loading...
دانلود آهنگ و فیلم
آخرین ارسال های انجمن
مجتبی بازدید : 503 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نماز یکی از صورت‌های عبادت و پرستش است که در برخی از دین‌ها وضع شده‌است

 

امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد:

امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد:

۱- در پیشگاه عظمت من تواضع کند.
۲- روز را به ذکر من بگذراند.
۳- به بندگانم بزرگی نفروشد.
۴- گرسنه را سیر کند.
۵- برهنه را بپوشاند.
۶- نفسش را به خاطر من از شهوات باز دارد.
۷- بر مصیبت زده رحم کند.
۸- غریب را جای دهد.

پس چنین بنده‌ای نورش مانند خورشیدی می تابد، به او در تاریکی ها نور می بخشم، و در سرگردانی ها علم می‌دهم، با عزت خود حفظش می‌کنم، فرشتگانم را به حفاظتش می‌گمارم، چون مرا بخواند جوابش دهم، و چون در خواست کند عطا می‌کنم، و مثل این بنده در نزد من مانند باغ‌های بهشت است که میوه هایش خشک نمی‌شوند و تغییر حالت نمی دهد.
حتما بخوانید  بوی بهشت به مشام این افراد نمی رسد.

منابع:
احادیث الطلاب، ح۳۰۶۴
وسائل الشیعه، جلد۱۵، ص ۲۱۰
مستدرک الوسائل، جلد۳، ص۸۶
محاسن، جلد۱، ص۱۵
بحارالانوار، جلد۶۹، ص۳۹۱
تحف العقول، ص۴۹۰

 

 

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › فرهنگی هنریقرآن و عترت
امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد...

هشت خصلت برای قبولی نماز - نیک صالحی

www.niksalehi.com/din-andishe/archives/250343.php
5 days ago - شهوات ، امام صادق(ع) ، نماز ، هشت خصلت قبولی نماز ، تواضع در برابر خدا,هشت خصلت برای قبولی نماز.
9 hours ago - برای قبولی نماز احادیث بسیاری ذکر شده است، در میان آنها امام صادق (ع) از فرمایشات خداوند هشت خصلت را راز اصلی قبول شدن نماز معرفی کردند.

قبولی نماز در گرو 8 خصلت است - نمناک

namnak.com/29898-قبولی-نماز.html
برای قبولی نماز احادیث بسیاری ذکر شده است، در میان آنها امام صادق (ع) از فرمایشات خداوند هشت خصلت را راز اصلی قبول شدن نماز معرفی کردند.
به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از بیتوته:امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد: امام صادق(ع) فرمود: ...
هشت خصلت برای قبولی نماز. tb.php. نماز یکی از صورت‌های عبادت و پرستش است که در برخی از دین‌ها وضع شده‌است. امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا ...
3 days ago - n امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد: \n \n امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و ...

اثار نماز و هشت خصلت برای قبولی نماز | بیا تو بالکن بخند و ...

bia2ballkon.ir/.../اثار-نماز-و-هشت-خصلت-برای-قبولی...
10 hours ago - اثار نماز و هشت خصلت برای قبولی نماز هشت خصلت برای قبولی نماز آثار نماز در زندگی فواید نماز قبولی نماز,قبول شدن نماز,نمازهای مستحبی,نماز,نماز ...

هشت خصلت برای قبولی نماز - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/analysis/1461061020313227
امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد...

هشت خصلت برای قبولی نماز - iranbanou.com

www.iranbanou.com/.../217439-هشت-خصلت-برای-ق...

هشت خصلت برای قبولی نماز. فواید نماز,قبولی نماز,قبول شدن. نماز یکی از صورت‌های عبادت و پرستش است که در برخی از دین‌ها وضع شده‌است. امام صادق (ع) فرمود: خداوند ...

 

پرتال جامع تایا | هشت خصلت برای قبولی نماز

taya.ir/religious/.../acceptable4-prayers_html__s-0-1.a...
آثار نماز در زندگی فواید نماز قبولی نماز,قبول شدن نماز,نمازهای مستحبی,نماز,نماز خواندن,آثا ... و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد:

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است

www.titreno.com/.../هشت-خصلت-که-برای-قبولی-نماز...
6 days ago - امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد...

گوناگون » هشت خصلت برای قبولی نماز - اخبار - قالب وبلاگ

www.khabar.pichak.net/.../هشت_خصلت_برای_قبولی...
توافق هسته ای با ایران محافظت کند و هر چه قدر زمان میگذرد مشخص اس.

هشت خصلت برای قبولی نماز - صدای قزوین

sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-878786.aspx
... خلبان هواپیما · نمایی سرسبز و با طراوات در مسیر پاوه به شهر نوسود · مدیسه · بامیلو · هاست ایران. هشت خصلت برای قبولی نماز. گوگل پلاس · فیس نما · کلوب · linkedin.

هشت خصلت برای قبولی نماز - جام نیوز

lavdan.ir/l.php?u=هشت-خصلت-برای-قبولی-نماز...
با این روغن، چربی‌های شکم را آب کنید! تشریح فرآیند استخدام در آموزش و پرورش · رکورد گینس در پختن کباب شکست! عکس · بررسی بودجه ۹۷۸۵ هزار میلیاردی سال ۹۵ ...

هشت خصلت برای قبولی نماز | فیدگاه

feedgah.com/lastnews/.../هشت-خصلت-برای-قبولی-نما...
جزئيات اين خبر. هشت خصلت برای قبولی نماز. هشت خصلت برای قبولی نماز. امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت ...
6 days ago - امام فرمود: تبارک تعالی همانا را کسی می‌کنم هشت داشته به حوزه و گروه باشگاه جوان؛ صادق(ع) خداوند و فرمود، نماز از قبول که خصلت باشد: 1- پیشگاه من ...
برای قبولی نماز باید از هشت خصلت پیروی کرد. تمام مؤمنین جهان به دنبال این هستند که بدانند آیا نمازشان مقبول پروردگار قرار میگیرد؟ و به عقیده هر مؤمنی نماز مقبول ...
هشت خصلت برای قبولی نماز امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد: ۱- در پیشگاه عظمت من تواضع ...

امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد...

 

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/4180628
هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است. امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد... مطلب در سایت ...
پس چنین بنده‌ای نورش مانند خورشیدی می تابد، به او در تاریکی ها نور می بخشم، و در سرگردانی ها علم می‌دهم، با عزت خود حفظش می‌کنم، فرشتگانم را به حفاظتش می‌گمارم، ...

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است | News File

newsfile.ir/.../هشت+خصلت+که+برای+قبولی+نماز+لاز...
ترابر نیوز: امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد...
خصلت هایی که موجب قبولی نماز می شوند. امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می کنم که هشت خصلت داشته باشد: امام صادق(ع) فرمود: ...
2 days ago - هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است. امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد.
هشت,هشت خصلت,هشت خصلت که,هشت خصلت که برای,هشت خصلت که برای قبولی,هشت خصلت که برای قبولی نماز,هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم,هشت خصلت که ...

قبولی نماز در گرو 8 خصلت است - جالبناک

jalebnak.com/قبولی-نماز-در-گرو-8-خصلت-است/
8 hours ago - امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می کنم که هشت خصلت داشته باشد: قبولی نماز ، راز قبولی نماز ، خصلت ...

قبولی نماز در گرو 8 خصلت است

khabarontime.ir/.../قبولی-نماز-در-گرو-8-خصلت-است
برای قبولی نماز احادیث بسیاری ذکر شده است، در میان آنها امام صادق (ع) از فرمایشات خداوند هشت خصلت را راز اصلی قبول شدن نماز معرفی کردند.

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است - تفریحی

tafrihy.net/.../76406-هشت+خصلت+که+برای+قبولی+ن... - Translate this page
هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است فروردین 31، 1395. پست های مرتبط. برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی در جشنواره مقاومت · مهمانان خارجی جشنواره بیمه ...

جردن نیوز » قبولی نماز در گرو ۸ خصلت است

jordannews.ir/قبولی-نماز-در-گرو-۸-خصلت-است/

9 hours ago - خصلت هایی که موجب قبولی نماز می شوند امام صادق (ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می کنم که هشت خصلت داشته باشد: ...

 

جردن نیوز » هشت خصلت برای قبولی نماز - خانه

jordannews.ir/هشت-خصلت-برای-قبولی-نماز/
6 days ago - به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد: ۱- در ...

قبولی نماز در گرو 8 خصلت است

khabarontime.ir/.../قبولی-نماز-در-گرو-8-خصلت-است
برای قبولی نماز احادیث بسیاری ذکر شده است، در میان آنها امام صادق (ع) از فرمایشات خداوند هشت خصلت را راز اصلی قبول شدن نماز معرفی کردند.

قبولی نماز در گرو 8 خصلت است - جالبناک

jalebnak.com/قبولی-نماز-در-گرو-8-خصلت-است/
8 hours ago - امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می کنم که هشت خصلت داشته باشد: قبولی نماز ، راز قبولی نماز ، خصلت ...

هشت خصلت برای قبولی نماز - اسکریپت

script.designr.ir/2016/.../هشت-خصلت-برای-قبولی-نما...
6 days ago - هشت خصلت برای قبولی نماز ... دولت است/ باید اصل بر حل مشکلات معیشت مردم باشد و نه انتخابات/ بدعهدی آمریکائی ها در برجام قابل پیش بینی بود ...

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است - تفریحی

tafrihy.net/.../76406-هشت+خصلت+که+برای+قبولی+ن... - Translate this page
هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است فروردین 31، 1395. پست های مرتبط. برگزاری مسابقه عکس و پوستر سینمایی در جشنواره مقاومت · مهمانان خارجی جشنواره بیمه ...
6 days ago - هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است. امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد.

هشت خصلت برای قبولی نماز-نیک صالحی|ایران ان پی

irannp.com/.../in_niksalehi.comr5.ldin-andisher5.larch...
5 days ago - ... بارسلونا با هشت گل به ناكامي ها پايان داد; » گل‌محمدی: دو سال پیش فکر نمی‌کردم در آسیا باشیم/ ... هشت خصلت برای قبولی نماز-نیک صالحی ...

هشت خصلت که برای قبولی نماز لازم است | irctr -10:57 - سرچ یار

searchyar.com/.../هشت-خصلت-که-برای-قبولی-نماز-لا...
6 days ago - امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد...
5 days ago - n امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و تعالی فرمود، همانا نماز را از کسی قبول می‌کنم که هشت خصلت داشته باشد: \n \n امام صادق(ع) فرمود: خداوند تبارک و ...

عناوین یادداشت ها. هشت خصلت برای قبولی نماز (چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 08:17) هشت خصلت برای قبولی نماز هشت خصلت برای قبولی نماز امام صادق(ع) فرمود: خداوند ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1047
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 74
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 131
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 679
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 8,779
  • بازدید سال : 72,206
  • بازدید کلی : 749,999
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات