loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 464 سه شنبه 11 اسفند 1394 نظرات (1)

به گزارش مشرق، از یک زاویه می‌توان اظهارنظر آقای مرعشی را به فال نیک گرفت بلکه بنشینیم و ببینیم «توسعه‌نیافته سیاسی» کیست. آیا چون اکثریت ملت ایران به نومحافظه‌کاران- که به غلط اصلاح‌طلب یا اعتدالی خوانده می‌شوند- رای ندادند، می‌توان ایشان را عقب‌مانده سیاسی خواند؟ و آیا چون مردم شمال تهران با استفاده از حضور نه‌چندان پررنگ پایین‌شهری‌ها، توانستند موجبات پیروزی نومحافظه‌کاران را فراهم کنند، دارای بلوغ سیاسی هستند؟ این یک نوع واکنش به پیروزی و شکست در انتخابات است، یک نوع هم آن است که ما از جناب زاکانی دیدیم. آنجا که در کنار 29 اصولگرای دیگر در تهران شکست خوردند اما هرگز این باخت را بهانه تمرد از اخلاق و ادب نکردند. آری! ثبت شد این جمله که ما رای مردم را به خوب و بد تقسیم نمی‌کنیم. حال کافی است نگاه‌ آقای مرعشی به شکست نومحافظه‌کاران در سراسر ایران را مقایسه کنیم با نگاه دوم.گمانم از ورای این قیاس، «عقب‌مانده سیاسی» خود به خود خودش را نشان می‌دهد. عقب‌مانده سیاسی، یعنی کسانی که مردم را تنها و تنها به شرط رای دادن به جماعت خود می‌خواهند. اگر مردم تهران 3 دوره متوالی رای به اصولگرایان دهند و ایشان را روانه بهارستان کنند، حتما از نظر سیاسی عقب‌مانده یا توسعه‌نیافته هستند لیکن کافی است چون 7 اسفندی، اسفند خود را به نفع نومحافظه‌کاران دود کنند.

آنجا می‌شوند فهیم، دارای بلوغ سیاسی، محترم! روز اگر دوم خرداد باشد، همین مردم که اکنون توسط حضرات «عقب‌مانده سیاسی» خوانده می‌شوند، لابد باید «جلوداران عرصه سیاست» خطاب شوند اما خدا نکند همین مردم، آرای اکثریت را حکایت سال 88 رهسپار صندوق فلانی کنند؛ هم فتنه علیه کلیت آرا آزاد است، هم لگدپراندن به آرای اکثریت آزاد است، هم نشانه رفتن اصل نظام آزاد است، هم دمیدن در بوق سراسر دروغ تقلب آزاد است، هم بی‌احترامی به جمیع مقدسات آزاد است و هم همه چیز که حضرات نومحافظه‌کار می‌خواهند! لذا مصداق تام و تمام عقب‌مانده سیاسی، نه ملت سلحشور ایران که خاندان اشراف است. آنجا که سال 88 با نوشتن نامه سرگشاده علیه جمهور، فتنه علیه انتخابات را کلید زد و آنجا که حتی دست بردار از سر همین رئیس‌جمهور فعلی هم نیست! یک روز می‌گوید «روحانی 3 درصد بیشتر رای نداشت و با حمایت من رئیس‌جمهور شد» و دگر روز می‌گوید «اصلا فرد مدنظر من، نه روحانی که یکی دیگر بود»! اینها که برشمردم، هم مصداق عقب‌ماندگی سیاسی است، هم مصداق بی‌اخلاقی سیاسی و هم مصداق عدم تقوای سیاسی. لیکن اوج توسعه سیاسی- به معنای رعایت قواعد بازی سیاست- آنجا بود که سال 92، تنها یک اختلاف هفت دهم درصدی فرد پیروز را معین کرد اما نامزدهای جناح اصولگرا، اولین نفراتی بودند که به جناب روحانی تبریک گفتند. پس تصور کردن خود به عنوان محور حق و آنگاه سنجیدن خوب و بد ملت با این محور، در وهله نخست موید همین بلوغ‌نیافتگی در مقوله سیاست است! سیاست بی‌پدر و مادر،‌ از قضا همین است؛ همین که تو برداری شهرستانی‌ها را فاقد بلوغ سیاسی بخوانی به این جرم که اکثریت‌شان به جریان حضرت عالی نظر مساعد نشان نداده‌اند. باورم هست «فتنه» نشأت از همین نگاه متکبرانه می‌گیرد. تو با این نگاه لازم باشد این حق را هم به خود خواهی داد که علیه آرای عقب‌مانده‌های سیاسی(!) دست به شمشیر فتنه ببری، نه رای‌شان را قابل خواندن بخوانی، نه حتی خودشان را آدم بدانی! پرواضح است که «تهران» نام یکی از شهرهای «ایران» است! حضرات اما طوری علیه ساکنان سایر شهرها گارد گرفته‌اند کانه «ایران» نام یکی از شهرهای «تهران» است!مجلس خبرگان رهبری ایضا مجلس شورای اسلامی، مجالسی متعلق به همه مردم ایران هستند و صدالبته اگر افرادی، تنها ناظر بر رای مردم شریف و عزیز تهران- روی این «شریف و عزیز» تاکید مضاعف دارم- بخواهند برنده و بازنده انتخابات را معین کنند از جمله مصادیق «عقب‌مانده سیاسی» هستند.

اما سخنی با گروه قلیلی از دوستان خودی. کوفه خواندن تهران، بی‌تعارف بیانگر نوعی «بی‌معرفتی سیاسی» است. یعنی چه این حرف‌ها؟ چطور مردم تهران وقتی 3 دوره مجلس را به افراد همسو با ما می‌سپارند، شهیدپرور و ولایی و اهل درد و با معرفت خوانده می‌شوند اما کافی است باری علیه من و ما رای بدهند!

اگر به «تلک الایام نداولها بین الناس» ایمان داریم، ‌لاجرم باید اندکی تامل کنیم و بعد از سبک و سنگین کردن حرف مد نظر، تحلیل خود را به رشته تحریر درآوریم. لذا صمیمانه از این دوستان عزیز می‌خواهم که «صبوری» را هم به «بصیرت» خود اضافه کنند. اولا صبر و بصر همواره با هم آمده‌اند، ‌ثانیا بساط این انتخابات را نظام جمهوری اسلامی پهن کرده. اگر به بهانه رای شهرستانی‌ها به اصولگرایان حق نداریم ملت ایران را «عقب‌مانده سیاسی» بخوانیم، به بهانه رای تهرانی‌ها به گروه مخالف خود هم حق نداریم حرف‌های نازیبا بزنیم که دست آخر، جز به نتایجی زشت منجر نخواهد شد.

این همه که نوشتم اما مقدمه‌ای بود برای این متن که در ادامه، خطاب به مولای‌مان امام خامنه‌ای خواهم نوشت.

آقاجان! دشمن گمان می‌کرد بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 دیگر در این نظام الهی خبری از انتخابات نخواهد بود لیکن ایستادگی شما پای آن انتخابات، پای آن کلیت 40 میلیونی و پای آن اکثریت 24 میلیونی، باعث شد بعد از 88، این دومین انتخابات مجلس در نظام مردمی جمهوری اسلامی باشد. شما در پیام خود، از ما ملت، از وزارت کشور و از شورای نگهبان تشکر کردید، اما راستش را بخواهید «از بد حادثه می‌ترسیدیم! تو به ما جرأت توفان دادی!»

آقاجان! اگر همه هم و غم دشمن بر این استوار شده که ما در راه دفاع از ولایت فقیه، خسته شویم، دشمن این را بداند که ما در این راه روح‌اللهی، از هیچ چیز خسته نخواهیم شد. شما آن روز، از همه ملت، حتی از زاویه‌داران با نظام خواستید بیایند و رای دهند اما حضرت آقا! تا در این مرز و بوم بسیجی هست، شما هرگز از داعیه‌داران دروغین «جانم فدای ایران» نخواهید خواست که حتی اگر نظام را قبول ندارند، یعنی فقط من‌باب ملی‌گرایی، بروند به میدان جنگ با لعین داعشی که چشم طمع دوخته به مرز مقدس ما.

آقاجان! رای را آسان می‌توان داد، آنچه اما از این هم آسان‌تر است، این است که بسیجی به عشق امام خود، از زن و زندگی بگذرد و برود جبهه شام، تا دشمن را در همان بیرون مرزها نگه‌دارد. آقاجان! تاریخ خواهد نوشت که روز 7 اسفند شماری از بسیجیان شما، در خط مقدم جنگ با لعین داعشی، مجال شرکت در انتخابات پیدا نکردند تا حتی زاویه‌داران با نظام هم بروند و در نهایت امنیت، رای خود را درون صندوق بیندازند! بالاتر از این چه افتخاری یک نظام می‌تواند داشته باشد؟! راستی علمدار ولایت! بسیجیان فدایت ... فدای یک لبخند شما ای نایب بر حق مهدی موعود.

یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../یادداشت-وطن-امروز-انتخابات...
5 hours ago - یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! از یک زاویه می‌توان اظهارنظر آقای مرعشی را به فال نیک گرفت بلکه بنشینیم و ببینیم «توسعه‌نیافته ...

یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! | News File

newsfile.ir/.../یادداشت+وطن+امروز%3A+انتخابات+مدیو...
یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! از یک زاویه می توان اظهارنظر آقای مرعشی را به فال نیک گرفت بلکه بنشینیم و ببینیم توسعه نیافته سیاسی کیست.

یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا!

tabriz4.ir/یادداشت-وطن-امروز-انتخابات-مدیون-شماس/
یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! ۱۳۹۴-۱۲-۱۱. از یک زاویه می‌توان اظهارنظر آقای مرعشی را به فال نیک گرفت بلکه بنشینیم و ببینیم «توسعه‌نیافته ...
2 hours ago - یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! ... طبق برنامه اعلام شده سرخ پوشان فوتبال تبریز صبح امروز را استراحت میکنند و عصر راهی محل تمرین ...
2 hours ago - یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! ... اتفاق افتاده باشد حتما ثابت می کند که ایران در انتخابات هم به سلمان بحرینی رای داده نه اینفانتینو .
از یک زاویه می‌توان اظهارنظر آقای مرعشی را به فال نیک گرفت بلکه بنشینیم و ببینیم «توسعه‌نیافته سیاسی» کیست.
13 mins ago - یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! تغییر 70 درصدی ترکیب مجلس + جدول · یادداشت خراسان: پیام‌های فرامرزی اولین انتخابات پسابرجام.
روزنامه وطن امروز. ... حضور گسترده شما را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ارج می‌نهیم و از حمایت‌های بی‌دریغ و خالصانه شما .... انتخابات مدیون شماست.
4 hours ago - یک فعال سیاسی با انتشار یادداشتی تلاش کرد به این سوال پاسخ دهد که «اکثریت مجلس دهم با کیست ... یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا!

انتخابات مدیون شماست | قطعه 26 |

www.ghadiany.ir/1394/25953/comment-page-1

11 hours ago - انتخابات مدیون شماست. ارسال شده ... وطن امروز ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ... شما آن روز، از همه ملت، حتی از زاویه‌داران با نظام خواستید بیایند و رای دهند اما حضرت آقا!

قطعه 26 | اینجا قطعه ای از بهشت است؛ نه با قلم که با خون باید ...

ghadiany.com/
وطن امروز ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ .... به همت کارگران شهرداری، فردا دیگر در شهر خبری از چهره نامزدهای انتخابات نیست، اما باز هم ... وطن امروز ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ... و چگونه او را به سزای رفتار و گفتارش می‌رسانند، محل بحث این یادداشت نیست. ..... در عالیجناب، این لیاقت را می‌بینید که برود خبرگان، برای این ملت، رهبر معین کند؟ ... انتخابات مدیون شماست.
ادامه یادداشت ها و نوشته های مدیر سایت ... پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات · پیام رهبر .... یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا!

اکثریت مجلس دهم با کیست؟

live.safheiran.ir/اکثریت-مجلس-دهم-با-کیست؟-3/
4 hours ago - اکنون که انتخابات مجلس دهم انجام و نتایج آن اعلام شده است، باز هم همان سناریوی .... عکاسی آقای فضانورد · یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا!

Fars News Agency : هنوز هم با دلی آرام و قلبی مطمئن

www.farsnews.com/printable.php?n... - Translate this page
Fars News Agency
Jun 1, 2013 - یادداشت/حسین قدیانی ... تسکین این جدایی، جانشین شماست. ... زمان شما 4 بار انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، زمان «آقا» با ... 92 ی‌مان، به لطف خدا پز خواهیم داد، و الا رای ما، همه عظمتش مدیون بیعت ماست. ... بیچاره‌ها خواسته بودند انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند، فکر حال و روز امروز آل‌خلیفه و آل‌سعود را نکرده بودند!
Jun 1, 2013 - متن : به گزارش جهان، حسین قدیانی امروز شنبه ۱۱ خرداد ۹۲ طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت: یکم: کمتر از ۲ هفته به یازدهمین انتخابات ریاست ... زمان شما ۴ بار انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، زمان �آقا» با احتساب حماسه ۲۴ خرداد ۷ بار. ... ۹۲ ی مان، به لطف خدا پز خواهیم داد، و الا رای ما، همه عظمتش مدیون بیعت ماست.

عکس- کاندیدایی که فقط خودش به خودش رای داد- تیتر24

www.titr24.com/...==/--عکس--کاندیدایی-که-فقط-خود...
1 day ago - در صورتجلسه انتخابات رفسنجان و انار در انتهای لیست نام« اسفندمزی» قرار دارد که فقط خودش به ... یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا!

7 تغییر در کف پا با بالا رفتن سن - vous.ir

vous.ir/news/.../7-تغییر-در-کف-پا-با-بالا-رفتن-س...
4 hours ago - یادداشت خراسان: پیام‌های فرامرزی اولین انتخابات پسابرجام · یادداشت وطن امروز: انتخابات مدیون شماست آقا! عکس/ عکاسی آقای فضانورد · عکس/ بازار ...
Feb 9, 2016 - انقلاب اسلامی بهار بی‌خزان(یادداشت میهمان) ... و اين واقعيت مديون شما اعليحضرت و در نتيجه رهبري شماست و هم‌چنين مديون ... رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین‌باره می‌فرمایند؛ «در دنیای مادّی، در دنیای ... آنچه دشمنان غدار خارجی و معاندان وطن فروش داخلی طی این دوران کردند، ... پنج نکته درباره انتخابات و پسا انتخابات(یادداشت روز).

نسخه چاپی - شیرازه

shiraze.ir/fa/print/39473
Jun 1, 2013 - تسکین این جدایی، جانشین شماست. ... زمان شما 4 بار انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، زمان «آقا» با احتساب ... 24 خرداد 92 ی‌مان، به لطف خدا پز خواهیم داد، و الا رای ما، همه عظمتش مدیون بیعت ماست. ... را در نطفه خفه کنند، فکر حال و روز امروز آل‌خلیفه و آل‌سعود را نکرده بودند! .... می‌دانید آن روز، تیتر یک یادداشت من چیست؟

سایت خبری و تحلیلی معاونت سیاسی وزارت دفاع - یادداشت ...

www.siyasi.ir/.../19574-یادداشت-روزنامه‌های-۲۱-بهمن-ماه....

Feb 10, 2016 - رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین‌باره می‌فرمایند؛ «در دنیای مادّی، در دنیای تسلّط ... امروز نیز در آستانه جشن سی و هفتمین سالروز این پیروزی معجزه آسا و الهی، وقتی به ... آنچه دشمنان غدار خارجی و معاندان وطن فروش داخلی طی این دوران کردند، برای .... این انقلاب مدیون و مرهون هیچ حزب و گروه و جناحی نیست و لاجرم هیچکس یا گروه و ...

 

یادداشت روزنامه‌های 21 بهمن ماه - سایت بصیرت

basirat.ir/fa/news/.../یادداشت-روزنامه‌های-21-بهمن-ماه
Feb 10, 2016 - رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین‌باره می‌فرمایند؛ «در دنیای مادّی، در دنیای تسلّط ... امروز نیز در آستانه جشن سی و هفتمین سالروز این پیروزی معجزه آسا و الهی، وقتی به ... آنچه دشمنان غدار خارجی و معاندان وطن فروش داخلی طی این دوران کردند، برای .... این انقلاب مدیون و مرهون هیچ حزب و گروه و جناحی نیست و لاجرم هیچکس یا گروه و ...
خبرآنلاین · نتایج نهایی انتخابات مجلس در تهران/ لیست امید به طور کامل به مجلس رفت ... وطن امروز · انتخابات مدیون شماست ... تسنیم · اوج تواضع آیت الله سید علی آقا قاضی ..... خبرگزاری کتاب · سررسید نه، هدیه کتاب آری/ یادداشت محسن رنانی ...

5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...

people.mozilla.org/.../fa-opensubtitles-freq.txt
... اظهار 81592 دانشگاه 80977 توسط 80831 امروز 80221 اول 80192 چند 79547 توان ... تمام 69865 دوم 69786 سیاسی 69512 انتخابات 69421 افزایش 69202 همچنين 68884 ..... 3460 رابه 3459 ابتلا 3455 امورخارجه 3452 سفیر 3451 آقا 3451 شايسته 3450 .... 2278 عملیاتی 2277 یادداشت 2277 کتب 2277 میسر 2276 مطالبی 2276 عاملان ...
یادداشت · کتابخانه .... سلام از آقای پناهیان سوال داشتم آقای خامنه ای فرمودند برای انتخابات اگه کسی رو نمی ..... آیا امروز آقای پناهیان تو تجمع میدون فلسطین سخنرانی کردن? .... در این جنگ پدرم را دراورده)ولی مشکلم ندادن منبع از طرف شماست و خیلی وقتها از من ...... بخش اصلی عظمت و شکوه پیاده روی اربعین مدیون حضور بانوان و بچه های در این ...

صرفا جهت اطلاع اين هفته 8/3/93 - صفحه اصلی - شما نیوز

shomanews.com/.../صرفا-جهت-اطلاع-اين-هفته-8-3-93
May 29, 2014 - خرمشهر امروز باز جهان آرایی می خواهد برای سازندگی. ... زنی در مترو خطاب به شهردار گفت: آقا قالیباف من پسرم عاشق شماست خودشو کشت که شما رئیس ...
Feb 10, 2016 - به گزارش "دانشجونیوز" ،روزنامه‌ها و جراید در بخش سرمقاله و یادداشت روز به بیان دیدگاه‌ها ... واقعيت مديون شما اعليحضرت و در نتيجه رهبري شماست و هم‌چنين مديون احترام و ستايش ... به قول حضرت آقا؛ «خصوصیت این انقلاب عظیم اسلامی که شما ملت ایران راه انداختید، ... سعید حاجی‌پور در بخش نگاه روز روزنامه وطن امروز نوشت:
... امام رضا (ع) می‌رفت و آخرین بار بعد از زیارت به مادرش گفته بود که این بار وعده شهادتم را از آقا امام رضا (ع) گرفته‌ام. ... خاک وطن تیر 26, 1394. پاسخ دادن. ای شهیدان ، عشق مدیون شماست هرچه ما داریم از خون شماست ... یادداشت عجایبی از زبان ترکی از زبان استادسعید صمدی محقق زبان و ادبیات ترکی ... استقلال و تفاهم رحمانی در انتخابات.

ماجرای سیلی پلیس ترک به صورت دختر ایرانی /به نام جوان ...

choram.ir/.../ماجرای-سیلی-پلیس-ترک-به-صورت-دخت...
Feb 10, 2016 - در ادامه یادداشت و سرمقاله‌های روزنامه‌های صبح کشور با گرایش‌های مختلف سیاسی را می‌خوانید:‌‌ ... و اين واقعيت مديون شما اعليحضرت و در نتيجه رهبري شماست و هم‌چنين مديون احترام ... به قول حضرت آقا؛ «خصوصیت این انقلاب عظیم اسلامی که شما ملت ایران راه انداختید، ... سعید حاجی‌پور در بخش نگاه روز روزنامه وطن امروز نوشت:

ماجرای سیلی پلیس ترک به صورت دختر ایرانی /به ... - بویرخبر

www.boyerkhabar.ir/.../ماجرای-سیلی-پلیس-ترک-به-...
Feb 10, 2016 - به گزارش بویرخبر، روزنامه‌ها و جراید در بخش سرمقاله و یادداشت روز به بیان دیدگاه‌ها و ... است و اين واقعيت مديون شما اعليحضرت و در نتيجه رهبري شماست و هم‌چنين مديون احترام و ستايش ... رهبر معظم انقلاب اسلامی دراین‌باره می‌فرمایند؛ «در دنیای مادّی، در دنیای تسلّط ... سعید حاجی‌پور در بخش نگاه روز روزنامه وطن امروز نوشت:.

هنوز هم با دلی آرام و قلبی مطمئن – پایگاه اطلاع رسانی مصلی ساری

www.mosallasari.ir/هنوز-هم-با-دلي-آرام-و-قلبي-مطمئن/

Jun 2, 2013 - تسکین این جدایی، جانشین شماست. ... زمان شما ۴ بار انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، زمان «آقا» با ... ۹۲ ی مان، به لطف خدا پز خواهیم داد، و الا رای ما، همه عظمتش مدیون بیعت ماست. ... را در نطفه خفه کنند، فکر حال و روز امروز آل خلیفه و آل سعود را نکرده بودند! .... می دانید آن روز، تیتر یک یادداشت من چیست؟ ... منبع:وطن امروز.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط marjan در تاریخ 1394/12/11 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

مژده مژده
هم اکنون می توانید بازدید و رتبه وبلاگ خود را به کمک سایت لینک دونی افزایش دهید.
وبلاگ خود را در این دایرکتوری بزرگ ثبت کنید
ثبت وبلاگ به صورت اتوماتیک و بسیار ساده انجام میگیرد
http://link-dooni.ir.
ما منتظر شما هستیم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 79
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 491
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,750
  • بازدید ماه : 2,750
  • بازدید سال : 97,906
  • بازدید کلی : 775,699
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات