسی، ریزش دایک .... مردم در انتخابات بالا باشد به همان اندازه امنیت ملی و اقتدار کشور بیشتر می شود.
Nov 21, 2015 - آثار تاریخی پنج استان کشور از دخانیات پاک سازی شد ... و همکاری های جمعی در منطقه است تصریح کرد: ثبات در داخل کشور و امنیت در منطقه همچنین دارا بودن ... شنبه 23آبان 94/ ادارات هرمزگان هریک میزان خسارت های وارده از سیلاب را اعلام .... همبستگی ملی و فرصتی برای منتخبان برای خدمت هرچه بیشتر به نظام و مردم نام برد.

روزنامه دنياي اقتصاد94/10/26: هم پيوندي برجام و انتخابات ...

www.magiran.com/npview.asp?ID=3298271 - Translate this page
Jan 16, 2016 - هم پيوندي برجام و انتخابات؛ همبستگي امنيت ملي و ثبات داخلي ... گرايش سياسي خاصي در داخل اين تحليل را نادرست دانسته و کوشيده است برجام را موجب بي ... تعيين آينده نظام سياسي در اين کشور، باز هم باوجود مخالفت بسياري از .... منافع ملي ايران نخواهد شد، بلکه در هر حال، موضع حاکميت را در داخل و خارج ... بيشتر .
روزنامه کیهان معتقد است میزان مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفند نشان می‌دهد که ... بیان اثبات حقانیت نظام و امیدواری بالای مردم برای بهتر شدن وضع اقتصادی کشور بود. .... پیوند میان دانشجویان و اساتید ایرانی در خارج از کشور با مراکز داخل ایران است. ..... چون هر‌چه بود و هر‌چه شد، تمام شد و نباید به مباحث اختلاف‌برانگیز دامن زده شود که ...

سياسي - روزنامه مردم سالاری - سرفصل

mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=36997
4 days ago - وي افزود: نبايد تجميع دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي‌و مجلس خبرگان رهبري و ... 92 کاري کردند که تهديدات عليه کشور برطرف شد و در سال 94 بايد کاري کنند که ... هرچه حضور مردم در انتخابات پيش‌رو گسترده‌تر و وسيع‌تر باشد اعتبار، حيثيت ..... در خارج از کشور است اما متأسفانه برخي اوقات در داخل نيز تکرار مي‌شود.

[PDF]مشاهده - بانک کشاورزی

www.bki.ir/Portals/0/PropertyAgent/.../web0230.pdf
May 20, 2015 - ﻫﺮﭼﻪ. ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻭ ﺗﻌﻤﯿﻖ ﻧﻘﺶ ﺁﻥ ﺩﺭ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ. ﺑﺪﯾﻦ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﻣﺴﺎﻋﯽ ﺟﻨﺎﺏ ﻋﺎﻟﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ..... ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺍﺳﻨﺎﺩﯼ ﻭ ﺿﻤﺎﻧﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ، ﻣﻮﺟﺐ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺩﺭ ﻣﺒﺎﺩﻻﺕ ﻧﻈﺎﻡ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ... ﻭﺍﺣﺪ ﺩﺭ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﻣﺎﻟﯽ ، ﺗﻀﻤﯿﻦ ﺍﻧﻄﺒﺎﻕ ﺑﺎ ﻗﻮﺍﻧﯿﻦ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺩﺭ ﺩﺍﺧﻞﺧﺎﺭﺝ ﮐﺸﻮﺭ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻋﻬﺪﻩ ..... ﻭ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺛﺒﺎﺕ ﻧﺴﺒﯽ ﺁﻧﻬﺎ ، ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎ ﺑﻪ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﻮﺩ ﺳﺎﻝ 94 ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﯽ.
May 23, 2015 - حضور 94 مقام بلند پایه دولت تدبیر و امید در 37 شهر ... غیبی افزود: در کنار بهبود درآمد بهره برداران در مناطق احیا شده، آنان در حفظ عرصه های طبیعی تلاش بیشتری می کنند؛ ... معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد : حضور نیمی از مردم کشور در ورزش های ..... و توسعه 252 کلینیک ویژه داخل و خارج بیمارستانی در کشور خبر داد .

Dec 28, 2011 - انتخابات 94 ... آن چه فرداي پس از انتخابات سال ۸۸ را رقم زد فرصتي بود كه از سال ها ... به منظور هر چه کامل تر کردن این پروژه از پیش برنامه ریزی شده، انتخابات ... به نتيجه نرسيدن پروژه ي جنگ سخت در ايران سبب شد، نظام سلطه جهت ... توطئه سيستم هاي جاسوسي خارج از كشور از جمله تئوري مبارزات خشونت ...... ثبات داره .

 

آیا جامعه اسلامی شرکت در انتخابات را بر می‌تابد - فارس

www.farsnews.com/139412050006...
Translate this page
Fars News Agency
نظام جمهوری اسلامی ایران، پس از حکومت پیامبر(ص)، امام علی(ع) و امام حسن(ع) تنها نظامی است ... هر چه بیشتر در انتخابات و نمایش پیوند میان مردم و نظام آشکارتر خواهد شد. ... نظام، برخی قدرت‌ها همچنان اصرار بر مداخله به این بهانه داشته باشند، صرفاً اعتبار ... به مؤلفه‌های مختلفی بستگی دارد که در راس آن‌ها وجود نهادهای کارآمد در داخل کشور و نیز ...
براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ... انتخاباتی، کلیه داوطلبین تأیید صلاحیت شده، از روز پنجشنبه29/11 94 به مدت 8 روز ... نتیجه‌ی آراء هم هرچه شد، بایستی به آن ملتزم بود؛ این هم حقّ‌النّاس است. ... که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند.

علل وقوع جنگ تحمیلی و عدم پذیرش آتش بس

www.hawzah.net/.../علل-وقوع-جنگ-تحمیلی-و-عدم-پذ...
آمریکا جهت وابستگی بیشتر کشور به آمریکا، اقتصاد کشور را به نابودی ... آمریکا مزورانه انقلاب را برسمیت شناخت شاید این بار که از درب خارج شده بود از ... با کمونیستهای ایرانی که سرسپرده هیچ ابرقدرتی نیستند و در داخل ایران فعالیت ..... یعنی آشوب و بلوایی که این گروههای محارب در کشور به راه انداختند موجب بی ثباتی نظام شد .

بهمن 94 - ایران اسلامی و پیشرفته

shokoofaie.parsiblog.com/Archive/بهمن+94/
احتمال امضای قرارداد خرید جنگنده سوخو30 از روسیه جدید علی اکبر 94/11/26:: 10:55 ص .... همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب می شود که نظام جمهوری اسلامی .... یا عدم احراز صلاحیت شده اند؛ بعضی ها در داخل کشور و دشمنان نظام در خارج، بدون ذکر .... نظام ولایت فقیه، وحدت، یکپارچگی و قدرت و اقتدار هرچه بیشتر کشور خواهد شد.

اقتصاد ایران از امروز چه تغییری می کند - بیتوته

www.beytoote.com › ... › اخبار اقتصادی و بازرگانی
در کنار توافق، ظرفیت جذب باید ارتقا یابد، این ارتقا ریشه در اصلاح نظام حکمرانی دارد. ... چیزی که من در داخل و خارج از کشور مشاهده کردم مهم‌ترین اثر این توافق تأثیر روانی آن ... از مسیرهای مختلف موجب خواهد شد تا از زیان بیشتر این قشر که آسیب‌دیدگان اصلی ... از طرفی دیگر اقتصاد ایران همچنان نیازمند ثبات است و با این معیار است که ...

اصغر زاده: اصلاح طلبان در انتخابات مجلس دهم با مطالبات ...

puyesh.net/.../اصغر-زاده-اصلاح-طلبان-در-انتخابات-مج...
بسیاری از اهالی سیاست و تحلیل گران انتخابات مجلس دهم را فرصتی برای برون رفت ... این تردیدها باعث شد جریانات خودسر به دنیا بگویند در ایران در بر همان پاشنه ... مجلس با دولت را موجب افزایش کارآمدی و در نتیجه ثبات سیاسی کشور می بینند ولی این ... من معتقدم که دولت باید ابتکار عمل بیشتری از خود در داخل و خارج کشور بروز دهد.
پیش بینی شده ایشان در این دوره از انتخابات به عنوان نفر اول راهی مجلس شورای اسلامی شوند. ... صالح، معتقد و مومن به نظام جمهوری اسلامی و در سطح ملی و استان خوشنام باشند. ..... و برنامه‌هایشان ترسیم نمی‌کند و موجب می‌شود تا مدیریت عقلانی در کشور، تضعیف ... تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی هر چه بیشتر برای رونق در امور عمرانی ...
پیش بینی شده است حدود 140 هزار نفر در هفت اسفند 94 در شهرستان بروجرد رای دهند. .... جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاهی بس رفیع بوده و شأنیت آن ... تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی هر چه بیشتر برای رونق در امور عمرانی حوزه انتخابیه ام بروجرد. .... حضور در بيش از بيست همايش علمي داخل و خارج كشور

اخبار کشور - روزنامه پیام سمنان - سرفصل

payamesemnan.com/Template1/Article.aspx?AID...
3 days ago - رهبر انقلاب اسلامي، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب هيبت و عظمت ... در خارج از کشور است اما متأسفانه برخي اوقات در داخل نيز تکرار مي‌شود. .... ثبات در منطقه به ايران دوخته شده است، گفت: ما نه تنها بايد حافظ ثبات و ... رييس‌جمهوري ادامه داد: هر چه حضور و نشاط سياسي مردم در انتخابات بيشتر باشد، قدرت‌نمايي ما در ...

Oct 3, 2015 - در عمل، سرمایه گذاری مـستقیم خـارجی موجـب پـر شـدن شـكاف بـین پـس انـداز و سرمایه گذاری و همچنین درآمـدهـای مالیـاتی هـدف گـذاری شـده دولـت و درآمـدهای ... گردش بیشتر منابع مالی در نظام مالی كـشور میزبـان، افزایش قدرت چانه زنی و ... سرمایه‌گذاری خارجی در سبد مالی از طریق افزایش نقدینگی بازارهای سرمایه داخل کشور و ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 491
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,699
  • بازدید ماه : 2,699
  • بازدید سال : 97,855
  • بازدید کلی : 775,648
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات